Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


Siterer Xtord:
Nice gratulerer med alle tre.


Takk for det!

Siterer Xtord:
75 platinumer ikke ille


Begynner å bli en del nå ja.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
#75 - Crash Bandicoot: Warped

Etter å ha platta de to første, så var dette drittlett. Det var bare en time trial som gav meg litt problemer, og det var High Time.


Dæven, du tok alle tre ja. Gratulerer!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Platinum nr. 17 i boks - Modern Warfare 2

Meg og xtord gikk igjennom Spec Opsene sammen. Noen av dem var et helvete, men vi klarte dem alltid til slutt. Mye takk skal han ha for hjelpen. Var en fornøyelse å endelig få tatt MW2 platinumet!
  • 0
Gratulerer så mycket!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Takk for det
  • 0
Som SirGalahad fikk jeg også mw2 platinum i går. Dog det andre gangen jeg har platinumet mw2 .
  • 0
Siterer Xtord:
Som SirGalahad fikk jeg også mw2 platinum i går. Dog det andre gangen jeg har platinumet mw2 .


Gratulerer!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Gratulerer!

Takk, takk
  • 0
Hotline Miami nr 26 ( 27 hvis vi tar med at jeg har platinumet mw2 to ganger). Men , dette var relativt vanskelig. A+ på alle banene var vel det største problemet. Måtte ta og fullføre mange av banene opptil flere ganger ved unntak av en bane så har jeg fullført alle banene minimum to ganger. Var greit med a+ frem til bane 10 å da fant jeg ut at jeg kanskje måtte prøve en litt annen taktikk. Men, var også et relativt morsomt plaitnum, hadde ikke noe mot å spille banene om igjen , å prøve nye ruter og se om jeg fikk bedre eller dårligere score. Gikk også forbi 3000 trophies på hovedbrukeren uten at det nødvendigvis er noe å skryte for.
Kan nevne mine 21 platinums så langt:

- Hatsune Miku: Project Diva F
- Katamari Forever
- Danganronpa Trigger Happy Havoc¨
- Danganronpa 2 Goodbye Despair
- Hatsune Miku Project Diva F2 (PS3)
- Hyperdimension Neptunia Rebirth 1
- Persona 4 Dancing All Night
- Hyperdevotion Noire Goddess Black Heart
- Superdimension Neptune vs Sega Hard Girls
- Sega Mega Drive Ultimate Collection
- Steins Gate
- Day of the Tentacle Remastered
- IA/VT Colorful
- Severed
- Hyperdimension Neptunia Rebirth 3
- Taiko no Tatsujin V
- Hyperdimension Neptunia Rebirth 2
- Littlebigplanet (vita)
- Megatagmension Blanc + Neptune vs Zombies
- Virtue's Last Reward
- Arcade game series: Pac-Man


Trophy-hunting er gøy, har alltid vært litt completionist når det gjelder spill og trophies/achivements gir noe ekstra til spillet :3
Take off every zig, for great justice
Bloodborne platinum. For litt over 6 måneder siden fikk jeg jo fullført spillet. Da skrev jeg vel at jeg tvilte på jeg gikk for alle tre endingene og tok platinum. Vel jeg gjorde det. Og det fine er om vi kan si det slik er at jeg liker dette spillet faktisk kanskje til og med enda mer nå, enn det jeg gjorde det da, og da likte jeg det allerede veldig godt. Absolutt et av mine favoritt spill. Jeg brukte uansett jeg tok ferdig Chalice dungeon og tok da også den siste bonus bossen der for det trofet og spesielt defied charlice med 50% mindre health var noen ganger et stort herk, men så tilfredsstillende når du endelig tok bossene. Uansett fått takk i platinum og det er nok også et av de bedre platinumene jeg har fått.

PS: Får de som har spilt the old hunters dlc. Er den vært det?
Siterer Xtord:
Bloodborne platinum.


Dayum son.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Xtord:
Bloodborne platinum. For litt over 6 måneder siden fikk jeg jo fullført spillet. Da skrev jeg vel at jeg tvilte på jeg gikk for alle tre endingene og tok platinum. Vel jeg gjorde det. Og det fine er om vi kan si det slik er at jeg liker dette spillet faktisk kanskje til og med enda mer nå, enn det jeg gjorde det da, og da likte jeg det allerede veldig godt. Absolutt et av mine favoritt spill. Jeg brukte uansett jeg tok ferdig Chalice dungeon og tok da også den siste bonus bossen der for det trofet og spesielt defied charlice med 50% mindre health var noen ganger et stort herk, men så tilfredsstillende når du endelig tok bossene. Uansett fått takk i platinum og det er nok også et av de bedre platinumene jeg har fått.

PS: Får de som har spilt the old hunters dlc. Er den vært det?


Gratulerer med enda et plat! Det her går jo strake veien til 50 platinums.
Siterer Worst Username Ever:
- Katamari Forever


Den vurderer jeg også å ta, men jeg er så sjukt dårlig i Katamari.

Siterer Xtord:
Bloodborne platinum.


Grattis!

Siterer Xtord:
PS: Får de som har spilt the old hunters dlc. Er den vært det?


Jeg syns The Old Hunters er veldig bra. Spesielt bossene er top notch.
Let the voice of love take you higher
Siterer SirGalahad:
Gratulerer med enda et plat! Det her går jo strake veien til 50 platinums.

Jo, takk for det. Ja, vel fredmeles en lang vei å gå, hadde sikkert vært kult med 50plat, men det er ikke noe mål enda, så får vi heller se om jeg når ditt engang, men det blir nok en stund til. Uansett fått et par plat i år, og takk igjen

Siterer Grallen:
Grattis!

Takk takk

Siterer Grallen:
Jeg syns The Old Hunters er veldig bra. Spesielt bossene er top notch.

Skjønner, det er jo nice at bossen er top notch, det er jo selvsagt veldig positivt. Tror nok jeg gir det et forsøk siden jeg syns bloodborne var meget, meget bra, eventuelt neste gang jeg bestemmer meg får å kjøpe noe på psn. Virker jo ut som de absolutt fleste mener at den var veldig bra. Er også innom tanken og kjøpe danganronpa 1 og 2 også Takk for svar
Siterer Grallen:
Siterer Worst Username Ever:- Katamari Forever
Den vurderer jeg også å ta, men jeg er så sjukt dårlig i Katamari.

Største problemet var 100% collection, og da mener jeg Cowbear (tok meg vel litt over 60 forsøk på rad før jeg endelig fanget den) pluss noen få ting på "hot and cold"-banen. Den, og 2,000,000km katamari, der du må ha alle planetene store nok + masse stardust før du i det hele tatt har mulighet for å gjøre den så stor... Bortsett fra det hadde jeg ikke så store problemer, med litt hjelp fra google til å finne presents + cousins iblant
Take off every zig, for great justice
Skaffet meg også Bastion platinumet i går. Relativt greit platinum, tar ikke for langt tid og er ikke alt for utfordrende eneste jeg slet litt var den tredje (survivors dream) og den fjerde (stranger dream) Who Knows Where som ga meg mest utfordring spesielt , den fjerde og med 10 idols aktivert. Proving grounds kan også være vrient, men gikk også relativt greit med riktig oppsett av oppgradering på våpen og evnt riktig spirits ( skills) , men det var mer viktig for who knows where, tror jeg bare endret på det engang i forhold til proving grounds. Uansett et greit platinum
Siterer Xtord:
Skaffet meg også Bastion platinumet i går. Relativt greit platinum, tar ikke for langt tid og er ikke alt for utfordrende eneste jeg slet litt var den tredje (survivors dream) og den fjerde (stranger dream) Who Knows Where som ga meg mest utfordring spesielt , den fjerde og med 10 idols aktivert. Proving grounds kan også være vrient, men gikk også relativt greit med riktig oppsett av oppgradering på våpen og evnt riktig spirits ( skills) , men det var mer viktig for who knows where, tror jeg bare endret på det engang i forhold til proving grounds. Uansett et greit platinum
To på en dag? Wow
Siterer SirGalahad:
To på en dag? Wow

Jaja, det er greit det, men hadde jo ikke mer en 1 time igjen knapt nok.
  • 0
Siterer Xtord:
Siterer SirGalahad:To på en dag? Wow
Jaja, det er greit det, men hadde jo ikke mer en 1 time igjen knapt nok.


Ah stemmer. Digg med to plats på en dag da
Siterer SirGalahad:
Ah stemmer. Digg med to plats på en dag da

Ja, det er det absolutt
  • 0
God of war ghost of sparta platinum Ved unntak av av den fighten før de to siste bossen og uscharted challenge var dette et relativt greit platinum
Jeg skaffet platina-trofé nummer 25 på torsdag - Assassin's Creed: Revelations.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Platinum 22: Arcade game series: Dig Dug

Har hatt dette ei stund som en del av 3-pack Arcade Game Series jeg kjøpte på salg, men ikke begynt å spille det før nå, så tok det like gjerne som del av et trophy-event på ei trophy-side der vi til sammen skal prøve å få så mange trophies vi kan i løpet av en dag (jeg endte opp med 53 før jeg måtte ta meg en pause btw)
Aldri spilt Dig Dug før, men likte det godt, morsomt lite spill x3 Noen trophies var ganske irriterende, som "drep 100 fiender på én playthrough" og "grav vekk hele banen på en level", så flaks at disse spillene gjør det veldig lett å savescumme (du kan quicksave spillet når du vil, så er det bare å laste opp saven til PS+ og laste ned samme save igjen for å prøve igjen)

Tok også 100% på Hatoful Boyfriend, et spill jeg i flere år hadde tenkt å prøve (digger rare spill), så når det dukket opp som gratis PS+spill var det perfekt x3 Spillet er merkelig og morsomt samtidig som... vel, uten å spoile for mye blir dette mer enn bare et tullete "joke dating sim" flere steder i spillet x3
(okosan and azami are best birbs)
Take off every zig, for great justice
Siterer Worst Username Ever:
Største problemet var 100% collection...


Vel, har problemer med vanlig gameplay også jeg, så akkurat nå sitter jeg fast på en eller annen Katamari Drive-bane. Men det er lenge siden jeg har spilt det, så det kommer nok sikkert til å bli en stund til jeg eventuelt plukker det opp igjen for å platte det.

Fikk også platinum #77 her en dag, Jak & Daxter på PS4. Andre gangen jeg får platina i det, siden jeg også har det på PS3, og det var fortsatt drittlett. I følge PSNProfiles er det det platinaet jeg har fått på kortest tid.

Jobber også med platina i Mirror's Edge Catalyst nå. Er ikke så mye igjen, så regner med at jeg får det snart.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!