Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

Hvilket spill?
Just kill him with your awesome
  • 0
BC2?
Decyfered!
  • 0
Var kanskje litt kryptisk der... Men Faunvik ordner opp...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Bare bruk UAV eln..
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Bare bruk UAV eln..

Teller det?
The cake is a lie
  • 0
Siterer bent_a:
Aaaaaaarg!! Mangler Bare Roadkill med hellikopter for å få det pokkers platinum..

Der er du ikke alene. Har prøvd flere ganger å bruke både Blackhawk og UAV. Men får det aldri til
  • 0
Har 19 roadkill med Blackhawk og 5 med UAV...
Decyfered!
  • 0
Har brukt UAV i en år-rekke... Kjører liksom bare gjennom folka.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Kan du ikke booste?
  • 0
ja, kanskje d..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Synes den trophien er stress. Aldri prøvd med UAV før da. Tar meg ett par runder senere idag og prøver. ^^
...But our princess is in another castle!
  • 0
Noen som orker å ta over for Rampage Jackson og hjelpe meg på Dragon Rising? Mic foretrekkes.
Decyfered!
  • 0
Sikt etter beina med UAV, bare finn et hus med mange sniks(k)ytere i rush...

Noen som frivillig lar seg knuse under 20 tonn med hus i BC2 på PS3? trenger 11 kills for å få 20
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Skaffet meg bioshock 2 for tre dager siden. Det er litt for likt 1'eren, men det er fett. Platinumet er ihvertfall høyst overkommelig;) Får se om jeg ikke går lei av det mens jeg spiller det på nettene i tyrkia
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
... Hvorfor? Hvorfor hige etter trophies? Forklar meg det, takk
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Joelspeanuts:

Jeg ser på det som en ekstra utfordring. Gir mer spilletid.
...But our princess is in another castle!
  • 0
Siterer Joelspeanuts:

Det gjør spill bedre for meg! Spillet får mer variasjon og lengde!
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
joda, det gir mer spilletid, men den spilletiden kunne man jo ha brukt på å starte med et nytt spill, og ikke bli stuck i ett spill fordi man "MÅ" ha disse trophiene. jeg liker å runde et spill, oppleve historien, og så bli ferdig, begynne på noe nytt. Det kunne aldri falle meg inn å backtracke i Uncharted 2 f.eks. for å finne alle skattene. Kanskje litt morsomere å jakte på trophies i Just Cause 2...

Jeg går ut ifra at det avhenger av spillet, hvor morsomt/interessant/aktuelt det er å få alle trophiene. Personlig bryr jeg meg veldig sjelden om dem
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Personlig er jeg aldri stynn av gryn og hvis jeg skulle gått til innkjøp av spill rett etter at jeg ble ferdig med et, ville jeg godt i fattigkasse...
Decyfered!
  • 0
Det er enkelt å greit avhengighetsdannende å samle trophies. Det legger til massevis av ekstra utfordringer i spillet. Jeg er en stor fan av det selv.
Knurr...
  • 0
Siterer VixzOrius:
Skaffet meg bioshock 2 for tre dager siden. Det er litt for likt 1'eren, men det er fett. Platinumet er ihvertfall høyst overkommelig;) Får se om jeg ikke går lei av det mens jeg spiller det på nettene i tyrkia

Fikk nettopp platinum på Bc2, så nå blir det litt bioshock2 fremover. Mangler 4 trophies.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Noen her som har AVP?

et meget skuffende spill singelplayer messig, men det er fordi utviklerne har lagt alt arbeide i online.. anbefales på det sterkeste(for en billig penge) hvis du er online gamer og er litt lei cod for tiden, eller bare ikke liker cod generelt.

grunnen til at jeg sier dette på trophies er fordi jeg vil spille med ps3 eiere.. (og det er en trophie for fullt party ^^)

Lagt til 2010-07-06 23:42:
Siterer Faunvik:
Personlig er jeg aldri stynn av gryn og hvis jeg skulle gått til innkjøp av spill rett etter at jeg ble ferdig med et, ville jeg godt i fattigkasse...

Det heter og skaffe seg job..
  • 0
Fått Lego Harry Potter platina!

Og nærmer meg snart Resistance 2 plat!
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
Det heter og skaffe seg job..

Du er inne på noe der! ik
Decyfered!
  • 0
OMGWTFBBQ! oppnådd!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!