Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

Tror du bør chille litt Soraki...
Decyfered!
  • 0
Wut?

Det er et trophy som heter det: Å runne Resistance 2 på Supehuman ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg har prøvd på platinum hele veien

Og sålenge Sony ikke stenger serverne skal jeg fortsette å prøve

Har 2200 kills og er i lvl 26 (ca. 30 %) på co-op.

Mangler bare de to trofeene, å nå lvl 30 og få 10K kills
  • 0
Mente da huntinga generelt, i tillegg...
Decyfered!
  • 0
Sjalu?

Det er ikke så mye hunting, men i det siste har jeg fått litt trophylyst i meg igjen siden jeg ikke spiller MW2 så mye som før..
  • 0
Siterer Soraki:
Fått Lego Harry Potter platina!

Og nærmer meg snart Resistance 2 plat!

nærme... jammen sa jeg smør..

var litt hyp på batman platinum og rdr platinum.. pluss bare hunte på en håndfull andre spill... men etter YLOD og alle savene mine ble borte er det et ork og spille noe som helst annet enn online for tiden...

ekstern harddisk neste.. råder alle til og gjøre det samme egentlig.. miste alt er surt..
  • 0
Tell me about it! U2 plat er no go etter YLOD..
Decyfered!
  • 0
Uncharted 2 er et spill jeg har til gode å platte
  • 0
Jeg er for lat til å få trophies!
Men jeg prøver (på RDR)......
Safety first!
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
Citerer Soraki:
Fått Lego Harry Potter platina!

Og nærmer meg snart Resistance 2 plat!

nærme... jammen sa jeg smør..

var litt hyp på batman platinum og rdr platinum.. pluss bare hunte på en håndfull andre spill... men etter YLOD og alle savene mine ble borte er det et ork og spille noe som helst annet enn online for tiden...

ekstern harddisk neste.. råder alle til og gjøre det samme egentlig.. miste alt er surt..

Samme skjedde med meg! Hadde nesten platinum på 4-5 spill, så fikk jeg YLOD. Tipper jeg ikke kommer til å plukke de opp før om et år eller noe
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Siterer stefbla:
Jeg er for lat til å få trophies!
Men jeg prøver (på RDR)......

Eneste som er stress med RDR plat er å nå lvl 50, men ellers var det en gøy plat.
Glasgow smile.
  • 0
Har fått første platinum! Fallout 3
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
RDR Platinum
The cake is a lie
  • 0
Bioshock 2 hunting er gøy! Mangler bare et par singelplayer trophies nå så er det bare multiplayer som gjenstår Fun!
  • 0
Jeg har ikke så mange på Bioshock 2, har 57% mer er ikke helt fedig i single player, og da for jeg trophy for å ikke bruke vita chambers, + en del andre... BTW er det mye igjen av spillet når jeg er forent med Elinor?
  • 0
Siterer VixzOrius:
Bioshock 2 hunting er gøy! Mangler bare et par singelplayer trophies nå så er det bare multiplayer som gjenstår Fun!

Vel, nå var det jo multiplayer trophyene som var kjip i Bioshock 2. En lang kjedelig grind.
Glasgow smile.
  • 0
Joa, synes det er litt fun jeg. I sånn 2 timer til eller noe sånt! Det er sånn 1-2 timer igjen, Onkel Gerda;)
  • 0
... Litt trist, liker ikke å nerme meg slutten av et spill
  • 0
Siterer cannibal:
Vel, nå var det jo multiplayer trophyene som var kjip i Bioshock 2. En lang kjedelig grind.

Jeg synes multiplayeren i bioshock2 er en fin og beskymringsløs affære. Det føles ikke så alvorlig som f.eks Mw2 og Bc2....
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Og der gjorde jeg noe jeg aldri trodde jeg kom til å gjøre. Jeg kjøpte meg en xbox 360 Kjøpte den selvfølgelig bare pga exclusives som Halo, Gears Of War, Left 4 Dead og Fable, men trodde fortsatt aldri det skulle skje. Lurer på om Achievements er like gøy som trophies
  • 0
Siterer VixzOrius:
Og der gjorde jeg noe jeg aldri trodde jeg kom til å gjøre. Jeg kjøpte meg en xbox 360 Kjøpte den selvfølgelig bare pga exclusives som Halo, Gears Of War, Left 4 Dead og Fable, men trodde fortsatt aldri det skulle skje. Lurer på om Achievements er like gøy som trophies

Gratulerer!! Jeg husker selv da jeg kjøpte Xbox.... Det var på grunn av de eksusive titlene som Gears of war, Halo osv, samt at dlc til fallout3 kom mye tidligere ut til xbox live. Du må få deg Shaddow complex
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Citerer VixzOrius:

Gratulerer!! Jeg husker selv da jeg kjøpte Xbox.... Det var på grunn av de eksusive titlene som Gears of war, Halo osv, samt at dlc til fallout3 kom mye tidligere ut til xbox live. Du må få deg Shaddow complex

Takk! Gjenstår bare å kjøpe seg alle Halo-spillene nå
  • 0
Yes Ratchet & Clank platina
The cake is a lie
  • 0
Har snart plat på Brutal Legend hvis jeg bare gidder å gjøre "Sellout".. Grind! Skate 3 er også rimelig nærme.
Knurr...
  • 0
Siterer Iceman 33:
Yes Ratchet & Clank platina

Hvor mange platinum har du fått på den siste måneden?
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!