Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

Siterer Onkel Gerda:
Whoho andre paltinum Borderlands

grattis
The cake is a lie
  • 0
Planlegger å få UC2 plat den 13. oktober
Just kill him with your awesome
  • 0
Lykke til
The cake is a lie
  • 0
Batman: AA platinum. Shock and Awe (Extreme) suger så ekstremt hardt
"Objection!"
  • 0
Fikk UC2 platina i dag/går den 13. oktober. Nøyaktig et år etter release!
  • 0
Grattis
The cake is a lie
  • 0
Ganske close-call der. Fant akkurat den siste skatten rett før jeg måtte legge meg
  • 0
Nice. nå prøver jeg å få Castlevania Platina
The cake is a lie
  • 0
Siterer Iceman 33:
Nice. nå prøver jeg å få Castlevania Platina

wow, jeg har kommet til slutten på cap 2. det er kanskje mitt tredje spill av mine nesten 100 spill jeg har kjøpt jeg ikke tror jeg kommer til og spille mer/fullføre, så platinum der er respekt.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
wow, jeg har kommet til slutten på cap 2. det er kanskje mitt tredje spill av mine nesten 100 spill jeg har kjøpt jeg ikke tror jeg kommer til og spille mer/fullføre, så platinum der er respekt.

Beholder du alle spillene du ikke fullfører? hvis ja, hva gjør det eventuelt med nattesøvnen, samvitigheten og ditt personlige ve og vel?

Jeg skal innrømme at jeg har et og annet uferdig prosjekt i spillhylla mi.. Føles ikke godt. Sovner ofte gråtende mens jeg ligger i fosterstilling.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Det eneste spillet jeg ikke har gjennomført i samlinga mi er Alpha Protocol. Jeg vil ikke, jeg klarer ikke. Spillet er så fordømt dårlig. Eneste spillet jeg gir 1/10.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Det eneste spillet jeg ikke har gjennomført i samlinga mi er Alpha Protocol. Jeg vil ikke, jeg klarer ikke. Spillet er så fordømt dårlig. Eneste spillet jeg gir 1/10.

HAHAHA! Har en kompis som føler akkurat det samme!
Decyfered!
  • 0
Damn Trophiene i Ultimate Ninja Storm 2 er enkle. Har hatt det siden fredag, og har allerede 88% elns.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Har snart 2000 trophies og havner snart i ny level
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Damn Trophiene i Ultimate Ninja Storm 2 er enkle. Har hatt det siden fredag, og har allerede 88% elns.

Jeg er enig at de er enkle, men noen av dem tar sykt lang tid da?
"Objection!"
  • 0
Nå har jeg castlevania platina trophy
The cake is a lie
  • 0
Har 89 prosent på Naruto: UN2, kan få den opp på 91 %. Men vil aldri få platinum med mindre de fikser en bug som gjør at det er to achivments jeg ikke kan få!! Irriterende!
"Objection!"
  • 0
Hvilke er det som er bugga?
  • 0
Fikk mitt 14. Plat (Darksiders) og mitt 700. trofe i går!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Gratz!
  • 0
Takker Men jeg lurer på hvor mange trofeer Sly Collection kommer til å inneholde siden det er et platinum til hvert spill, er det sikkert godt over 100
Let the voice of love take you higher
  • 0
Det vil vel bli som GoW Collectionat hvert spill får sin egen samling på profilen
  • 0
Siterer Hehemann:
Jeg er enig at de er enkle, men noen av dem tar sykt lang tid da?

Indeed, spesielt det siste egentlig. Det hvor du må samle alle tittlene er vel strengt tatt det som kommer til å ta lengst tid.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Soraki:
Det vil vel bli som GoW Collectionat hvert spill får sin egen samling på profilen

Jepp, det vil også bli psn lignende lister til noen ps move minispill som man får med.
Leste det i et intervju for en stund siden.
Glasgow smile.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!