Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

Grallen
Grallen
#78 - Mirror's Edge Catalyst

I forhold til eneren så var dette et veldig lett platina. Dette har også noen time trial-relaterte trofeer, men trialsene her er mye lettere enn i eneren, og det er ikke så mange. Ellers så er det en del trofeer relaterte til samleobjekter. De kan være et ork til tider, men det er ikke så alt for ille.

#79 - Sleeping Dogs: Definitive Edition

Speaking of samleobjekter, her er det egentlig nok å få 100% ingame for å få platina. Ikke vanskelig, bare en del jobb. Har jobba med platina nå og da, og det var godt å endelig bli ferdig med det. Får se om jeg tar DLC-trofeene etterhvert.

Let the voice of love take you higher
Worst Username Ever
Worst Username Ever
Platinum 23: Hyperdimension Neptunia U: Action Unleashed

Kjøpte dette billig på salg, og egentlig glad for det siden jeg ikke synes det ville være verdt full pris x3 Helt greit men noe repetitivt hack-and-slash med noen morsomme spillreferanser, hjelper veldig å allerede være fan av serien og karakterene.

Verste med dette var masse grinding, spesielt å få opp "lily rank" mellom alle figurer. (Var også ett trophy for å ha sett alle events jeg lenge trodde at jeg ikke hadde fått, siden jeg så aldri en popup for "you got this trophy", så jeg trodde jeg hadde gått glipp av noe spesielt siden noen events er "missable")

Take off every zig, for great justice

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!