Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

Ayub Dizaei
GR®
Ayub Dizaei
Prøvde å hente Platinum trophy for Medal of Honor Warfighter (PS3), men multiplayeren er så glitchy at det er rent umulig å spille! Noen her som har klart Platinum i det spillet? Mangler er par vanskelige MP-trophies...

Ayub
Grallen
Grallen
Siterer Ayub Dizaei:
Mangler er par vanskelige MP-trophies...

Etter at jeg platta Bad Company 2 og Assassins Creed Brotherhood så slutta jeg å gå for platina i spill med kjipe MP-trofeer, det ble rett og slett et ork.

Men noe som ikke er et ork, er å platte gode SP-spill;

#87 - Shadow of the Colossus Remastered

Ganske fornøyelig spill å platte. Hard Time Attack var greiere enn jeg trodde, men var likevel en artig utfordring. Det eneste kjipe ved å platte det er å grinde HP og Stamina mot slutten.

Let the voice of love take you higher
Glorfindel
Moderator
Glorfindel
#15 - Assassin's Creed: Origins

Det tok bare Ubisoft vel et halvt år å fikse en bug med noen locations i spillet...
De skal nå i hvert fall ha creds for å fikse det, noe de ikke alltid har klart å gjøre tidligere.
Uansett, en plat som er mer tidkrevende enn vanskelig. Å besøke absolutt alle locations i spillet var seigt, men fortsatt ikke i nærheten av like ille som å nå level 55 i multiplayeren til Black Flag...

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
The Cookiemonster
The Cookiemonster
Siterer Grallen:
Etter at jeg platta Bad Company 2 og Assassins Creed Brotherhood så slutta jeg å gå for platina i spill med kjipe MP-trofeer, det ble rett og slett et ork.

Pls, du gadd Assassin's Creed: Revelations også.

• Veni, Vidi, Cessi •
Grallen
Grallen
Siterer The Cookiemonster:
Pls, du gadd Assassin's Creed: Revelations også.

Online-trofea der er ikke sååååå kjipe.

The Cookiemonster
The Cookiemonster
Siterer Grallen:
Online-trofea der er ikke sååååå kjipe.

I en død MP så var de meget kjipe.

• Veni, Vidi, Cessi •
Grallen
Grallen
I en død MP så var de meget kjipe.

Okei, de var litt kjipe da. Men fortsatt mye greiere enn de jeg nevnte ovenfor.

The Cookiemonster
The Cookiemonster
#31 - Burnout Paradise Remastered

Gikk ganske kjapt det her. Tiden flyr når man har det moro. Litt greiere platina denne gangen, ettersom trophyet som tidligere krevde Playstation Eye eller annet kamera er borte.

• Veni, Vidi, Cessi •
Taktikkeren
Taktikkeren
#31 - Burnout Paradise Remastered

Gikk ganske kjapt det her. Tiden flyr når man har det moro. Litt greiere platina denne gangen, ettersom trophyet som tidligere krevde Playstation Eye eller annet kamera er borte.

Fortsatt like gøy?

Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
The Cookiemonster
The Cookiemonster
Siterer Taktikkeren:
Fortsatt like gøy?

Definitivt.

• Veni, Vidi, Cessi •
Glorfindel
Moderator
Glorfindel
#16 - My Name is Mayo

Et helt fantastisk spill.

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
The Cookiemonster
The Cookiemonster
#32 - Batman: The Enemy Within

I klassisk Telltale-stil var dette et lett platina-trofé. Dog litt mer tidkrevende enn Glorfindel sitt. Slutten var litt antiklimaktisk, ga en følelse av at det kommer en sesong til.

• Veni, Vidi, Cessi •
Glorfindel
Moderator
Glorfindel
#17 - Assassin's Creed: Syndicate

Greit nok. Noen kjedelige grinde-troféer. Den i Ubisoft som kom på idéen om å ha et trofe som går ut på å kjøre ned 5000 lyktestolper med en hestekjerre, skulle hatt juling...

Taktikkeren
Taktikkeren
#46(?) Witcher 3

Et helt nydelig spill, hatten av!

Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
The Cookiemonster
The Cookiemonster
Siterer Taktikkeren:
#46(?) Witcher 3

Et helt nydelig spill, hatten av!

Nydelig er bare fornavnet. Må få plattet det en gang i fremtiden. Fristende å ta det som nummer 40. Gratulerer!

• Veni, Vidi, Cessi •
Taktikkeren
Taktikkeren
Tusen takk! En av de bedre platinas og ha.

The Cookiemonster
The Cookiemonster
#33 - Assassin's Creed: Origins

Mektig irriterende å finne og gjennomføre all locations, lette i evigheter etter de siste jeg manglet. Utover det var det et veldig enkelt platina.

• Veni, Vidi, Cessi •
SirThomas
SirThomas
#33 - Assassin's Creed: Origins

Haha, for en nolifer.

The Cookiemonster
The Cookiemonster
Siterer SirThomas:
Haha, for en nolifer.

Kryp tilbake til NAV og be om litt mer penger til dop du, så skaffer jeg meg en fremtid i mellomtiden.

• Veni, Vidi, Cessi •
Eirik Hyldbakk Furu
GR®
Eirik Hyldbakk Furu
Forsiktig nå, karer. Den kommentaren var unødvendig på en forumtråd hvor man faktisk kommer for å snakke om å bruke ekstra tid på spill, SirThomas. Samtidig er det ikke nødvendig med et støtende svar, The Cookiemonster. Liker ikke å se slike ting her.

Grallen
Grallen
#88 - God of War (PS4)

Ganske fornøyelig trofejakt. Selv om det er en del samleobjekter, så er finner man de fleste gjennom main storyen, så de er null stress. Det er et trofe som kan være litt grindy, men det er ikke så alt for ille.

Glorfindel
Moderator
Glorfindel
#18 - God of War (PS4)

Same as above.

Nå har jeg 100% alt i dette spillet og fremdeles lyst til å spille mer. Lykke til det spillet som skal toppe dette i år...

Grallen
Grallen
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
velkommen etter;)

Takktakk.

#89 - Uncharted: The Lost Legacy

Ganske lett. Eneste som gav meg skikkelige problemer var crushing, siden jeg spilte gjennom på crushing på første gjennomspilling, uten modifiers. Utenom det var det greit. Kanskje litt mange collectibles, men treasures var ganske mye greiere her enn i de tidligere spillene.

The Cookiemonster
The Cookiemonster
#34 - Assassin's Creed: Revelations (PS4)

DLC-trophiene fra PS3 var denne gangen obligatoriske, noe som sugde greit når det gjaldt å platte det. De to klart verste trophiene befant seg i DLCen. Ellers like lett som forrige gang.

#35 - Madden NFL 18

Grindy platina, men ikke vanskelig. Veldig sjelden da, så det er jeg fornøyd med.

• Veni, Vidi, Cessi •

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!