Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

God of War III platinum

Nr 13..

Lagt til 2010-05-03 03:52:
Siterer VixzOrius:
Citerer Rampage Jackson:1 trophie unna plat på god of war 3.. mangler 1000 hits..

Lagt til 2010-05-01 20:19:

Citerer VixzOrius:

Jo, hadde virkelig problemer med å spille gjennom det første gangen. Lite frihet, samme om og om igjen, ikke så veldig engasjerende historie og repeterende gameplay... Huff.

var det intrykket jeg fikk av demoen også..

fikk jeg også av uncharted 1 demoen og der tok jeg ganski feil tho..

Serr? 1000 hit trophiet var et av de første jeg fikk

Ikke kjøp det... det holder seg som demoen stort sett gjennom hele spillet

hvordan i all verden klarte du det!? med mindre du gikk på internett og så noen lettvinte metoder og gjøre det på så klart... brukte en glitch i spillet selv for og få den.

Siterer Kuriri:
Citerer Rampage Jackson:1 trophie unna plat på god of war 3.. mangler 1000 hits..

Når du sloss mot skorpionene nær slutten bruker du Claws of Hades og L1+O når du står helt inn mot veggen, akkurat der den store skorpionen ikke kan treffe deg (inntil kameraet, hvis du skjønner).

takk for tipset men jeg har gått forbi det stede på min playthrough og det er så langt ut i spillet for en ny playthrough..

er en glith tidlig i spillet hvor du kan holde inne L1 og O.. brukte den.. tok meg 10 minutter. men nå har jeg den.

fikk alle trophies i spillet på hard...
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
God of War III platinum

Nr 13..

Lagt til 2010-05-03 03:52:

Citerer VixzOrius:

Lagt til 2010-05-01 20:19:

Citerer VixzOrius:

Jo, hadde virkelig problemer med å spille gjennom det første gangen. Lite frihet, samme om og om igjen, ikke så veldig engasjerende historie og repeterende gameplay... Huff.

var det intrykket jeg fikk av demoen også..

fikk jeg også av uncharted 1 demoen og der tok jeg ganski feil tho..

Serr? 1000 hit trophiet var et av de første jeg fikk

Ikke kjøp det... det holder seg som demoen stort sett gjennom hele spillet

hvordan i all verden klarte du det!? med mindre du gikk på internett og så noen lettvinte metoder og gjøre det på så klart... brukte en glitch i spillet selv for og få den.

Citerer Kuriri:

Når du sloss mot skorpionene nær slutten bruker du Claws of Hades og L1+O når du står helt inn mot veggen, akkurat der den store skorpionen ikke kan treffe deg (inntil kameraet, hvis du skjønner).

takk for tipset men jeg har gått forbi det stede på min playthrough og det er så langt ut i spillet for en ny playthrough..

er en glith tidlig i spillet hvor du kan holde inne L1 og O.. brukte den.. tok meg 10 minutter. men nå har jeg den.

fikk alle trophies i spillet på hard...

Brukte ikke glitch, nei xD Gjorde det i olympia der vi møter våres første kimera;)
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Siterer VixzOrius:
Brukte ikke glitch, nei xD Gjorde det i olympia der vi møter våres første kimera;)

jaha, vennligst forklar hvordan.
  • 0
Med hades tignene (de lilla) på de fiendene før kimeraen;) så bare holder jeg inne l1 og running;)
  • 0
Siterer VixzOrius:
Med hades tignene (de lilla) på de fiendene før kimeraen;) så bare holder jeg inne l1 og running;)

akkurat, lettvint metode.

ingen som har fått den ved og slåss vanlig uten og bruke glitch/lettvint metode.. inkludert meg, ikke fått mer en rundt 600 med vanlig slåssing(nemesis whip).. tror nemesis whip er den beste og muligens eneste metoden og få 1000 hitpoints på uten og jukse.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
Citerer VixzOrius:

akkurat, lettvint metode.

ingen som har fått den ved og slåss vanlig uten og bruke glitch/lettvint metode.. inkludert meg, ikke fått mer en rundt 600 med vanlig slåssing(nemesis whip).. tror nemesis whip er den beste og muligens eneste metoden og få 1000 hitpoints på uten og jukse.

Jeg fikk også noe rundt om 700, men orket ikke mer;)
  • 0
rettelse, du klarte ikke mer.. ikke lek kjekkas.

jeg orker ikke mer MW2 at the moment så jeg har startet med trohy hunting igjen.. bioshock 2 var et bedre spill enn jeg huska..

kanskje god of war II plat snart, mangler bare 2 stk men den ene tror jeg er passe tidkrevende.. noen skaffet 20 cyclops øyne?
  • 0
Klarte å meske til meg et trophy på LBP idag!

Riktignok et bronse et...
Decyfered!
  • 0
Kun en bane jeg må ta på nytt for å få Tomb Raider Underworld
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
rettelse, du klarte ikke mer.. ikke lek kjekkas.

jeg orker ikke mer MW2 at the moment så jeg har startet med trohy hunting igjen.. bioshock 2 var et bedre spill enn jeg huska..

kanskje god of war II plat snart, mangler bare 2 stk men den ene tror jeg er passe tidkrevende.. noen skaffet 20 cyclops øyne?

Fuck Off, leker ikke kjekkas! Og når jeg tenker meg om fikk jeg det jo uten glitch... Jeg brukte samme angrep hele tiden, men sto ikke i et hjørne eller noe... Jeg fant bare det beste stedet og dro der...
  • 0
Fikk det andre co-op-trophiet på Uncharted 2 i dag, og har da 50% av alle (inkludert DLC). Mangler ikke så mange nå!

Lagt til 2010-05-05 16:48:
Noen som vet om "Expert Creator"-trophiet på LBP er bugget? Får det ikke, selv om jeg har sett alle videoene...
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Siterer Kuriri:
Noen som vet om "Expert Creator"-trophiet på LBP er bugget? Får det ikke, selv om jeg har sett alle videoene...

Det er nok en eller flere du har gått glipp av. Jeg fikk alle lett, men måtte faktisk lete etter de siste hos en venn som ikke fikk det
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Siterer VixzOrius:
Citerer Rampage Jackson:rettelse, du klarte ikke mer.. ikke lek kjekkas.

Fuck Off, leker ikke kjekkas! Og når jeg tenker meg om fikk jeg det jo uten glitch... Jeg brukte samme angrep hele tiden, men sto ikke i et hjørne eller noe... Jeg fant bare det beste stedet og dro der...

JO DET GJØR DU, DU ER DÅRLIG!!!!
  • 0
Skal hunte trophies på CoD: WaW og GoW3 i helga
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
Citerer VixzOrius:
Citerer Rampage Jackson:rettelse, du klarte ikke mer.. ikke lek kjekkas.

JO DET GJØR DU, DU ER DÅRLIG!!!!

My mom says im special
  • 0
Tomb Raider: Underworld platina!

Nr. 17
Just kill him with your awesome
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
94% trofeer på AC2. Men jeg gidder ikke å skaffe dem akkurat nå... Bare loker rundt og dreper folk og slikt
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Her var det liv!
Glasgow smile.
  • 0
Alltid liv her!
  • 0
Alle sitter bare å venter på noe konstruktivt å skrive om!
Decyfered!
  • 0
Såeh.. noen som har platinum på Bad Company 2 her?
  • 0
Yay, Trivial Pursuit plat.
#24.
Glasgow smile.
  • 0
HA! Star Wars: The Force Unleashed platinum.
Glasgow smile.
  • 0
Siterer cannibal:
HA! Star Wars: The Force Unleashed platinum.

Siterer cannibal:
Yay, Trivial Pursuit plat.
#24.

Get a life

Neida, GRATZ
  • 0
Siterer VixzOrius:
Citerer cannibal:HA! Star Wars: The Force Unleashed platinum.
Citerer cannibal:Yay, Trivial Pursuit plat.
#24.

Get a life

Neida, GRATZ

Sa "kjekkasen" som sløser bort tiden sin på MW2.
Glasgow smile.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!