Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

Passerte 950 stk i går! Ikke lenge igjen til jeg når 1000!
Let the voice of love take you higher
  • 0
har 8 platina jeg
Life is wonderful... but why?
  • 0
Level 16 har gått mye fortere enn level 15 gikk, er level 16 71 % nå
Kan ha noe å gjøre med at det har kommet en god del gode spill det siste halvåret.
Just kill him with your awesome
  • 0
Fikk akkuart et av de vanskeligste trofeene på LittleBigPlanet 2. Spill før klokka er ni.....
  • 0
Hehe, er trofeene på LBP2 vanskelige da?
Just kill him with your awesome
  • 0
spillprodusenter ville kanskje tjent bedre på spillet hvis der hadde enkle trophies fremfor umulige. Det er jo sikkert en del av de som har lyst på spillet, men kjøper det siden det er så enkle trophies Nå som hacken er ute på ps3 er det jo en annen sak.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Soraki:
Hehe, er trofeene på LBP2 vanskelige da?

Litt som det samme som på 1ern. Ace alle banene, finn alle premieboblene, få et viss antall folk til å spille banene dine og diverse småtrofe.
  • 0
Siterer Elektro Banana:
spillprodusenter ville kanskje tjent bedre på spillet hvis der hadde enkle trophies fremfor umulige. Det er jo sikkert en del av de som har lyst på spillet, men kjøper det siden det er så enkle trophies Nå som hacken er ute på ps3 er det jo en annen sak.

Jeg har ingen ting imot vanskelig trophy men online trophy liker jeg ikke rett og slett
The cake is a lie
  • 0
Sliter litt jeg. Men tekken 6 fikk jeg 41% på 1time
Hvorfor spille selv når du kan få noen andre til å spille for deg.
  • 0
På sly 1 sin platina brukte jeg ca 7 timer
  • 0
Siterer Grallen:
På sly 1 sin platina brukte jeg ca 7 timer

Tror nok at jeg brukte 5-6 timer
The cake is a lie
  • 0
HA! Likte LittleBigPlanet 2 trophiet der du må spille spillet etter klokka 2 om natta
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
HA! Likte LittleBigPlanet 2 trophiet der du må spille spillet etter klokka 2 om natta

Hæ? Er vel bare før Kl 9 om morgenen og etter 9 om kvelden?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Sly 1 platina i dag

Får kanskje MW2 platina hvis jeg får med meg en venn på å spille litt hos meg
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Grattis!
  • 0
Håper at killzone 3 trophys ikke blir som de i killzone 2
The cake is a lie
  • 0
Siterer Iceman 33:

Det trofeet som krevde at man var blandt de 3% som spilte mest en uke var bare teit.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer Iceman 33:

Det trofeet som krevde at man var blandt de 3% som spilte mest en uke var bare teit.

Helt enig det var unødvendig
The cake is a lie
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Er det noen her som har platina på bioshock? Hvis noen har det. Så bare lurer jeg. Er det veldig, veldig, veldig vanskelig? Så på trofe-listen.. Ett av dem er å klare det på Survivor uten bruk av Vita Chambers..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Noen som blir med på det nå level 50 trofeet på Brotherhood? Synes spillet er morsomst online når man spiller med noen.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer Iceman 33:

Haha, jeg klarte faktisk det! Var på hytta i vinterferien, og siden jeg hadde en uke hvor jeg ikke hadde noe å gjøre på, spilte jeg så mye at jeg kom blant de 3%! No nolife
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Citerer Zyrocz:
Citerer Iceman 33:

Haha, jeg klarte faktisk det! Var på hytta i vinterferien, og siden jeg hadde en uke hvor jeg ikke hadde noe å gjøre på, spilte jeg så mye at jeg kom blant de 3%! No nolife

Dæven jeg klarte kun å komme meg til 25%
The cake is a lie
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Noen med Bioshock platina? Jeg trenger noen tips og slikt. For det hadde vært tøft å hatt noen vanskelige platina også. Min vanskeligste er God of War 3..

Sly 2 platina i dag Begynner på 3-ern nå.

Edit: En annen ting. Når jeg oppdaterte bioshock så kom det opp en DLC. Trenger jeg denne for å få platina?
  • 0
Siterer Iceman 33:
Dæven jeg klarte kun å komme meg til 25%

Haha, jeg var så betatt av det fordi det var liksom det første voldelige fps-spillet vi hadde hatt her i huset (broren min sitt) og syntes det var så utrloig gøyt!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer gnyg:
Edit: En annen ting. Når jeg oppdaterte bioshock så kom det opp en DLC. Trenger jeg denne for å få platina?

Nope Ikke nødvendig med DLC trofeer.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!