Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


Brutal Legend og Skate 3 platinum. med 3 minutters mellomrom
Knurr...
  • 0
Nærme plat på Pure, mangler bare et par online trophies, er det noen som kan hjelpe meg?
Just kill him with your awesome
  • 0
Pure platina!
Just kill him with your awesome
  • 0
Har fått mitt første platinum i Burnout. Alt jeg kan si er; Endelig. Nesten litt flaut å ikke ha klart platinum i det spillet ettersom nesten alle med Burnout har klart det. Men så misforstod jeg litt av målsettingen i det siste trophiet da

Fikk netopp kjøpt DS (Dead Space ) og Infamous, så da skal nok de fleste beundre mitt trophie level etter gjennomspilling
Naughty dog
  • 0
Fikk Dragon Age: Origins plat i dag. Det tok meg Rundt 100 timer (give or take).
Plat #33
Glasgow smile.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det føles meningsløst å få Platina på noen spill når man ikke har bra nok nett til å game online på. Slik at man ikke kan vise det til vennene sine.
Har nesten platina på MW2 og AC2.

MW2 er nesten klart... Mangler bare intel-trofeene, downed but not out, den bilgreia og de Special-Obs trofeene.
På AC2... Samme som vanlig.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg er så >-< langt unna å få platinum på Assassin's Creed 2. Men jeg er sikker på at jeg har vært innom samtlige plasser der det skal være fjær, og jeg mangler fremdeles fem. Så er det å bruke 300(0?) på kvinner da Tar tid det også.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Jeg er så >-< langt unna å få platinum på Assassin's Creed 2. Men jeg er sikker på at jeg har vært innom samtlige plasser der det skal være fjær, og jeg mangler fremdeles fem. Så er det å bruke 300(0?) på kvinner da Tar tid det også.


Opplevde at guidene ikke er 100 % nøyaktige når jeg jakta ned fjærene for en tid tilbake. Sjekk litt rundt i nærheten av der de skal være. Du må også være metodisk, og skrive ned alle fjær-numrene der du ikke fant noe under første gjennomleting. Det som virkelig suger med å mangle så få, spesielt hvis du ikke skrev ned hvilke du ikke fant, er at du trolig blir nødt til å finne alle på nytt.

Skal man ikke bruke 5000 floriner på horene (eller "kurtisaner" som spillet kaller dem)? Uansett, den tok ikke så lang tid.

Jobber med platinum på Mirror's Edge atm. Mangler kun tre speedruns og "Test of Faith" (spille gjennom en gang uten å skyte noen). Fikk også en narsistisk orgasme av de sjeldne i stad, når jeg slo ukas verdensrekord i en av Time Trailene med 10 sekunder. Må snart gidde å skaffe meg de tre online-trofeene i World at War as well, så har jeg platinum i det også.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Syns "Man Of The People" på AC2 er værre. Har kastet masse, men får det ikke.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Er det noen som har Bioshock 2 platina? helder på men er ikke sikker på om jeg gidder å samle 100 audio, å komme i lvl 40 online...
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Singularity platina
The cake is a lie
  • 0
Kronoz, hvis du går inn på menyen og den lange DNA tråden og går langt til høyre vil du se fjær og hvilke byer og bydeler du mangler, så det er ikke så vanskelig egentlig. ;)

Fått meg Call of Duty Classic platina, noe jeg er ganske stolt over for gjennomspillingen på veteran er ikke bare noe av, men faktisk DET jævligste jeg har vært med på i spillsammenheng. *BOW*
Just kill him with your awesome
  • 0
Yay, endelig Platinum på Borderlands. Er ikke så vanskelig i grunn, men man trenger noen til å hjelpe deg med multiplayer-trophiene, evt. en kontroll ekstra.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
MAG plat virker ræva!
Decyfered!
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Er det noen som har Bioshock 2 platina? helder på men er ikke sikker på om jeg gidder å samle 100 audio, å komme i lvl 40 online...


Har ikke plat. enda.. Men det er ikke så stress å finne 100 audio, siden det er ca 120 av dem.. Mangler level 30 og level 40, samt Savior-trofeet. Tar litt tid, siden jeg spiller en del på Demon`s souls og Fallout 3....

Lagt til 2010-07-31 11:04:
Siterer cannibal:
Fikk Dragon Age: Origins plat i dag. Det tok meg Rundt 100 timer (give or take).
Plat #33


God damn!!!!!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Citerer Onkel Gerda:
Er det noen som har Bioshock 2 platina? helder på men er ikke sikker på om jeg gidder å samle 100 audio, å komme i lvl 40 online...


Har ikke plat. enda.. Men det er ikke så stress å finne 100 audio, siden det er ca 120 av dem.. Mangler level 30 og level 40, samt Savior-trofeet. Tar litt tid, siden jeg spiller en del på Demon`s souls og Fallout 3....

God damn!!!!!


Savior er ikke vanskelig da? Er det ikke bare å redd alle du får valget om du skal redde... Hvis du ikke har en sterk trang til å drepe da...
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Trodde jeg gjorde alt for å innfri kravet ved sist gjennomspilling...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Yo peepz! Jeg SKAL ha RDR platinum! Bare følte for å dele det med dere, hadetbra!
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Grat'lere
Just kill him with your awesome
  • 0
Ta'k fo'det!
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Siterer cannibal:
Fikk Dragon Age: Origins plat i dag. Det tok meg Rundt 100 timer (give or take).
Plat #33


Gratz! Det står det respekt av! Mangler et trophy selv, få en mage lvl 20 Har en i level 11 nå, så får vi se når jeg gidder å gjøre det. Har bare brukt 60 timer så langt btw

Lagt til 2010-08-01 18:22:
Siterer Onkel Gerda:
Citerer bent_a:
Citerer Onkel Gerda:
Er det noen som har Bioshock 2 platina? helder på men er ikke sikker på om jeg gidder å samle 100 audio, å komme i lvl 40 online...


Har ikke plat. enda.. Men det er ikke så stress å finne 100 audio, siden det er ca 120 av dem.. Mangler level 30 og level 40, samt Savior-trofeet. Tar litt tid, siden jeg spiller en del på Demon`s souls og Fallout 3....

God damn!!!!!


Savior er ikke vanskelig da? Er det ikke bare å redd alle du får valget om du skal redde... Hvis du ikke har en sterk trang til å drepe da...


Bioshock Platinum er jo null stress. Har bare gamet det litt å har sånn 70%. Det eneste som virker stress er de audio-diarisene som jeg må ta i hard-gjennomgangen, men heldigvis trenger man bare 100 av 129 diaries tilfelle man hopper over en
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Et steg nærmere platina på Assasin's Creed 2. Har sittet i 3-4 timer i dag og samlet fjær og banket opp folk. 95 fjær har jeg nå. Det vanskeligste blir å finne igjen den ene jeg mangler i Firenze...-.-
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Se midt tips ovenfor gnyg!
Just kill him with your awesome
  • 0
Nå skal jeg prøve meg på 10.000 kill trophy på Resistance 2 så ønsk meg lykke til
The cake is a lie
  • 0
gl hf
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!