Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

Ja...
For å se alle spill som har/skal få trophies sjekk denne siden: http://www.ps3trophies.org
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer Love-PlayStation:
Trophiesene på Far Cry 2 er jo tragiske.

Sier ikke du det samme om alle trophies?

Jo du har et poeng, men jeg har sagt tidligere hvilke Trophies/Gamerscore ting jeg liker.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Nå har det kommer trophies til Battlefield: Bad Company. Og denne gangen er de halvveis bakoverkompatible i hvert fall online delen. Bare last ned patchen og gå på multiplayer og du får trophies for det du har gjort
"Objection!"
  • 0
Noen som vet hvor man finner journalisten i FC2?!
  • 0
Yay. Nå mangler jeg bare 1 Trophy på Dead Space etter 2 gjennomspillinger.
Nå gjenstår det bare å spille gjennom spillet på vanskeligste vanskelighetsgrad så er Platinum i boks.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Gratuelerer Steve Vice! Er det vanskelige krav? Hvor mange trophies?

Lagt til 2008-11-03 22:46:
Trophies er kult nokk det, men en ting som er dritt er at når det kommer trophies til spill som man allerede eier, så får man ikke trophies for det man allerede har spilt! Det er dumt, men da får man bare se frampver, mot de nye titlene da!
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Game Boy: De fleste tar bare litt tid. Det var en som gikk ut på å overleve en sånn ADS Cannon med over 50% i et asteroide felt som jeg syns var veldig kul å få. Ellers tror jeg å kjøre gjennom på vanskeligste kan være litt utfordring.
  • 0
De aller fleste trophies er som regel tidskrevende. liker ikke disse noe særlig. Liker bedre de prestasjonstrophyene som man kan få når man klarer det og ikke når man har kommet langt nok i historien eller når man har holdt på lenge nok, ya mean?
  • 0
Siterer Soraki:
De aller fleste trophies er som regel tidskrevende. liker ikke disse noe særlig. Liker bedre de prestasjonstrophyene som man kan få når man klarer det og ikke når man har kommet langt nok i historien eller når man har holdt på lenge nok, ya mean?
Enig i den. Mye mer belønnende å få noe for å faktisk være dyktig. Men kan være greit at det er en jevnt fordeling sånn at man ikke føler seg som et komplett null...slik jeg f.eks gjør i WipEout HD.
  • 0
Og derfor kjøpte ikke jeg Wipeout HD xD Neida.
  • 0
Siterer Steve Vice:
Yay. Nå mangler jeg bare 1 Trophy på Dead Space etter 2 gjennomspillinger.
Nå gjenstår det bare å spille gjennom spillet på vanskeligste vanskelighetsgrad så er Platinum i boks.

crap, jeg dreit meg ut så jeg solgte alle våpnene mine når jeg prøvde og runde spillet med pistolen. da mistet jeg MANGE power noods. så jeg måtte begynne godt på min tredje gjennomgang for og oppgradere alle våpnene.

men fikset det i går, nå mangler jeg bare og runde det på det vanskligste,

også mangler jeg 2-3 sånne som det ikke står hva jeg må gjøre på, har bare fått 1 av de.
ja også drepe 30 stk med flammekaster (den suger) og drepe 50 stykker med cqc.

mangler altså 4-5 stk.

du kan ikke fortelle meg hva de som det ikke står noen detaljer hva jeg må gjøre på de?
  • 0
det er en for hver av de to ADS Cannon greiene, begge går på å overleve med 50% igjen. så er det en for å bli angrepet av lurkers 5 ganger og sparke dem vekk....det er de små hodene med 3 tentakler som spretter ut av hodet som skyter på deg. og så er det en for å bruke kinesis på de gule kulene som Leviathan skyter på deg....du fanger en med kinesis og skyter den inn igjen i munnen på leviathan.
  • 0
sweet, jeg mangler da den første kanonen også leviathen da. takk.
  • 0
Trophy lvl 7!
  • 0
Jeg er i level 2 !
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
H*HOST*a*HOST*h*HOST*a
  • 0
Jeg gidder ikke kjøpe spill pga trophies. Er det noen som gjør det, tenk dere om to ganger... (Kanskje litt brå, men det er sant) Jeg spiller heller ikke for trophies. Trophies har vært misslykket til nå, og det er ikke vellykket før ALLE nye spill har trophies...
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Siterer AleksanderN:
Jeg gidder ikke kjøpe spill pga trophies. Er det noen som gjør det, tenk dere om to ganger... (Kanskje litt brå, men det er sant) Jeg spiller heller ikke for trophies. Trophies har vært misslykket til nå, og det er ikke vellykket før ALLE nye spill har trophies...
DYPT uenig med deg der altså!
  • 0
Og, hvorfor det, begrunn det da!
  • 0
Jeg kjøper ikke spill bare for trophies. Men det er morsomt å få belønning når du gjør noe i et spill.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Selvfølgelig, men når dette ikke gjelder på alle spill syns jeg det blir smått tåplig..
  • 0
Det gjelder på alle spill jeg har kjøpt i høst...
  • 0
Hmm, kanskje det har en sammenheng....?
  • 0
hva?
  • 0
drit i det, men hva er dine argumenter, du sa jo du var dypt uenig i påstanden min...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!