Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

Siterer Faunvik:
Citerer VixzOrius:
FANTASTISK! Ligger bak ved det huset oppe til høyret på mappet med 26 i killstreak, så får jeg fuckings YLOD! Ingen gaming på meg på 1 måned

Altså, ille nok å miste en potensiell ny killstreak, men ingen gaming på en måned suger heftig

Dette er din sjanse til å bli helt filosofisk og slå deg fri fra alt som har med MW2 å gjøre!

Er allerede så filosofisk som man kan få det. Blir nok mye filmer denne måneden, i og med jeg fikk en disk med 25 tusen filmer til bursdagen av en kompis;) Får vel pusse opp på det siste av de nærmest perfekte filmkunnskapene mine;)

Siterer Kolbukake:
bak det huset oppe til høyret? LOL! Tror ikke noen forsto

Men altså, jeg hadde vært død om jeg måtte gå en måned uten gaming. Be strong!

Hehe, mente det spotet helt øverst til VENSTRE i mappet "Rundown". Sånn hus det eier å campe/snipe i;)

En måned uten gaming suger, men får mest sannsynlig låne ps3en til en kompis og så har jeg som sagt 25.000 filmer og serier på en disk som jeg kan kose meg med;) MW2 gaming blir det uansett Kommer til å savne singelplayer savene mine mest. Mange spill jeg var et par chapters fra platinum eller et par baner fra gulltrophy som jeg mest sannsynlig ikke kommer til å gidde å ta igjen på en stund! Men men, that's life!
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Du er ikke en skikkelig mann før du har opplevd følgene av YLOD!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Du er ikke en skikkelig mann før du har opplevd følgene av YLOD!

Well spoken! Kunne ikke sagt det bedre selv;)
  • 0
Følgene av YLOD hos meg var kjip. Måtte spille Xbox 360 og se alle sesongene av Scrubs og House istedet midt i sommerferien...
  • 0
Siterer Zyrocz:
Følgene av YLOD hos meg var kjip. Måtte spille Xbox 360 og se alle sesongene av Scrubs og House istedet midt i sommerferien...

Er det ikke meningen man skal være ute i solen, bade og grille i sommerferien da? Hmmm... Hadde ihvertfall vært bedre timing for meg! Skoledagene det er digg å game
  • 0
VixzOrius: Hvordan er den disken med 25.000 filmer og serier på??? Ville ha likt å hatt en sånn^^
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Siterer jonskja:
Du går sikkert på hunting hvis du ser potensiale til å få Platinum.

Hvis jeg tilfeldigvis blir forelsket i et spill, *host*Uncharted 2*host*, er det et must å ha platinum. Ellers gjør jeg det hvis jeg ser at det ikke er for vanskelig og tidskrevenda

Lagt til 2010-04-28 22:56:
Nå var jo Uncharted 2 en enkel platinum da, men hadde den vært umulig hadde jeg uansett prøvd!
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Siterer jonskja:
VixzOrius: Hvordan er den disken med 25.000 filmer og serier på??? Ville ha likt å hatt en sånn^^

2 terrabite ekstern harddisk! Herlig å ha

Siterer Kolbukake:
Citerer jonskja:
Du går sikkert på hunting hvis du ser potensiale til å få Platinum.

Hvis jeg tilfeldigvis blir forelsket i et spill, *host*Uncharted 2*host*, er det et must å ha platinum. Ellers gjør jeg det hvis jeg ser at det ikke er for vanskelig og tidskrevenda

Lagt til 2010-04-28 22:56:
Nå var jo Uncharted 2 en enkel platinum da, men hadde den vært umulig hadde jeg uansett prøvd!

hehe, snakker mer om COD:WAW, Call Of Juarez og Batman o.s.v Uncharted er jo bare en fryd å spille gjenom flere ganger!

Fikk forresten 53-1 i stats på MW2 nettopp. Tok helt av på wasteland. Så når jeg har 27 killstreak slutter matchen med at "enemy is forfeiting" FY FAEN DET SUGDE. Jeg raget! Hadde 2 chopper gunners til gode
  • 0
Siterer VixzOrius:
hehe, snakker mer om COD:WAW, Call Of Juarez og Batman o.s.v Uncharted er jo bare en fryd å spille gjenom flere ganger!

CoJ er vel ikke så vanskelig, bare ekstremt tidskrevende! Elsker det spillet! Må spille det snart!!!
  • 0
Siterer Kolbukake:
Citerer VixzOrius:

CoJ er vel ikke så vanskelig, bare ekstremt tidskrevende! Elsker det spillet! Må spille det snart!!!

Kjedelig når jeg må gjøre goldrush på nytt da. Helt fucket, hadde 945 k xp på nettet, trengte 1 mill for goldrush og av en eller annen grunn så lagrer xp seg på save, ikke over nettet. HATER DET!
  • 0
Om det lagrer seg på HDD'en er det jo dritt lett å bare kopiere fra en annen sin save. Lite gjennomtenkt!
Men, ja, som sagt, TIDSKREVENDE!
  • 0
Men om man kopierer en annens save file kan man ikke få trophies
  • 0
Ikke en gang om man kopierer før man får 1 mill?
Decyfered!
  • 0
Startet på Star Wars: The Force Unleached igjen for å jakte litt trophies
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:

Oi oi oi! Her er vi badass!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer Kronoz:

Oi oi oi! Her er vi badass!

hahahahaha
The cake is a lie
  • 0
Siterer VixzOrius:
COD:WAW, Call Of Juarez og Batman

Hva med de? Mener du de er vanskelige?

Er 2 baner fra platina på Mini Ninjas.
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Citerer VixzOrius:
COD:WAW, Call Of Juarez og Batman

Hva med de? Mener du de er vanskelige?

Er 2 baner fra platina på Mini Ninjas.

Nei, men kjedelig å spille de om igjen for tredje gang når jeg nesten var ferdig for andre gang på de Var liksom på nest siste chapter på very hard med thomas på coj, ikke umulig å gjøre de igjen, bare kjedelig... samme med WAW baner, og starte Batman på nytt igjen er også kjedelig;)
  • 0
*djevelstemme* BATMAN ER IKKE KJEDELIG!
  • 0
Jo, hadde virkelig problemer med å spille gjennom det første gangen. Lite frihet, samme om og om igjen, ikke så veldig engasjerende historie og repeterende gameplay... Huff.
  • 0
1 trophie unna plat på god of war 3.. mangler 1000 hits..

Lagt til 2010-05-01 20:19:
Siterer VixzOrius:
Jo, hadde virkelig problemer med å spille gjennom det første gangen. Lite frihet, samme om og om igjen, ikke så veldig engasjerende historie og repeterende gameplay... Huff.

var det intrykket jeg fikk av demoen også..

fikk jeg også av uncharted 1 demoen og der tok jeg ganski feil tho..
  • 0
Siterer Rampage Jackson:

Tror du hadde elsket det!
Kjøp deg GOTY edition. =) Det har ikke fått annet enn positiv omtale, verden over.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:

Lagt til 2010-05-01 20:19:

Citerer VixzOrius:

var det intrykket jeg fikk av demoen også..

Serr? 1000 hit trophiet var et av de første jeg fikk

Ikke kjøp det... det holder seg som demoen stort sett gjennom hele spillet
  • 0
Siterer Rampage Jackson:

Når du sloss mot skorpionene nær slutten bruker du Claws of Hades og L1+O når du står helt inn mot veggen, akkurat der den store skorpionen ikke kan treffe deg (inntil kameraet, hvis du skjønner).
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Haha, Mini Ninjas platina!

Nr 16
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!