Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

• gnyg
  • gnyg
Black Ops. Er det online trofeer der?

25% på Brotherhood tror jeg. Må nok starte på nytt og prøve å få de 2 første trofeene som mangler
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Det er eit (som jeg kommer på i farten) som man må gjøre online på Black Ops.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Mangler bare crossbow-trofeet på Black Ops nå, så er det platinum.

EDIT: Fikk den akkurat så da var platinum nummer 16 i boks.
  • 0
Nice, hvilken lvl er du i da?
Just kill him with your awesome
  • 0
Er i Level 12, 74% 819 trofeer tilsammen, der 16 er platinum, 57 er gull, 182 er sølv og 564 er bronse
  • 0
Det er vel ganske få gull i forhold til platinums, noe som tilsier at du har høy 100 % ratio.
  • 0
Helt korrekt ;) Har vel Platinum på alt unntatt 4(?) spill som har vært spilt på brukeren min. To av de arbeider jeg med, Mirror's Edge gidder jeg ikke og Green Day Rockband er på grensen til umulig.
  • 0
Imponerende!
  • 0
Jo takk Får vel kanskje prøve litt mer på Mirror's Edge snart også, men jeg blir så irritert på de speedrunene fordi de ikke gir rom for feiling
  • 0
Jeg vet, har selv gitt opp å forsøke meg på de.
  • 0
Sly cooper trophyene var ganske lette å få
The cake is a lie
  • 0
Jupp, fikk akkurat Sly 2 Platinum!
  • 0
Prøver å få sly 3 platina nå
The cake is a lie
  • 0
Fikk akkurat Platinum på Sly 3 (nummer 18 ) og gikk i samme slengen opp i lvl 13
En fin måte å feire 1 årsjubileumet til mitt første Platinum!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
18 Platina på 1 år? Det er ganske bra. Good for you
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Takker Fikk trofe nummer 900 i dag tidlig/natt.
  • 0
Fikk Assasin's Creed: Brotherhood platina på tirsdag og Sly 1 platina på onsdag
  • 0
Ok
The cake is a lie
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Er det mulig å slette trofeer på ett spill? Dvs. slette spillet fra trofee-listen? Siden det er endel jeg ikke har planer om å spille det mer.
  • 0
@gnyg Det går dessverre ikke
The cake is a lie
  • 0
Siterer gnyg:
Er det mulig å slette trofeer på ett spill? Dvs. slette spillet fra trofee-listen? Siden det er endel jeg ikke har planer om å spille det mer.

Selv om det ikke går, er dette en funksjon mange har etterlyst, meg selv innkludert!

Nå har jeg uansett platina på Sly2
  • 0
Grattis!
  • 0
Og gratulerer til deg med post nummer 4000 i denne tråden, det burde vært et trophy for det ;-P
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jaja.. Nå har jeg en rundt 80% på AC:B, 81% på MW2. Så her ser dere hvor jeg skal prøve å ta platina nå Ihvertfall komme nærme 100% på AC:B. De online-trofe-ene er nok det som skal ta lengst tid.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!