Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

Der var jeg endelig tilbake! Uten ps3 i 8 uker pga YLOD har vært hardt, men nå sitter jeg nå her med Playstation Slim og er strålende fornøyd! Så nå blir det gaming for alle penga! Gleder meg som en unge til Black Ops og New Vegas nå! Får vel varme opp med litt Bioshock og AC 2 hunting
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Har lurt på hvorfor du har vært borte så lenge!

Satser på å skaffe meg U2 plat iløpet av oktober!
Just kill him with your awesome
  • 0
yeee, et platinum jeg har som ikke du har, Sorak1
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Siterer Soraki:
Har lurt på hvorfor du har vært borte så lenge!

Satser på å skaffe meg U2 plat iløpet av oktober!

U2?
The cake is a lie
  • 0
Uncharted 2 tror jeg.

Ratchet and Clank: A Crack in Time Platinum. Ikke akkurat verdens vanskeligste oppgave!
"Objection!"
  • 0
Platinum i A crack in time var ganske lett å få
The cake is a lie
  • 0
Ja, men å få 10000 på det minispillet var pain!
  • 0
Hva da?
Du mener my blaster runs hot?
The cake is a lie
  • 0
Ja
  • 0
Forsøk nummer 15 etter å fått 9600 på forsøk nummer 10
"Objection!"
  • 0
Nå fikk jeg toy story 3 platinum.
The cake is a lie
  • 0
Hvor mange har du nå da?
  • 0
6 platinum
The cake is a lie
  • 0
Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk?

Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Har skiftet ut harddisken på PS3'en fra 80-500GB. Da jeg tok backup av dataen fra den gamle harddisken, stod det at det ikke ble tatt backup av Trophies. Stemmer dette? Og vil dette si at brukeren min er borte vekk?

Må jeg opprette ny PSN konto? Gah, så mye på en gang, kanskje litt feil tråd, men med tanke på at det hovedsaklig er Trophies og PSN jeg spør om, så håper jeg noen kan svare...

Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på.
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Hvis du har synkronisert trophies før du skiftet harddisk så skulle det gå bra! Du trenger ikke lage ny PSN profil, det er bare og logge på.

Nice, takker for svar. Litt av en lettelse
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
FIFA Trophies in progress.
Uten mat og drikke, duger bare Sjokolade
  • 0
Nå har jeg UC2 Platinum :]
The cake is a lie
  • 0
Siterer Iceman 33:
Nå har jeg UC2 Platinum :]

en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Citerer Iceman 33:Nå har jeg UC2 Platinum :]

en bekjent av meg låner spillet av meg... har sikkert hatt det siden forrige advent. Satser på platinum når jeg får det tilbake, etter påske i 2014..

2014!?
The cake is a lie
  • 0
Ganske rar han fyren..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Ganske rar han fyren..

Hvem er rar?
The cake is a lie
  • 0
Han som låner spillet av meg...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Han som låner spillet av meg...

Det virker ut som at han stjal spillet fra deg
The cake is a lie
  • 0
Whoho andre paltinum Borderlands
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!