Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

Nå har jeg OMGWTFBBQ trophyen på resistance 2
The cake is a lie
  • 0
Siterer Iceman 33:
Nå har jeg OMGWTFBBQ trophyen på resistance 2
Den er jo easy peasy. Slettes ikke noe å være stolt av....
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Den er jo easy peasy. Slettes ikke noe å være stolt av....

HAN SKULLE BARE KONSTATERE AT HAN HADDE DEN!!! OMG! NErD RAGE! CAPS LOCK ON(not really, holding shift..."u suck donkey n00b for not pressing CAPS LOCK!" BLOW MEE! )
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
HAN SKULLE BARE KONSTATERE AT HAN HADDE DEN!!! OMG! NErD RAGE! CAPS LOCK ON(not really, holding shift..."u suck donkey n00b for not pressing CAPS LOCK!" BLOW MEE! )

Og jeg er heller ikke særlig stolt....
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Jeg klarer ikke lvl i resistance 2 online
  • 0
Siterer bent_a:
Citerer Iceman 33:Nå har jeg OMGWTFBBQ trophyen på resistance 2 Den er jo easy peasy. Slettes ikke noe å være stolt av....
Siterer Faunvik:
Citerer bent_a en er jo easy peasy. Slettes ikke noe å være stolt av....

Siterer bent_a:
Citerer Faunvik:HAN SKULLE BARE KONSTATERE AT HAN HADDE DEN!!! OMG! NErD RAGE! CAPS LOCK ON(not really, holding shift..."u suck donkey n00b for not pressing CAPS LOCK!" BLOW MEE! )

Og jeg er heller ikke særlig stolt....

Jeg sa bare at jeg hadde den ingen grunn til å være sinte

Lagt til 2010-08-12 12:32:
Siterer EXcrack:
Jeg klarer ikke lvl i resistance 2 online

Lvl?
The cake is a lie
  • 0
Faen, jeg savner online trophies i MW2, håper de innfører det i Black Ops!
Just kill him with your awesome
  • 0
Resistance 2 platina
The cake is a lie
  • 0
Siterer Soraki:
Faen, jeg savner online trophies i MW2, håper de innfører det i Black Ops!

sånn at du kan geeke spillet enda mer din no lifer?
  • 0
Ja for faen. Har du et problem med det?
  • 0
Siterer forfaen:
sånn at du kan geeke spillet enda mer din no lifer?

I like you style
  • 0
Siterer Soraki:
Ja for faen. Har du et problem med det?

ikke et, mange.
Siterer Zyrocz:
Citerer forfaen:sånn at du kan geeke spillet enda mer din no lifer?

I like you style

tell me about it
  • 0
Lol
The cake is a lie
  • 0
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PSP skal få trophy support, klarte å snappe opp dette bildet på slutten av et psp spill sin trailer som ble vist på Gamescom:
http://bildr.no/view/705895
  • 0
Coolio, håper Birth By Sleep får trophies etterhvert, da har jeg grunn til å spille det igjen
  • 0
Håper de legger de in på de fleste gamle spillene også. I tillegg til at de blir lagre ttil samme PS3 konto.
  • 0
Siterer Zyrocz:
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PSP skal få trophy support, klarte å snappe opp dette bildet på slutten av et psp spill sin trailer som ble vist på Gamescom:
http://bildr.no/view/705895

Sikkert fake
The cake is a lie
  • 0
Håper på det beste
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Iceman 33, er ikke fake, prøvde å finne traileren på youtube, men den var ikke der, last ned "No heroes allowed" traileren fra PSstore og du vil se det selv.
  • 0
Siterer Iceman 33:
Sikkert fake

Nja, det er jo ikke usansynelig. Microsoft har jo achivements på PC, så hvorfor ikke? Det kan jo også gjøre PSP mer attraktiv.

Prøver meg på Most Wanted trophien i Red Dead Redemption. Men hver gang jeg blir public enemy så skal det alltid komme andre spillere å drepe meg-.-"
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Zyrocz:
Iceman 33, er ikke fake, prøvde å finne traileren på youtube, men den var ikke der, last ned "No heroes allowed" traileren fra PSstore og du vil se det selv.

Høres fremdeles tvilsomt ut men det kan hende jeg tar feil
The cake is a lie
  • 0
Kan hende det ikke kommer da, men går utifra det når flere PSP trailere har den trophy screenen på slutten.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Kan hende det ikke kommer da, men går utifra det når flere PSP trailere har den trophy screenen på slutten.

Vi får vente og se hva som skjer
The cake is a lie
  • 0
Siterer Kronoz:
Prøver meg på Most Wanted trophien i Red Dead Redemption. Men hver gang jeg blir public enemy så skal det alltid komme andre spillere å drepe meg-.-"

Go casual!
Decyfered!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Noen som har tips til "Show Your Colors" og "No Hitter" på AC2?

SYC: Man må innom alle byene.. Men må man innom alle bydelene?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!