Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

• gnyg
  • gnyg
Siterer Grallen:
Citerer gnyg:Edit: En annen ting. Når jeg oppdaterte bioshock så kom det opp en DLC. Trenger jeg denne for å få platina?

Nope Ikke nødvendig med DLC trofeer.

Flott
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Platina på Sly 3. Kun de siste utfordringene som var vanskelige.

Og 100% på Sly mini games LETT!

Lagt til 2011-02-09 13:15:
3 enkle platina. Da starter vi med noe vanskeligere. Bioshock!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Platina på Sly 3. Kun de siste utfordringene som var vanskelige.

Grattis!
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Grallen:
Citerer gnyg latina på Sly 3. Kun de siste utfordringene som var vanskelige.

Grattis!

Takk takk..
  • 0
Noen som vet om det er noe liv i online-delen til Brütal Legend? Hadde vært fint å visst, viss jeg skal prøve på platinum.
  • 0
Siterer Grallen:
Noen som vet om det er noe liv i online-delen til Brütal Legend? Hadde vært fint å visst, viss jeg skal prøve på platinum.

Tror ikke det, kan du ikke bare sjekke selv?

Selv jobber jeg med Bioshock 2 og Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 platina atm.
Just kill him with your awesome
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
50% på Killzone 3 nå.. Dette er enkle saker mao.. Online-trofeene er jo 0 stress i forhold til de i kz2.. Gadd ikke å prøve en gang :/
  • 0
Passerte 500 trophies istad mens jeg spilte Killzone 2. Sikkert ikke så mye sammenlignet med andre her, men jeg er fornøyd.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Noen her som gidder å være med på å skaffe "Abstergo Employe Of The Month" i en private match? mangler bare to bonuser.

Mangler bare det og Lvl 50, så er det platinum
  • 0
Har skaffet den selv, men kan sikkert hjelpe deg hvis du sender meg melding når vi er online samme en gang
  • 0
Nice! Trenger bare et par stykker til da, mangler trippelflukt og extreme varity
  • 0
Triple escape er vel egentlig nokså enkelt å skaffe bare ved å spille...
Det er verre med extreme variety.
  • 0
Da fikk jeg akkurat AC: Brotherhood Platina!!

Det var også trofe nr 1000
  • 0
Hva er vel oddsen for det?

Gratulerer!
  • 0
Siterer Soraki:
Hva er vel oddsen for det?

Gratulerer!

Tro meg, det var nøye planlagt

Takker!
  • 0
Syns at det bare er teit med skjulte trophies
Det er jo bare å gå på youtube og søke

Lagt til 2011-03-06 17:08:
Har forresten bare to trophy igjen på Rachet and clank : a Crack In Time

Lagt til 2011-03-06 17:10:
10.000 poeng på rødglødene blaster og gjennomføre spillet på vannskelig.
Trodde nettop at jeg klarte det men nei
Men jeg har jo gjennomført det på Hardcore da
Hvorfor spille selv når du kan få noen andre til å spille for deg.
  • 0
Bryr meg ikke om trophies, så har bare 204.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Mangler kun 1 av trofeene på online-delen. Den er på den DLC-en. Og går ut på å drepe 2 stk med miner i løpet av 1 minutt.

Ellers har jeg 80% på killzone 3.
  • 0
Siterer gnyg:
Mangler kun 1 av trofeene på online-delen. Den er på den DLC-en. Og går ut på å drepe 2 stk med miner i løpet av 1 minutt.

NOTE: Du trenger ikke få tak i DLC-trophies for platinum... ^^
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Soraki:
Citerer gnyg:Mangler kun 1 av trofeene på online-delen. Den er på den DLC-en. Og går ut på å drepe 2 stk med miner i løpet av 1 minutt.

NOTE: Du trenger ikke få tak i DLC-trophies for platinum... ^^

Jeg vet Men jeg kjøpte DLC-en så kan jo like godt ta 100%

Selvom denne kan bli litt utfordring!
  • 0
Hva mangler du på SP da?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg mangler å runne det på elite + disse små-trofeene F.eks den hvor du skal knuse alle glassplater i laben til helghast.
  • 0
Å, jeg trodde du snakket om Bioshock 2... -.-
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!