Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

Siterer cannibal:
Citerer Soraki et vil vel bli som GoW Collectionat hvert spill får sin egen samling på profilen

Jepp, det vil også bli psn lignende lister til noen ps move minispill som man får med.
Leste det i et intervju for en stund siden.

Siden det da er så mange lister, må det vel bli over 100 trofeer til samen, siden en normal trofeliste inneholder 30-50 trofeer
Let the voice of love take you higher
  • 0
Sly Collection Trofeene har blitt sluppet

Sly 1: http://www.ps3trophies.org/game/sly-cooper-collection-sly-1/trophi
es/

Sly 2: http://www.ps3trophies.org/game/the-sly-collection-sly-2/trophies/
Sly 3: http://www.ps3trophies.org/game/the-sly-collection-sly-3/trophies/
Minispill: http://www.ps3trophies.org/game/the-sly-collection-sly-mini-games
/trophies/

Totalsum av trofeer: 3 Platinum, 17 Gull, 27 Sølv og 69 Bronse= 116 trofeer!
Og sjekk Platinumet til Sly 3.
  • 0
Ser ut som at det kommer en 4er ja.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Indeed, spesielt det siste egentlig. Det hvor du må samle alle tittlene er vel strengt tatt det som kommer til å ta lengst tid.

Det trophyet er rene torturen, spesielt når du finner ut at du aldri kan få det på grunn av en bug Det har skjedd med meg og flere andre rundt omkring i verden.
"Objection!"
  • 0
Cannibal: jeg la merke til at du har fått deg plat. på Fallout: New vegas allerede!!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Singularity Platinum, yes!
"Objection!"
  • 0
Grattis
  • 0
Jeg tror det blir omkring 100 hvorav 3 av dem er platium trophy
The cake is a lie
  • 0
Siterer Hehemann:
Det trophyet er rene torturen, spesielt når du finner ut at du aldri kan få det på grunn av en bug Det har skjedd med meg og flere andre rundt omkring i verden.

Hva slags bug er det?

Siterer Rampage Jackson:
mgs4 skal kanskje få trophies..

Har ventet en stund på dette! Enedelig skal jeg kanskje få spilt MGS4 på nytt

Siterer Grallen:
Sly Collection Trofeene har blitt sluppet

Det ser veldig bra ut
Just kill him with your awesome
  • 0
Det kommer ikke noen trophy på MGS4
The cake is a lie
  • 0
Siterer Iceman 33:
Hva slags bug er det?

Du vet tittelen du får for å gjøre alle kampene på nytt i Tsunades rom? Den blir ikke unlocka, det blir heller ikke den hvor du skal klare alle Bonus kravene. Surt å vite at det er to titler som står mellom meg on platinum på NS:UNS2
"Objection!"
  • 0
Ahh...Sly Cooper...Gode minner!

Husker at jeg og to kompiser (som er brødre), at vi spilte spillene og hjalp hverandre underveis, det var for et par års siden.

Trophyene til Sly Cooper- Serien er skikkelig lette. Platniumen kommer til å passe helt perfekt i min nye samlingen!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Har sly cooper collection kommet?

Og er det på PSN?

Forresten, fikk "Fools Idol" på Demon's Souls i stad
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ifølge spillkalenderen til Spill.no kommer det den 26. november
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Da venter vi på det
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg kommer til å importere den for jeg gidder ikke å vente til den 25.
The cake is a lie
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Problemet med GT5 er at det aldri kommer.
  • 0
Da har jeg nådd to milpæler på to dager: fikk mitt trophy nummer 2000 i går og kom til lvl 16 i dag.
Just kill him with your awesome
  • 0
Er det noen som har platiunum på Bioshock?
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
noen her som ikke har fått en trophie de skulle ha fått på cod black ops!?

jeg fikk ikke den for de 3 første oppdragene på veteran..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!