Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

Siterer cannibal:
unnskyldninger? Må da faen kunne svare.

Det skal du vel få!

Skikkelig lett å terge du?
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:

Han blir fort litt arg

Assassin's Creed 2 platina!

Fant 100 fjær på to dager, brukte ca. 3-4 timer (MED GUIDE). Total fucking waste of time!! For en dum kappe -..-
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer cannibal:unnskyldninger? Må da faen kunne svare.

Det skal du vel få!

Du og soraki tror jeg blir lett irritert pga at jeg banner. Jeg er bergenser. Vi er ikke fin i språket.

Siterer Kolbukake:
Vel, Faunvik eier Cannibal i BC2. 1-22 i Cannibals favør Det er vel noe sånt cannibal har av platinum trophies

Nok en gang rydder Kolbukake opp med fakta.
Faunvik eier de fleste i BC2.
Glasgow smile.
  • 0
Heh, værsågod
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Siterer cannibal:
Du og soraki tror jeg blir lett irritert pga at jeg banner. Jeg er bergenser. Vi er ikke fin i språket.

Tydeligvis ikke bare bergensere (skuer på Rampage...)!

Siterer cannibal:

When i'm in tha mood!

Føler at noen har brukt defibs på denne tråden nå!
Decyfered!
  • 0
Jeg banner vanligvis, men det går ikke utover skriftspråket(om jeg ikke er sur )

Men, jeg må innrømme, etter at jeg fikk MW2 har jeg bannet 20 ganger så mye som jeg gjorde før jeg fikk det Det er så frustrerende til tider
  • 0
Siterer cannibal:

pøh.. ikke meg..

Lagt til 2010-04-14 00:20:
Siterer Faunvik:
Citerer cannibal u og soraki tror jeg blir lett irritert pga at jeg banner. Jeg er bergenser. Vi er ikke fin i språket.

Tydeligvis ikke bare bergensere (skuer på Rampage...)!

svarte faen skal det bety..
  • 0
HAHAA
  • 0
Intel og en bane med en spec ops 3 stjerner så er det MW2 platinum.
Secrets og 1 time online spilling= CoJ platinum.
Feathers og det siste av storien + bruke auditore kappen = AC 2 platinum
tre veteran baner= COW:WAW platinum
Komme i level 20 med mage ( er level 17) = DAO platinum
Runde på challenge mode med hard= R&C: ACIT platinum

Håper på minst fire nye platinum innen måneden er omme. Kjipt jeg ikke får nett hos mamma ( der ps3en står) før 12. mai
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Hvilken bane er det du mangler på Spec Ops?
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
svarte faen skal det bety..

I rest my case!
Siterer Rampage Jackson:
pøh.. ikke meg..

*Host* Helikopter *Host*

Men kan ta deg big time!
Decyfered!
  • 0
Siterer Kolbukake:
Hvilken bane er det du mangler på Spec Ops?

Den banen der du skal breache i starten;) Første på den med de tre siste

Lyst å hjelpe?
  • 0
Jeg og en venn klarte den på under 20 sek (på vanskeligeste vanskelighets grad da =)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer VixzOrius:
Den banen der du skal breache i starten;) Første på den med de tre siste

Lyst å hjelpe?

WETWORK Den er super mega dritt! Jeg kan vel prøve Bare send en melding hvis vi en online samtidig
Og et tips: På siste breachen, ta med en Famas. Mye lettere å ta dem ut da
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Jeg og en venn klarte den på under 20 sek (på vanskeligeste vanskelighets grad da =)

Haha, ikke den jeg mener Onkel gerda. Snakker om en med 4 breaches, ikke den med 1 i starten, den har jeg klart

Vi får ta det når jeg har nett, kolbu;)
  • 0
Da var det Wettwork, ja Jeg skal gjøre så godt jeg kan

Btw.. Jeg ( egentlig en venn ) klarte Breach and Clear 2-3 sekunder kjappere enn IW's beste
Og siden vi snakker om IW's beste: Jeg klarte Snatch and Grab 3-4 sekunder kjappere enn IW's beste. Den er haaaard!!

Også over til GoW III En venn av meg har nå rundet på chaos mode Noen her som har det? Han fikk plat for en stund siden da
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer Rampage Jackson:pøh.. ikke meg..

*Host* Helikopter *Host*

.. ja du kjører helikopter bedre enn meg, men det er jo bar en liten del av spillet..

jeg har nesten sluttet bad company 2 ( igjen) så fullt mulig du er bedre en meg right now..
  • 0
Siterer Kolbukake:
Da var det Wettwork, ja Jeg skal gjøre så godt jeg kan

Btw.. Jeg ( egentlig en venn ) klarte Breach and Clear 2-3 sekunder kjappere enn IW's beste
Og siden vi snakker om IW's beste: Jeg klarte Snatch and Grab 3-4 sekunder kjappere enn IW's beste. Den er haaaard!!

Også over til GoW III En venn av meg har nå rundet på chaos mode Noen her som har det? Han fikk plat for en stund siden da

Jeg greide 9 sekunder fortere enn IW sin beste på snatch and grab
  • 0
Har snart rundet CoD: CLassic på nytt, siden man må runde det det på hard og veteran hver for seg -.-

Glad jeg snart er ferdig for selv om jeg bare spiller på hard nå er det nærmest like vanskelig som veteran... Et forferdelig spill, vanskelighetsgradsmessig sett. Noen andre her som har klart det på veteran?
  • 0
Siterer Soraki:
Har snart rundet CoD: CLassic på nytt, siden man må runde det det på hard og veteran hver for seg -.-

Glad jeg snart er ferdig for selv om jeg bare spiller på hard nå er det nærmest like vanskelig som veteran... Et forferdelig spill, vanskelighetsgradsmessig sett. Noen andre her som har klart det på veteran?

faen ass, jeg sitter fast på dammen, på hard... not funn.. ikke faen at jeg orker det stresset der på veteran..
  • 0
Siterer VixzOrius:
Jeg greide 9 sekunder fortere enn IW sin beste på snatch and grab

Sick! Da løp du konstant da
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
faen ass, jeg sitter fast på dammen, på hard... not funn.. ikke faen at jeg orker det stresset der på veteran..

I'm a champ-ion!
  • 0
Siterer Soraki:

Ja, jeg har sliti med det spillet en stund selv. Jeg var halvveis gjennom nest siste bane (Rocket) på Veteran, og så.. Fikk PS3'n YLOD!

Dermed er alle saves borte, så jeg må spille gjennom hele greia på vet en gang til...
Knurr...
  • 0
Siterer Soraki:
Citerer Rampage Jackson:faen ass, jeg sitter fast på dammen, på hard... not funn.. ikke faen at jeg orker det stresset der på veteran..

I'm a champ-ion!

of trophy hore's at least..

skal få cred få den tho.. er bra gjort..
  • 0
Mye vanskeligere enn WaW. Vanskeligste spillet jeg har spilt, overall.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!