Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

Siterer Soraki:
Citerer Faunvik:
Skikkelig lett å terge du?

Han blir fort litt arg

Assassin's Creed 2 platina!

Fant 100 fjær på to dager, brukte ca. 3-4 timer (MED GUIDE). Total fucking waste of time!! For en dum kappe -..-

Total waste of time? Du fikk jo platinum
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Slike spillelementer burde vært unødvendige å ha med in the first place.
Just kill him with your awesome
  • 0
Soraki, gidder du svare meg litt fort, må bare vite det... Jeg har sånn 85 fjær, men vil gjøre ferdig main questet... Kan jeg hente de 15 fjærene før jeg har rundet spillet eller kan jeg fullføre spillet og etterpå fortsette å finne de 15 siste fjærene?

Anyone?
  • 0
Ja.
Decyfered!
  • 0
Ja du kan runde det først, og hvis du går på main menu, DNA og blar bort til feathers kan du se ca hvor de ligger også
  • 0
Blir lite hunting nå. Har blitt hektet på MAG.
Glasgow smile.
  • 0
Siterer cannibal:
Blir lite hunting nå. Har blitt hektet på MAG.

blir lite hunting nå, godt lei trophies..

før kunne jeg sitte til jeg fikkplatinumen.. nå holder det til maks en playthrough til før jeg ikke gidder og stresse med det...
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
blir lite hunting nå, godt lei trophies..

før kunne jeg sitte til jeg fikkplatinumen.. nå holder det til maks en playthrough til før jeg ikke gidder og stresse med det...

Og du spiller RE5!
Decyfered!
  • 0
Skal ha meg Episodes from Liberty City, men tviler veldig på at jeg kommer til å gidde å hunte. Trophies er drit digg, men jeg synes ikke det er like stort som før. Er det en enkel platinum trophy på et spill jeg kjøper, vil jeg naturligvis hunte da
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Vanskelige trophies på GTA IV og Episodes from Liberty City. Veldig kjedelige også, ikke noe jeg gidder å stresse etter.
You're sleeping over, right?
  • 0
Enig. Det er så og si umulig å få platinum på GTA IV! Jeg har huntet før, og mangler online trophies, som er vanskelig(tror jeg), og gjøre alle stunt jumps og slikt. Altså sånt som tar 1562 år
  • 0
  • Ine
  • Ine
Er det ikke en som er å vinne mot en rockstar-ansatt online? Det er det i hvertfall på Xbox 360 xD
Riddle me this
  • 0
Hvis det er å drepe en Rockstar, så er den på PS3, ja. Men det betyr ikke en ansatt. Vet egentlig ikke hva det betyr Jeg har den hvertfall
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer Rampage Jackson:blir lite hunting nå, godt lei trophies..

Og du spiller RE5!

...eh, hva mener du?
jeg har alle trophies på RE5..

8============D
  • 0
Siterer Kolbukake:
Hvis det er å drepe en Rockstar, så er den på PS3, ja. Men det betyr ikke en ansatt. Vet egentlig ikke hva det betyr Jeg har den hvertfall

Du må drepe en Rockstar ansatt eller en annen som har trofeet. Samme greia på Borderlands der man skal spille med en Gearbox ansatt eller en som har trofeet. Veldig lett å få siden etterhvert har nærmest alle det trofeet.

Blir lite hunting for tiden, spiller bare Pokémon SoulSilver og MW2.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
...eh, hva mener du?

8============D

Akuratt!
Decyfered!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Et spørsmål angående "man of the people"-trofeet på Assasin's Creed 2.

Må man se på at de plukker opp pengene eller er det nok å bare kaste dem på bakken?

Føler jeg har kastet bort mer enn 300florins.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Kast omkring deg!
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer Rampage Jackson:...eh, hva mener du?

8============D

Akuratt!

ergo jeg spiller det ikke for trophies, som betyr jeg trophy hunter.. ikke som var mitt poeng.. hva er ditt?
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
ergo jeg spiller det ikke for trophies, som betyr jeg trophy hunter.. ikke som var mitt poeng.. hva er ditt?

Hvis du ikke spiller for trophies, så trophyhunter du vel ikke? Ergo; Du spiller jeg forsterker ditt utsagn om at du har gått lei av hunting...
Decyfered!
  • 0
Klarer ikke hunte xD, går lei av spill ganske raskt derfor kjøper jeg meg ofte nye.
  • 0
Det er så sykt mange spill jeg har lyst å platte som jeg er rett ved å fullføre, men jeg klarer ikke løsrive meg fra MW2 Hadde vært sweet med mw 2 multiplayer trophies egentlig. Eller hvis det kom i stimulus package. Sånn som å komme i 2 prestige, 5000 kills, spille 100 deathmatch kamper, drepe 1000 med et våpen, 50 nade kills OSV Noen andre enn meg som gleder seg til stimulus package?
  • 0
Helt enig! Det hadde gjort MP-en enda gøyere enn den allerede er!
Jeg gleder meg, men jeg tror jeg skal kjøpe Episodes from Liberty City. Jeg visste først at jeg skulle garantert ha Episodes from Liberty City, men så spilte jeg det hos gnomar, og innså at MW2 er 10 ganger gøyere Det betyr vel altså Stimulus Package
  • 0
Har lvl 9 50%
rundt 500 bronze
60 sølv
20 gull
1 platinum
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Tror ikke det er vits i å nevne, ettersom jeg er såå eid av Vixz, Soraki og Cannibal, men
Level 11 (66)
542 bronse
126 sølv
24 gull
7 platinum
Totalt 699

Jeg kommer nok ikke til å få den 700'de på lenge, ettersom jeg kommer rett og slett ikke til å spille annet enn MW2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!