Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

Siterer Soraki:
Prince of Persia Trilogy trophy list: http://www.allps3trophies.com/retail-games/prince-of-persia-trilogy
-hd-trophies.html

Hvert spill får et platina og det er ikke mange trophies pr. spill, mye gull og sølv.

Må vurderes.. har spilt 2 av spillene før. Likte de mye bedre en det første til ps3
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Mange bugga trophies for tiden.
Just kill him with your awesome
  • 0
Noen som trenger "Sacrifcial Lamb"-trofet på Black Ops? Trenger det selv og det er det siste jeg mangler!
"Objection!"
  • 0
Jeg!
  • 0
Awesome, har du Skype? Komunikasjon er så mye lettere da
"Objection!"
  • 0
Nei.

Er dessuten ikke hjemme i dag, men jeg kan til uka
  • 0
Si i fra, har tid alle dager nesten uke. Bortsett fra torsdag
"Objection!"
  • 0
Siterer Hehemann:
Si i fra, har tid alle dager nesten uke. Bortsett fra torsdag

I canz.. Send PM for Skype
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Fikk i dette øyblikk mitt platinum nummer 15 Sly 1! Trofeene i dette spillet var ekstremt enkle
Let the voice of love take you higher
  • 0
Assassin's Creed II Platinum! Dette markerer mitt første Platinum, ever. Yay for meg!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer dark samus nemesis:
Assassin's Creed II Platinum! Dette markerer mitt første Platinum, ever. Yay for meg!

Gratulerer!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Grallen:
Fikk i dette øyblikk mitt platinum nummer 15 Sly 1! Trofeene i dette spillet var ekstremt enkle

Nice! Skaffer meg Sly Collection snart, så regner med å få platinum på alle tre spillene!
Love will tear us apart.
  • 0

Et av de letteste platinumene der ute, men likevel gratulerer!

Call of Duty: Black Ops Platinum, fikk den etter mange tårevåte dager.
"Objection!"
  • 0
Siterer Hehemann:
Citerer dark samus nemesis:Assassin's Creed II Platinum! Dette markerer mitt første Platinum, ever. Yay for meg!

Et av de letteste platinumene der ute, men likevel gratulerer!

Call of Duty: Black Ops Platinum, fikk den etter mange tårevåte dager.

black ops er vel lettere enn assassins creed 2!? mye mindre tidkrevende allefall. "/
  • 0

Da har vi like mange platinum igjen Og i samme spill å greier
Jobber mot platinum i Brotherhood nå. Det eneste problemet jeg ser der er å få tak i alle online trophiene.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Gratulere begge to
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
black ops er vel lettere enn assassins creed 2!? mye mindre tidkrevende allefall. "/

Det tar lenger tid i AC2, men det er fordi de absolutt skal ha med et trofe hvor du skal samle alt.....
"Objection!"
  • 0
Greide endelig det forbaska ballistic knife trofeet på Black Ops nå.
  • 0
Nå har jeg endelig fått tilbake Uncharted 2 av en kammerat, så nå skal jeg få et platinum før jul. Har også som mål å få plat i God of war 2 innen juleribba skal fortæres.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Har omtrent 90 % på AC: Brotherhood. Mangler alle flaggene og å nå lvl 50 (er i lvl 33)
Mangler også å få alle bonusene. Trophies som jeg antagelig får i dag er alle fjærene og det for å vinne i slåsskampene
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Håper jeg snart får nett så jeg kan være med på online-morroa. Får skikkelig nett. Nå er det nesten ordnet. Men er bare den boksen i veggen som blokkerer slik at vi ikke kommer ut på nettet. Men nettet er der. Er bare lokalt.. -.-'

Har vel 5-10% på AC:B.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Fikk akkurat trophy nummer 800!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Har 14%. Men jeg mangler de 2 første trofeene. Den med DNA-sequence 1 og den hvor du finner et trygt sted å være. Noen som mangler de også?

Og det trofeet med den brønnen. Kan man kaste det i en fontene og få trofeet?
  • 0
Siterer gnyg:
Og det trofeet med den brønnen. Kan man kaste det i en fontene og få trofeet?

Nei, doh

Har 91 % på Brotherhood nå, har snart funnet alle Subject 16's gåter, har over 60 flagg, og er i level 35 online
  • 0
Passerte 90% på Black Ops nå! Mangler et par enkle trophy, og den forbanna crossbow trophien så er det platinum!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!