Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

Hehe
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Lvl 14 8 %
1184 bronze
256 sølv
61 gull
8 Platinum (snart 11)
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Faen, hvordan skal jeg få spilt et spill med 4 presoner på vennelista min online i LBP når jeg ikke har 4 personer med LBP som venner.... (Hint hint) Nei da, eller jo. Jeg trenger hjelp! (fra en med LBP)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer VixzOrius:
Lvl 14 8 %
1184 bronze
256 sølv
61 gull
8 Platinum (snart 11)

Haha, I told ya
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Artig lek.

Lvl 16 99%
1764 bronze
479 silver
122 gold
23 platinum
Glasgow smile.
  • 0
Der har vi mesteren av alle mestere ja! Det er 1337, FTW

Jeg hater MW2 så sykt akkurat nå! Men uansett hvor sint jeg blir så er spillet drittgøy!
  • 0
så på youtube en gærning som hadde en god del trophies for å si det sån.... (5000+ tror jeg)
  • 0
Siterer Kolbukake:
Der har vi mesteren av alle mestere ja! Det er 1337, FTW

Jeg hater MW2 så sykt akkurat nå! Men uansett hvor sint jeg blir så er spillet drittgøy!

Haha.

Siterer Onkel Gerda:
så på youtube en gærning som hadde en god del trophies for å si det sån.... (5000+ tror jeg)

Han heter Hakoom. Han har 145 platinum.
http://ps3trophycard.com/profile/Hakoom
Glasgow smile.
  • 0
Siterer cannibal:
Citerer Kolbukake er har vi mesteren av alle mestere ja! Det er 1337, FTW

Haha.

Citerer Onkel Gerda:så på youtube en gærning som hadde en god del trophies for å si det sån.... (5000+ tror jeg)

Han heter Hakoom. Han har 145 platinum.
http://ps3trophycard.com/profile/Hakoom

145 platinum holy shit
The cake is a lie
  • 0
Hakoom er den sykeste personen jeg noen gang har hørt om. Sist jeg så hvor mange platinum trophies han hadde, hadde han 111 elns. Nå har han 145!!!
  • 0
Er WET platina stress?
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg slet jævlig på Hard enkelte steder i spillet, så tror nok Very Hard er et rent smertehelvete.
  • 0
Siterer Kolbukake:
Citerer VixzOrius:
Lvl 14 8 %
1184 bronze
256 sølv
61 gull
8 Platinum (snart 11)

Haha, I told ya

Hva fortalte du meg? xD
  • 0
... Har faktisk ikke en gull trophy Men nå med fallout 3 i hus, så får jeg masse sølv og gull (til og med en platina)
  • 0
15 platina
89 Gull
337 Sølv
1222 Bronse

Er lvl 14 ca. 90%

Lagt til 2010-04-27 00:09:
Totalt 1663 altså =)
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer VixzOrius:
Hva fortalte du meg? xD

Jeg talte til forsamlingen i det tilfellet at alle andre var "ya" heheh, jeg bare følte at jeg måtte si "ya".
Det var vel egentlig først ment til The Alexander da.. Men, lol, jeg skal ikke skrive en hel stil om det nå asså
  • 0
Trophies er kjedelig!
Decyfered!
  • 0
Enig! Det er seff gøy å få trophies, men ikke hunting! Det var gøyt en gang, men den tid er for min del over
  • 0
Trophy Stats!

Level: 11, 16 %
Platinum: 4
Gull: 27
Sølv: 110
Bronse: 525

Totalt: 666
Knurr...
  • 0
You devil!
  • 0
Jeg har bare 315 trophies
Level 7
0 Platinum
8 Gold
51 Silver
256 Bronse

Føler meg n00bish her xD
Men har bare hatt PS3 et halvt år da
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
FANTASTISK! Ligger bak ved det huset oppe til høyret på mappet med 26 i killstreak, så får jeg fuckings YLOD! Ingen gaming på meg på 1 måned

Altså, ille nok å miste en potensiell ny killstreak, men ingen gaming på en måned suger heftig
  • 0
bak det huset oppe til høyret? LOL! Tror ikke noen forsto

Men altså, jeg hadde vært død om jeg måtte gå en måned uten gaming. Be strong!
  • 0
Siterer VixzOrius:
FANTASTISK! Ligger bak ved det huset oppe til høyret på mappet med 26 i killstreak, så får jeg fuckings YLOD! Ingen gaming på meg på 1 måned

Altså, ille nok å miste en potensiell ny killstreak, men ingen gaming på en måned suger heftig

Dette er din sjanse til å bli helt filosofisk og slå deg fri fra alt som har med MW2 å gjøre!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Dette er din sjanse til å bli helt filosofisk og slå deg fri fra alt som har med MW2 å gjøre!</qu<quote author="Kolbukake">Enig! Det er seff gøy å få trophies, men ikke hunting! Det var gøyt en gang, men den tid er for min del over

Du går sikkert på hunting hvis du ser potensiale til å få Platinum.
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!