VixzOrius 2010-09-23 18:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Der var jeg endelig tilbake! Uten ps3 i 8 uker pga YLOD har vært hardt, men nå sitter jeg nå her med Playstation Slim og er strålende fornøyd! Så nå blir det gaming for alle penga! Gleder meg som en unge til Black Ops og New Vegas nå! Får vel varme opp med litt Bioshock og AC 2 hunting Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today. Like Comment Share 0Soraki 2010-09-24 09:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lurt på hvorfor du har vært borte så lenge! Satser på å skaffe meg U2 plat iløpet av oktober! Just kill him with your awesome Like Comment Share 0VixzOrius 2010-09-25 16:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yeee, et platinum jeg har som ikke du har, Sorak1 Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today. Like Comment Share 0 Iceman 33 2010-09-26 14:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Har lurt på hvorfor du har vært borte så lenge! Satser på å skaffe meg U2 plat iløpet av oktober! U2?The cake is a lie Like Comment Share 0Hehemann 2010-09-26 19:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 2 tror jeg. Ratchet and Clank: A Crack in Time Platinum. Ikke akkurat verdens vanskeligste oppgave!"Objection!" Like Comment Share 0Iceman 33 2010-09-26 20:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Platinum i A crack in time var ganske lett å fåThe cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-27 00:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, men å få 10000 på det minispillet var pain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Iceman 33 2010-09-27 01:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva da? Du mener my blaster runs hot?The cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-27 01:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible JaJust kill him with your awesome Like Comment Share 0Hehemann 2010-09-27 17:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Forsøk nummer 15 etter å fått 9600 på forsøk nummer 10 "Objection!" Like Comment Share 0Iceman 33 2010-09-27 19:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå fikk jeg toy story 3 platinum. The cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor mange har du nå da?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-01 15:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 6 platinum The cake is a lie Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-01 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare..."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Faunvik 2010-10-02 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare... Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på.Decyfered! Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-02 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på. Nice, takker for svar. Litt av en lettelse "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Sjokolade 2010-10-02 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FIFA Trophies in progress.Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-07 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå har jeg UC2 Platinum :]The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 11:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 11:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Citerer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014.. 2014!?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske rar han fyren..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 13:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Ganske rar han fyren.. Hvem er rar?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
Soraki 2010-09-24 09:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lurt på hvorfor du har vært borte så lenge! Satser på å skaffe meg U2 plat iløpet av oktober! Just kill him with your awesome Like Comment Share 0VixzOrius 2010-09-25 16:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yeee, et platinum jeg har som ikke du har, Sorak1 Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today. Like Comment Share 0 Iceman 33 2010-09-26 14:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Har lurt på hvorfor du har vært borte så lenge! Satser på å skaffe meg U2 plat iløpet av oktober! U2?The cake is a lie Like Comment Share 0Hehemann 2010-09-26 19:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 2 tror jeg. Ratchet and Clank: A Crack in Time Platinum. Ikke akkurat verdens vanskeligste oppgave!"Objection!" Like Comment Share 0Iceman 33 2010-09-26 20:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Platinum i A crack in time var ganske lett å fåThe cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-27 00:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, men å få 10000 på det minispillet var pain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Iceman 33 2010-09-27 01:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva da? Du mener my blaster runs hot?The cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-27 01:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible JaJust kill him with your awesome Like Comment Share 0Hehemann 2010-09-27 17:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Forsøk nummer 15 etter å fått 9600 på forsøk nummer 10 "Objection!" Like Comment Share 0Iceman 33 2010-09-27 19:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå fikk jeg toy story 3 platinum. The cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor mange har du nå da?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-01 15:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 6 platinum The cake is a lie Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-01 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare..."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Faunvik 2010-10-02 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare... Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på.Decyfered! Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-02 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på. Nice, takker for svar. Litt av en lettelse "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Sjokolade 2010-10-02 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FIFA Trophies in progress.Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-07 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå har jeg UC2 Platinum :]The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 11:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 11:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Citerer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014.. 2014!?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske rar han fyren..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 13:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Ganske rar han fyren.. Hvem er rar?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
VixzOrius 2010-09-25 16:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible yeee, et platinum jeg har som ikke du har, Sorak1 Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today. Like Comment Share 0 Iceman 33 2010-09-26 14:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Har lurt på hvorfor du har vært borte så lenge! Satser på å skaffe meg U2 plat iløpet av oktober! U2?The cake is a lie Like Comment Share 0Hehemann 2010-09-26 19:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 2 tror jeg. Ratchet and Clank: A Crack in Time Platinum. Ikke akkurat verdens vanskeligste oppgave!"Objection!" Like Comment Share 0Iceman 33 2010-09-26 20:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Platinum i A crack in time var ganske lett å fåThe cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-27 00:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, men å få 10000 på det minispillet var pain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Iceman 33 2010-09-27 01:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva da? Du mener my blaster runs hot?The cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-27 01:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible JaJust kill him with your awesome Like Comment Share 0Hehemann 2010-09-27 17:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Forsøk nummer 15 etter å fått 9600 på forsøk nummer 10 "Objection!" Like Comment Share 0Iceman 33 2010-09-27 19:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå fikk jeg toy story 3 platinum. The cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor mange har du nå da?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-01 15:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 6 platinum The cake is a lie Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-01 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare..."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Faunvik 2010-10-02 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare... Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på.Decyfered! Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-02 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på. Nice, takker for svar. Litt av en lettelse "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Sjokolade 2010-10-02 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FIFA Trophies in progress.Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-07 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå har jeg UC2 Platinum :]The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 11:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 11:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Citerer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014.. 2014!?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske rar han fyren..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 13:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Ganske rar han fyren.. Hvem er rar?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
Iceman 33 2010-09-26 14:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Soraki:Har lurt på hvorfor du har vært borte så lenge! Satser på å skaffe meg U2 plat iløpet av oktober! U2?The cake is a lie Like Comment Share 0Hehemann 2010-09-26 19:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 2 tror jeg. Ratchet and Clank: A Crack in Time Platinum. Ikke akkurat verdens vanskeligste oppgave!"Objection!" Like Comment Share 0Iceman 33 2010-09-26 20:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Platinum i A crack in time var ganske lett å fåThe cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-27 00:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, men å få 10000 på det minispillet var pain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Iceman 33 2010-09-27 01:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva da? Du mener my blaster runs hot?The cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-27 01:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible JaJust kill him with your awesome Like Comment Share 0Hehemann 2010-09-27 17:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Forsøk nummer 15 etter å fått 9600 på forsøk nummer 10 "Objection!" Like Comment Share 0Iceman 33 2010-09-27 19:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå fikk jeg toy story 3 platinum. The cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor mange har du nå da?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-01 15:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 6 platinum The cake is a lie Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-01 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare..."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Faunvik 2010-10-02 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare... Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på.Decyfered! Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-02 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på. Nice, takker for svar. Litt av en lettelse "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Sjokolade 2010-10-02 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FIFA Trophies in progress.Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-07 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå har jeg UC2 Platinum :]The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 11:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 11:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Citerer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014.. 2014!?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske rar han fyren..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 13:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Ganske rar han fyren.. Hvem er rar?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
Hehemann 2010-09-26 19:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Uncharted 2 tror jeg. Ratchet and Clank: A Crack in Time Platinum. Ikke akkurat verdens vanskeligste oppgave!"Objection!" Like Comment Share 0Iceman 33 2010-09-26 20:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Platinum i A crack in time var ganske lett å fåThe cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-27 00:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, men å få 10000 på det minispillet var pain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Iceman 33 2010-09-27 01:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva da? Du mener my blaster runs hot?The cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-27 01:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible JaJust kill him with your awesome Like Comment Share 0Hehemann 2010-09-27 17:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Forsøk nummer 15 etter å fått 9600 på forsøk nummer 10 "Objection!" Like Comment Share 0Iceman 33 2010-09-27 19:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå fikk jeg toy story 3 platinum. The cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor mange har du nå da?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-01 15:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 6 platinum The cake is a lie Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-01 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare..."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Faunvik 2010-10-02 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare... Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på.Decyfered! Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-02 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på. Nice, takker for svar. Litt av en lettelse "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Sjokolade 2010-10-02 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FIFA Trophies in progress.Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-07 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå har jeg UC2 Platinum :]The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 11:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 11:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Citerer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014.. 2014!?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske rar han fyren..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 13:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Ganske rar han fyren.. Hvem er rar?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
Iceman 33 2010-09-26 20:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Platinum i A crack in time var ganske lett å fåThe cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-27 00:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, men å få 10000 på det minispillet var pain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Iceman 33 2010-09-27 01:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva da? Du mener my blaster runs hot?The cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-27 01:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible JaJust kill him with your awesome Like Comment Share 0Hehemann 2010-09-27 17:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Forsøk nummer 15 etter å fått 9600 på forsøk nummer 10 "Objection!" Like Comment Share 0Iceman 33 2010-09-27 19:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå fikk jeg toy story 3 platinum. The cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor mange har du nå da?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-01 15:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 6 platinum The cake is a lie Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-01 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare..."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Faunvik 2010-10-02 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare... Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på.Decyfered! Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-02 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på. Nice, takker for svar. Litt av en lettelse "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Sjokolade 2010-10-02 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FIFA Trophies in progress.Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-07 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå har jeg UC2 Platinum :]The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 11:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 11:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Citerer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014.. 2014!?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske rar han fyren..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 13:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Ganske rar han fyren.. Hvem er rar?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
Soraki 2010-09-27 00:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ja, men å få 10000 på det minispillet var pain!Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Iceman 33 2010-09-27 01:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva da? Du mener my blaster runs hot?The cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-27 01:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible JaJust kill him with your awesome Like Comment Share 0Hehemann 2010-09-27 17:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Forsøk nummer 15 etter å fått 9600 på forsøk nummer 10 "Objection!" Like Comment Share 0Iceman 33 2010-09-27 19:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå fikk jeg toy story 3 platinum. The cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor mange har du nå da?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-01 15:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 6 platinum The cake is a lie Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-01 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare..."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Faunvik 2010-10-02 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare... Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på.Decyfered! Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-02 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på. Nice, takker for svar. Litt av en lettelse "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Sjokolade 2010-10-02 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FIFA Trophies in progress.Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-07 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå har jeg UC2 Platinum :]The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 11:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 11:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Citerer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014.. 2014!?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske rar han fyren..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 13:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Ganske rar han fyren.. Hvem er rar?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
Iceman 33 2010-09-27 01:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hva da? Du mener my blaster runs hot?The cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-27 01:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible JaJust kill him with your awesome Like Comment Share 0Hehemann 2010-09-27 17:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Forsøk nummer 15 etter å fått 9600 på forsøk nummer 10 "Objection!" Like Comment Share 0Iceman 33 2010-09-27 19:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå fikk jeg toy story 3 platinum. The cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor mange har du nå da?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-01 15:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 6 platinum The cake is a lie Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-01 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare..."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Faunvik 2010-10-02 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare... Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på.Decyfered! Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-02 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på. Nice, takker for svar. Litt av en lettelse "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Sjokolade 2010-10-02 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FIFA Trophies in progress.Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-07 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå har jeg UC2 Platinum :]The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 11:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 11:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Citerer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014.. 2014!?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske rar han fyren..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 13:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Ganske rar han fyren.. Hvem er rar?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
Soraki 2010-09-27 01:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible JaJust kill him with your awesome Like Comment Share 0Hehemann 2010-09-27 17:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Forsøk nummer 15 etter å fått 9600 på forsøk nummer 10 "Objection!" Like Comment Share 0Iceman 33 2010-09-27 19:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå fikk jeg toy story 3 platinum. The cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor mange har du nå da?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-01 15:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 6 platinum The cake is a lie Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-01 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare..."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Faunvik 2010-10-02 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare... Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på.Decyfered! Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-02 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på. Nice, takker for svar. Litt av en lettelse "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Sjokolade 2010-10-02 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FIFA Trophies in progress.Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-07 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå har jeg UC2 Platinum :]The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 11:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 11:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Citerer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014.. 2014!?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske rar han fyren..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 13:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Ganske rar han fyren.. Hvem er rar?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
Hehemann 2010-09-27 17:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Forsøk nummer 15 etter å fått 9600 på forsøk nummer 10 "Objection!" Like Comment Share 0Iceman 33 2010-09-27 19:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå fikk jeg toy story 3 platinum. The cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor mange har du nå da?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-01 15:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 6 platinum The cake is a lie Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-01 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare..."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Faunvik 2010-10-02 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare... Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på.Decyfered! Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-02 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på. Nice, takker for svar. Litt av en lettelse "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Sjokolade 2010-10-02 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FIFA Trophies in progress.Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-07 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå har jeg UC2 Platinum :]The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 11:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 11:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Citerer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014.. 2014!?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske rar han fyren..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 13:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Ganske rar han fyren.. Hvem er rar?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
Iceman 33 2010-09-27 19:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå fikk jeg toy story 3 platinum. The cake is a lie Like Comment Share 0Soraki 2010-09-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor mange har du nå da?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-01 15:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 6 platinum The cake is a lie Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-01 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare..."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Faunvik 2010-10-02 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare... Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på.Decyfered! Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-02 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på. Nice, takker for svar. Litt av en lettelse "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Sjokolade 2010-10-02 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FIFA Trophies in progress.Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-07 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå har jeg UC2 Platinum :]The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 11:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 11:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Citerer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014.. 2014!?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske rar han fyren..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 13:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Ganske rar han fyren.. Hvem er rar?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
Soraki 2010-09-28 21:35 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvor mange har du nå da?Just kill him with your awesome Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-01 15:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 6 platinum The cake is a lie Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-01 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare..."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Faunvik 2010-10-02 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare... Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på.Decyfered! Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-02 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på. Nice, takker for svar. Litt av en lettelse "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Sjokolade 2010-10-02 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FIFA Trophies in progress.Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-07 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå har jeg UC2 Platinum :]The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 11:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 11:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Citerer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014.. 2014!?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske rar han fyren..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 13:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Ganske rar han fyren.. Hvem er rar?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
Iceman 33 2010-10-01 15:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 6 platinum The cake is a lie Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-01 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare..."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Faunvik 2010-10-02 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare... Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på.Decyfered! Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-02 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på. Nice, takker for svar. Litt av en lettelse "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Sjokolade 2010-10-02 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FIFA Trophies in progress.Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-07 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå har jeg UC2 Platinum :]The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 11:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 11:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Citerer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014.. 2014!?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske rar han fyren..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 13:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Ganske rar han fyren.. Hvem er rar?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
dark samus nemesis 2010-10-01 23:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare..."You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Faunvik 2010-10-02 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare... Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på.Decyfered! Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-02 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på. Nice, takker for svar. Litt av en lettelse "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Sjokolade 2010-10-02 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FIFA Trophies in progress.Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-07 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå har jeg UC2 Platinum :]The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 11:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 11:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Citerer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014.. 2014!?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske rar han fyren..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 13:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Ganske rar han fyren.. Hvem er rar?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
Faunvik 2010-10-02 00:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer dark samus nemesis:Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk? Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare... Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på.Decyfered! Like Comment Share 0dark samus nemesis 2010-10-02 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på. Nice, takker for svar. Litt av en lettelse "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Sjokolade 2010-10-02 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FIFA Trophies in progress.Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-07 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå har jeg UC2 Platinum :]The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 11:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 11:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Citerer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014.. 2014!?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske rar han fyren..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 13:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Ganske rar han fyren.. Hvem er rar?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
dark samus nemesis 2010-10-02 00:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Faunvik:Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på. Nice, takker for svar. Litt av en lettelse "You've got to live life standing up straight and look right at the sun" Like Comment Share 0Sjokolade 2010-10-02 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FIFA Trophies in progress.Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-07 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå har jeg UC2 Platinum :]The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 11:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 11:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Citerer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014.. 2014!?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske rar han fyren..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 13:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Ganske rar han fyren.. Hvem er rar?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
Sjokolade 2010-10-02 12:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible FIFA Trophies in progress.Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-07 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå har jeg UC2 Platinum :]The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 11:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 11:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Citerer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014.. 2014!?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske rar han fyren..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 13:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Ganske rar han fyren.. Hvem er rar?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
Iceman 33 2010-10-07 07:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå har jeg UC2 Platinum :]The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 11:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 11:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Citerer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014.. 2014!?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske rar han fyren..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 13:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Ganske rar han fyren.. Hvem er rar?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
bent_a 2010-10-09 11:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 11:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Citerer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014.. 2014!?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske rar han fyren..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 13:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Ganske rar han fyren.. Hvem er rar?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
Iceman 33 2010-10-09 11:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Citerer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :] en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014.. 2014!?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske rar han fyren..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 13:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Ganske rar han fyren.. Hvem er rar?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
bent_a 2010-10-09 13:24 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ganske rar han fyren..-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 13:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Ganske rar han fyren.. Hvem er rar?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
Iceman 33 2010-10-09 13:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Ganske rar han fyren.. Hvem er rar?The cake is a lie Like Comment Share 0bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
bent_a 2010-10-09 13:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Han som låner spillet av meg...-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
Iceman 33 2010-10-09 14:00 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer bent_a:Han som låner spillet av meg... Det virker ut som at han stjal spillet fra deg The cake is a lie Like Comment Share 0Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
Onkel Gerda 2010-10-10 00:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Whoho andre paltinum Borderlands "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...152153154155156157158159160...214