Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

• Ine
  • Ine
... Altså bør jeg ikke synkronisere hos JBOX?
Riddle me this
  • 0
Å synkronisere trofeer på en annen PS3 enn den du bruker normalt vil ikke påvirke trofeene på hverken den nye eller gamle maskinen. De du eventuelt ikke hadde fra før legges til blant dine andre trofeer. Det er iallfall min egen erfaring med det.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
  • Ine
  • Ine
Så det skal ikke være en risk i det hele tatt? For på Xbox 360 er det slik.
Riddle me this
  • 0
Jeg hadde nok synkronisert med JBOX sin PS3. Hva skal du med Uncharted 2 trofeer om du ikke kan få de på brukeren din uansett Men tror nok det skal funke egentlig, merkelig om det ikke gjør det.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Som sagt, vil jeg tro at det fungerer. Det jeg dog er usikker på, er om mine inFamous-trofeer blir slettet. Kan liksom ikke se for meg at jeg får Unchy 2-trofeene, mens jeg beholder inFamous-trofeene. Men samme kan det være.
Riddle me this
  • 0
Trofeer skal ikke bli slettet, er teknisk sett umulig med tanke på at de ligger i Sony's overvåk.... servere.
  • 0
.

Lagt til 2010-09-02 11:29:
Siterer Toman85:
Jeg har kun 7 platina

Vel, får håpe det er en trøst om jeg sier at jeg har null platina, da er vel plutselig de stakarslige syv platinaene dine ikke så mye "bare" lengre?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg har en platinum og er stor fornøyd, haha
Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade
  • 0
Jeg har 3 platina og 1680 trophies
  • 0
Noen som blir med å booster i killzone 2?
The cake is a lie
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg har nå godt fra 51% til 90% på God Of War 3. Jeg mangler 3 trofeer. "Hit-Man", Runne spillet på titan vanskelighetsgrad og et skjult trofe.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Zyrocz:
Jeg har 3 platina og 1680 trophies

lawl
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg gjør det selv.

Hva mangler du?
Jeg har 97%(mangler Max out all Weapons and Magic-trophy)
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer Soraki:
Citerer Zyrocz:Jeg har 3 platina og 1680 trophies
lawl

Føler ikke for å få tak i platinum på spill De 3 spilla jeg har platinum på fikk jeg av å bare spille uten noe mål å få platina, bortsett fra WaW hvor jeg gikk inn for å få platinum fordi jeg manglet 2 trophies.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer bent_a:
Citerer gnyg:Jeg gjør det selv.

Hva mangler du?
Jeg har 97%(mangler Max out all Weapons and Magic-trophy)

Jeg mangler 1000-hit comboen (tok 1000 hits i arenaen). Men var tydeligvis ikke godkjent. Ellers mangler jeg å runne spillet på Titan. Ellers mangler jeg et skjult trofe. Men siden jeg har aMAZEd trofeet så lurer jeg på om den siste ikke er platina-trofeet....

Har ikke peiling på hvordan ta 1000hits i en combo. Noen tips?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Da har jeg skaffet "hit man". Så nå mangler jeg bare Titan mode.

Jeg syns egentlig at Titan kan være litt lett. Jeg har spilt 6 timer og har kommet hulene.
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg mangler 1000-hit comboen (tok 1000 hits i arenaen). Men var tydeligvis ikke godkjent. Ellers mangler jeg å runne spillet på Titan. Ellers mangler jeg et skjult trofe. Men siden jeg har aMAZEd trofeet så lurer jeg på om den siste ikke er platina-trofeet....

Har ikke peiling på hvordan ta 1000hits i en combo. Noen tips?

Er det God of war3? isåfall har jeg ikke peiling...
Fikk platinum igår. Nå satser jeg på god of war2 platinum..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
God Of War 3 ja. Får platinium i dag eller i morra avhengig av når jeg gidder og spille mer..

Hvor lang tid brukte du på Titan?
  • 0
Da var Mafia 2 platinum i boks.
Glasgow smile.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Vel, får håpe det er en trøst om jeg sier at jeg har null platina,

SICK DUDE. Vi har akkurat samme antall platina
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Da var God Of War 3 Platinaen i boks. Nr 2
  • 0
Siterer gnyg:
Hvor lang tid brukte du på Titan?

Ca 5 timer... Nr8 og 10 er ganske vanskelige, helt til du finner ut hvilket knep du skal bruke...
Siterer gnyg:
Da var God Of War 3 Platinaen i boks. Nr 2

Grattis!!!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer bent_a:
Grattis!!!

Takk takk. Jeg brukte rundt 10 timer. Var ikke så vanskelig egentlig. Med unntak av de tre siste bossene. Den siste brukte jeg mye tid på.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
1% på Demon's Souls. Den første bossen is down.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!