Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


Siterer The Cookiemonster:
Skjønner. Aldri vært sånn selv.


Skjønner godt at mange ikke bryr seg noe særlig om trophies.

Siterer The Cookiemonster:
Hah, sant nok. Ikke noen fan av de skapningene i eneren heller, virket som om de leket zombie-spill eller noe.


Jeg tror at det var riktig motivasjon som gjorde at de ble introdusert. Det var på tide å bryte opp spillet og innføre litt variasjon omtrent da skapningene først dukker opp. Overnaturlige skrekkelementer var dog ikke den beste måten å gjøre det på. Det er uten tvil de svakeste delene av spillet.

Siterer The Cookiemonster:
Ja, likte spesielt Ezio-trilogion selv. Kun AC2 jeg gikk for plat i da, ettersom jeg ikke brydde meg stort om multiplayeren. Nå er derimot ikke multiplayer-trofeene med, så da er Brotherhood og Revelations fort mye lettere å skaffe platina i.


Jeg grindet meg gjennom multiplayeren i Revelations, men gadd ikke å begynne på den i Brotherhood siden den var betydelig mer tidkrevende der. Det var ganske irriterende, ettersom Brotherhood ellers var et av de morsomste AC-spillene som sådan og for å jakte trophies. Grindet også multiplayeren i ACIII og Black Flag, men det var litt mindre frustrerende der siden det gikk an å gjøre det solo.

Siterer The Cookiemonster:
Det kan være. Riktignok litt lite givende å samle alt av fjær for et bronse-trofé og en elendig kappe.


Ja. Collectibles og multiplayer er en evig kilde til frustrasjon for en trophy-jeger.

Siterer The Cookiemonster:
Ja, det er sant. Var noen sånne hendelser ja, men jeg legger godviljen til og overser det, stort sett.


Det er ikke akkurat noe kjempeproblem. Det er nok nesten umulig å unngå det uten en veldig avansert AI eller mye mer scriptede sekvenser.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Ja. Collectibles og multiplayer er en evig kilde til frustrasjon for en trophy-jeger.

Å spesielt hvis trophet glitcher. Hadde det ikke vært får det trophet i brotherhood på mp som glitchet skal du ikke se bortifra at jeg hadde hatt platinum når det er sagt.

Er det noen her som vil hjelpe meg med det siste killzone 3 trophyet?
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Jeg grindet meg gjennom multiplayeren i Revelations, men gadd ikke å begynne på den i Brotherhood siden den var betydelig mer tidkrevende der. Det var ganske irriterende, ettersom Brotherhood ellers var et av de morsomste AC-spillene som sådan og for å jakte trophies. Grindet også multiplayeren i ACIII og Black Flag, men det var litt mindre frustrerende der siden det gikk an å gjøre det solo.


Brotherhood er eneste AC med MP der jeg har platina Kanskje jeg skal røske med meg de jeg mangler i Revelations når jeg er hjemme i jula.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Grindet også multiplayeren i ACIII og Black Flag, men det var litt mindre frustrerende der siden det gikk an å gjøre det solo.


Synes multiplayeren i Black Flag var ille nok jeg. Wolfpack-modusen var i for seg grei, men å gjenta den 1012944934012 ganger ... usj.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ok, er det noen som har dette trofet på killzone 3? Completist - Destroy everything on the MAWLR og evnt kan hjelpe meg å få det siste så jeg får platinum... har vel et litt håp og stoppe engang på 25 har 21
  • 0
Siterer Xtord:
Å spesielt hvis trophet glitcher. Hadde det ikke vært får det trophet i brotherhood på mp som glitchet skal du ikke se bortifra at jeg hadde hatt platinum når det er sagt.


Trophies som glitcher er i det hele tatt håpløse. Spesielt hvis det gjelder et tidkrevende trophy eller som innebærer flere elementer der spillet ikke viser noen statistikk for å indikere hvor det eventuelt ikke fungerte som det skulle.

Siterer Grallen:
Brotherhood er eneste AC med MP der jeg har platina Kanskje jeg skal røske med meg de jeg mangler i Revelations når jeg er hjemme i jula.


Revelations er den MPen som var desidert raskest å fullføre, så hvorfor ikke. Vet ikke om det har blitt gammelt nok til at det blir problematisk å finne andre spillere da.

Siterer Glorfindel:
Synes multiplayeren i Black Flag var ille nok jeg. Wolfpack-modusen var i for seg grei, men å gjenta den 1012944934012 ganger ... usj.


Ja, det blir en grind. Liker dog ikke å være avhengig av andre spillere for å få et trophy, så ser heller at det er en mulighet til å gjøre ting på egenhånd. Såvidt jeg husker var vel også wolfpack-modusen den som lot deg tjene XP raskest.

Siterer Xtord:
Ok, er det noen som har dette trofet på killzone 3? Completist - Destroy everything on the MAWLR og evnt kan hjelpe meg å få det siste så jeg får platinum... har vel et litt håp og stoppe engang på 25 har 21


Det har blitt noen år siden jeg spilte Killzone 3, men de mener vel alle turrets som dukker opp på den. Bare ta deg god tid og sørg for at du har ødelagt alle turrets før du beveger deg videre til neste del av kampen.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Ja, det blir en grind. Liker dog ikke å være avhengig av andre spillere for å få et trophy, så ser heller at det er en mulighet til å gjøre ting på egenhånd. Såvidt jeg husker var vel også wolfpack-modusen den som lot deg tjene XP raskest.


Det er forsåvidt sant. Jeg antar at Wolfpack ga mest XP, ja. Jeg prøvde tross alt ingen av de andre modusene.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Jeg tror at det var riktig motivasjon som gjorde at de ble introdusert. Det var på tide å bryte opp spillet og innføre litt variasjon omtrent da skapningene først dukker opp. Overnaturlige skrekkelementer var dog ikke den beste måten å gjøre det på. Det er uten tvil de svakeste delene av spillet.


Motivasjonen var nok bra, men utførelsen som du nevner ikke så bra. Uansett, føler ikke at noen av de ruinerer spillene, de er bare litt irriterende. Spesielt første gangen med de skapningene i UC1 fant jeg de litt irriterende. Delen med den generatoren i bunkeren var spesielt irriterende når jeg ikke visste helt hva jeg skulle gjøre.

Siterer Ole-Christian:
Jeg grindet meg gjennom multiplayeren i Revelations, men gadd ikke å begynne på den i Brotherhood siden den var betydelig mer tidkrevende der. Det var ganske irriterende, ettersom Brotherhood ellers var et av de morsomste AC-spillene som sådan og for å jakte trophies. Grindet også multiplayeren i ACIII og Black Flag, men det var litt mindre frustrerende der siden det gikk an å gjøre det solo.


Jeg kjøpte ikke ACB før litt senere selv, lånte det bare av en fyr og spilte gjennom storyen etter jeg hadde spilt AC2. ACR spilte jeg litt online, men jeg gikk aldri inn for å skaffe plat i det. AC3 likte jeg ikke det hele tatt, så det var aldri aktuelt. Black Flag har jeg aldri spilt. Jeg er ikke urimelig langt unna i Unity, så hvis jeg virkelig vil så kan jeg sikkert skaffe den.

Siterer Ole-Christian:
Det er ikke akkurat noe kjempeproblem. Det er nok nesten umulig å unngå det uten en veldig avansert AI eller mye mer scriptede sekvenser.


Jepp, og derfor er nåværende løsning grei nok, rett og slett. Koselig å ha noen som gjøre litt av drittarbeidet for en gangs skyld.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Uansett, føler ikke at noen av de ruinerer spillene, de er bare litt irriterende.


Det er jeg enig i.

Siterer The Cookiemonster:
Jeg kjøpte ikke ACB før litt senere selv, lånte det bare av en fyr og spilte gjennom storyen etter jeg hadde spilt AC2. ACR spilte jeg litt online, men jeg gikk aldri inn for å skaffe plat i det. AC3 likte jeg ikke det hele tatt, så det var aldri aktuelt. Black Flag har jeg aldri spilt. Jeg er ikke urimelig langt unna i Unity, så hvis jeg virkelig vil så kan jeg sikkert skaffe den.


ACIII er nok den verste trophy-grindingen jeg har orket å fullføre. Enspilleren er også fylt til randen med meningsløse sideaktiviteter. Black Flag er for øvrig det klart beste AC-spillet, synes jeg. Har dog ikke spilt Unity eller Syndicate.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
Siterer Ole-Christian:
Black Flag er for øvrig det klart beste AC-spillet, synes jeg.


Hear, hear.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Ole-Christian:
ACIII er nok den verste trophy-grindingen jeg har orket å fullføre.


Skjønner jeg godt, jeg orket knapt å fullføre storyen i seg selv. Sideoppdragene rørte jeg ikke, og å skaffe plat var helt uaktuelt. Endte opp med å kvitte meg med spillet for 150 kroner eller noe, så høyt verdsatte jeg det spillet.

Siterer Ole-Christian:
Black Flag er for øvrig det klart beste AC-spillet, synes jeg. Har dog ikke spilt Unity eller Syndicate.


Har hørt at det skal være bra, ja. Unity var skuffende. De la et godt fundament for et bra spill, men fulgte det ikke opp. Var hele kapitler i spillet som føltes helt meningsløse. I tillegg la de ned co-op-satsningen etter et knapt halvår, da de annonserte Syndicate. Syndicate har ikke jeg spilt heller.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Syndicate er et godt steg opp fra Unity etter min mening. Der er det heller ingen teit MP-troféer.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Syndicate er et godt steg opp fra Unity etter min mening.


Skulle nok ikke så mye til, typ sekvens 3-7 føltes helt meningsløse i Unity. I tillegg til den sære co-op-satsingen de bare ga opp. Og bugsa.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Det har blitt noen år siden jeg spilte Killzone 3, men de mener vel alle turrets som dukker opp på den. Bare ta deg god tid og sørg for at du har ødelagt alle turrets før du beveger deg videre til neste del av kampen.


joda takk. Jeg og en venn prøvd det for et år siden. Fikk det ikke til problemet er at det tropfet er del i to kapitler som du må ta da på rad..og er veldig vanskelig om du traff alt eller ikke. God tid er et meget godt tips spesielt ved tanke på fase 1, fase 2 ikke like lett, sikkert et par gode youtube videoer, men føles ut som et trofe som er mye lettere med en til.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg husker jeg tok platina på Killzone 3, på en tidligere bruker.

Har ikke spilt så mye siden jeg flyttet til Bergen høsten 2015, men etter at jeg flyttet tilbake til hovedstaden denne høsten så har jeg spilt litt. Skaffet platina på Dark Souls 2, som fikk æren av å bli trofe nummer 1500. Catherine sitt platina fikk æren av å være nummer 20 i rekken.


https://psnprofiles.com/GnygDenAndre
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Spilte bare bittelitt Killzone 3 selv. Spilte gjennom enspillerdelen, og bittelitt online. Likte det ikke så enormt mye.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Gått i gang med Uncharted 1 igjen nå. Skal gjennom på crushing, samt finne alle treasures. Kan bli interessant.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Gått i gang med Uncharted 1 igjen nå. Skal gjennom på crushing, samt finne alle treasures. Kan bli interessant.


Gikk veldig greit for meg, bare sier det.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Gikk veldig greit for meg, bare sier det.


Skal nok gå greit, er bare at jeg ikke alltid er så tålmodig. Blir litt en ond sirkel etterhvert, jeg prøver å gjøre noe kjapt, blir drept, blir mer utålmodig, dør enda mer.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hehe, ikke spill Dark Souls...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer Taktikkeren:
Hehe, ikke spill Dark Souls...


Er en grunn til at jeg har unngått den serien, til tross for beskjeder om at jeg må spille det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Deilig, der poppet Platina nummer 7, Uncharted 1.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Deilig, der poppet Platina nummer 7, Uncharted 1.


Gratulerer, sliter selv med motivasjonen til å samle trophies nå. Ser ikke vitsen lenger gitt...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer Taktikkeren:
Gratulerer, sliter selv med motivasjonen til å samle trophies nå. Ser ikke vitsen lenger gitt...

ja, litt av motivasjonen min der forsvant litt i fjor den å. Selv om jeg vurdere å prøve å få 25 platinum før jeg sier nok er nok da har 21 tror jeg. Men, nei jeg samler ikke så mye på trophies lenger, kan hende det kommer en ny periode hvor jeg kanskje gjør det. Hvis det er noen lette trophies eller noen relativ lett platinum så kan det hende jeg prøver å gå for det på en walktrough. Så lenge det ikke tar alt for langt tid
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Gratulerer, sliter selv med motivasjonen til å samle trophies nå. Ser ikke vitsen lenger gitt...


Jeg er helt motsatt xP

Så ikke vitsen før. Gjør det nå.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!