Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

Siterer Zook:
Å? Så hvis jeg runder det på crushing (dødsvanskelig på norsk), får jeg automatisk fire gull-trophies?

Stemmer... Bortsett fra at Easy er sølv tror jeg...

Anyways! Jeg fikk endelig Burnout Paradise PLATINUM!
*hopperoppognedogdanserpolka*
Just kill him with your awesome
  • 0
http://www.ps3trophies.org/game/battlefield-bad-company/trophies
/

I følge den har det kommer det kommet Battlefield: Bad Company. For noe dritt at de ikke er bakover kompatible. Man har jo ikke muliget til å få alle trophiene hvis man har kommet til rank 4 f.eks, da kan man ikke få det trophiet for å ha kommet til rank 3... Og jeg vet ikke om noen måte å restarte online ranken min... Kan jo ikke lage en nye bruker heller. Jeg vil at de skal lagres på min hovedbruker....
"Objection!"
  • 0
Siterer Hehemann:
http://www.ps3trophies.org/game/battlefield-bad-company/trophies
/

I følge den har det kommer det kommet Battlefield: Bad Company. For noe dritt at de ikke er bakover kompatible. Man har jo ikke muliget til å få alle trophiene hvis man har kommet til rank 4 f.eks, da kan man ikke få det trophiet for å ha kommet til rank 3... Og jeg vet ikke om noen måte å restarte online ranken min... Kan jo ikke lage en nye bruker heller. Jeg vil at de skal lagres på min hovedbruker....

Slette alle saves og profiler du finner på PS3 harddisken skal hjelpe.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Hvorfor tenkte jeg ikke på det Takk for hjelpen, men det er litt surt å måte ranke opp igjen....
"Objection!"
  • 0
Men er dere sikker på at det er kommet trophies til Bad Company? Jeg spilte det for 2-3 dager siden, og da var ikke trophies kommet.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Er ikke sikker, skrev bare at det var i følge den nettsiden at det kommet Skal sjekke i dag.
"Objection!"
  • 0
Hvordan får du egentlig Trophies til Burnout?

Lagt til 2008-10-23 18:07:
Hah! Tragisk, intet mindre enn tragisk. Det var dette jeg fryktet. 90% av alle disse "Trophies"-ene har jeg allerede gjort. Men jeg får jo ikke noe for dem, for de ble gjort et halvt år siden. Du må tro jeg skal ha store fritidsproblemer for å gidde å gjøre alt på ny..
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Hehemann:
Er ikke sikker, skrev bare at det var i følge den nettsiden at det kommet Skal sjekke i dag.

Har ikke sett på sida selv, men vet at de av og til finner ut hva trophyene er før de ble lansert.
  • 0
har fått mine første trophies.. endelig. jeg fikk veldig lyst på en platinum trophe på kortet mitt, så jeg går for det!

har bare fått 6-7 stk så langt tho.
  • 0
Jeg har mer lyst til å skru av hele Trophies-tullet.
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Jeg har mer lyst til å skru av hele Trophies-tullet.

Det er da ikke så ille. Litt morsomt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Skru av hele dritten, sier nå jeg!
  • 0
Skru av hele dritten, sier nå jeg!

Fordi de ikke er retrospektive?
"Objection!"
  • 0
Ja, litt derfor. Det hjelper ikke akkurat. Mest fordi de er n00bish. "Do a barrel roll" på Burnout for eksempel. Driiiitlett. Det skal liksosm være litt stas å få det. Selv om det er Bronze Trophy. For mange for lette. Kreative eller vanskelige er digg.

Jeg skjønner hvorfor IW ikke gidder patche CoD med Trophies.
  • 0
Skal innrømme at enkelte er lette, men noen er jo ganske vanskelige også. Det er de som er deilige å få tak i.

Og husk at selv om du er pr0, er det en del spillere som ikke er like gode som deg
"Objection!"
  • 0
Ja, litt derfor. Det hjelper ikke akkurat. Mest fordi de er n00bish. "Do a barrel roll" på Burnout for eksempel. Driiiitlett. Det skal liksosm være litt stas å få det. Selv om det er Bronze Trophy. For mange for lette. Kreative eller vanskelige er digg.

Gi meg en lyd når du har når 100% på Warhawk og WipEout HD du.....eller i WipeOut sitt tilfelle, bare gi en lyd hvis du i det hele tatt bikker 50%
  • 0
Det blir ekstremt vanskelig å få platinum i Motorstorm Pacific Rift
  • 0
Siterer Steve Vice:
Citerer Love-PlayStation:

Gi meg en lyd når du har når 100% på Warhawk og WipEout HD du.....eller i WipeOut sitt tilfelle, bare gi en lyd hvis du i det hele tatt bikker 50%

Sorry, jeg er ikke av typen som kjøper spill fordi jeg tror Trophies gir meg større pikk.
Uansett, jeg sier ikke alt alle er det, men at altfor mange er utrolig lette og idiotiske, og det er rett og slett ikke bra nok.
  • 0
er det trophies til saint's row 2? eller kommer det en patch eller noe sånt?
  • 0
Jeg håper det ikke BARE kommer trophies til Playstation ekslusiver, grunnet at de er så få.
Av de bra ekslusivene har vi jo Motorstorm, MGS4 og Uncharted og sistnevnte har jo allerede Trophies, og det frister egentlig ikke de PSN ekslusivene heller, Patapon og alt det tullet der som jeg mildt sagt dr*ter i!
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer HitmansBullet:
Jeg håper det ikke BARE kommer trophies til Playstation ekslusiver, grunnet at de er så få.

Jeg har fått et par trophies til Far Cry 2, som også finnes til PC og 360. Det kommende Mirror's Edge skal også være med trophies, og det er heller ikke PS3-eksklusivt.
You're sleeping over, right?
  • 0
Trophies vil komme til alle spill etterhvert, både ekslusiv og multi

Siterer HitmansBullet:
Patapon og alt det tullet der som jeg mildt sagt dr*ter i!

Men så er da ikke Patapon et spill til PS3
  • 0
jeg kan se fordelen med trophies. de motiverer deg til og spille gjennom et spill flere ganger..

men jeg kjøper ikke spill for bare trophies. de er mere en fordel ved et allerede bra spill. men gjør ikke et dårlig spill verdt og kjøpe...

håper trophies kommer til gta4 og force unleashed tho. spill jeg ikke spiller så mye da alt som er verdt og gjøre alt er gjort.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
håper trophies kommer til gta4

Det kommer trophies for GTA IV på mandagen Da skal jeg begynne på en ny save. Bra eksempel på at trophies er bra/artig, for jeg hadde aldri startet på en ny save uten trophies
  • 0
Siterer -Wraith-:
Citerer Rampage Jackson:håper trophies kommer til gta4

Det kommer trophies for GTA IV på mandagen Da skal jeg begynne på en ny save. Bra eksempel på at trophies er bra/artig, for jeg hadde aldri startet på en ny save uten trophies

Hvor står det at de kommer på mandagen?
"Objection!"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!