Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

Jeg har snart platina i Red Dead Redemption, trenger bare å få 7 stk inn i en posse som jeg har invitert fra vennelisten og så trenger jeg å ranke til rank 50.
  • 0
Har aldri fått platinum jeg. Det er ALLTID en to eller tre trophies som er umulige F.eks. i lbp der man må bli hjertet 30 ganger. Jeg har bare syv hjerter og har laget 15 baner som tok meg ihvertfall 100 timer å lage tilsammen.
Naughty dog
  • 0
Kjipt. Jeg har bare 4 baner

Trikset er å få hjerter fra de på vennelista de.
Just kill him with your awesome
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det er kjedelig å ikke ha nett. Får nok ikke nett i det hele tatt. Det suger. Får ikke noe platina på RDR før om LENGE....-.-

Alle trofeer burde være relatert til single-player for å få trofeer. Også kunne det heller være tilleggstrofeer til online. Ett eller annet lignende...
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Det tar laang tid å ta noen av online- trophiene, Gnyg.. Level 50 tar en god stund, når det trengs 4-5 hideouts for å komme fra level 19 til 20, og XP- kravet bare øker for hver level...
Knurr...
  • 0
Har stor tro på at jeg skal klare Split/Second platina etterhvert, hvertfall et awesome spill som jeg ikke har noe imot å spille!
  • 0
Siterer yong boy:
Har aldri fått platinum jeg. Det er ALLTID en to eller tre trophies som er umulige F.eks. i lbp der man må bli hjertet 30 ganger. Jeg har bare syv hjerter og har laget 15 baner som tok meg ihvertfall 100 timer å lage tilsammen.

Jeg har blitt hjerta over 30 ganger, men får ikke tak i den for at 50 stykker spiller banen min. Har 48 plays eller noe på den, og fler kommer ikke
Knurr...
  • 0
Siterer yong boy:
Har aldri fått platinum jeg. Det er ALLTID en to eller tre trophies som er umulige

Infamous er ikke noe stress å få platinum på. Du trenger riktignok 2 gjennomspillinger..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Må få tatt en gjennomspilling til snart av Infamous sånn at jeg skaffer alle trophiene der.
...But our princess is in another castle!
  • 0
Har 40 % trofeer på Fifa : )

70 % på RDR.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Red Faction: Guerilla har de mest kjipe trohpies ever!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Red Faction: Guerilla har de mest kjipe trohpies ever!

Jeg liker digger de, elsker det faktum at de har online trophies hvor mange ikke er "Få 10000 kills"
  • 0
Siterer Soraki:
Citerer Faunvik:Red Faction: Guerilla har de mest kjipe trohpies ever!

Jeg liker digger de, elsker det faktum at de har online trophies hvor mange ikke er "Få 10000 kills"

Hva med "Vinn 250 online- kamper"? Det er så godt som umulig nå om dagen, fordi det for det første nesten ikke er et eneste menneske online, og fordi de få som spiller det, er overmenneskelige elitister som er avhengige av spillet
Knurr...
  • 0
Det finnes selvfølgelig noen som er slik, men ganske mange er oppnåelige.
  • 0
Må ta parti med TK. Ingen som spiller visse moduser online, det meste er Anarchy. Og de som spiller kan banene ut og inn, og er værre enn Iron Man på testosteron.

SP trophies tar også litt tid...
Decyfered!
  • 0
Det er sant at ingen spiller det knapt lenger...
  • 0
Såeh... Trophy hunting på RFG anyone?
Decyfered!
  • 0
Sure, en dag til uken ETTER onsdag,
  • 0
Greit nok det!
Decyfered!
  • 0
Tror jeg må begynne å jakte og sanke trophies nå. Så akkurat at jeg kun har 1/4 av trophiene som er i spillene jeg har. Her skal det huntes!
  • 0
Hvordan fant du ut det?
Knurr...
  • 0
Bare se på din egen profil
  • 0
Siterer fantomena:
Bare se på din egen profil

Står da ikke noe slikt på din egen profil...
Decyfered!
  • 0
Lego Harry Potter har morsomme trophies, se på Solid Snape
  • 0
Aaaaaaarg!! Mangler Bare Roadkill med hellikopter for å få det pokkers platinum..
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!