Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

Glorfindel
Moderator
Glorfindel
#19 - Bloodborne

Chalice Dungeons kan suge meg. Det til side, dette spillet er verdt å eie en PS4 for. Alene.

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
The Cookiemonster
The Cookiemonster
#36 - Life Is Strange

Naturligvis veldig enkelt. Fint spill, som er tematisk interessant. Siste kapittelet var derimot helt grusomt.

• Veni, Vidi, Cessi •
Glorfindel
Moderator
Glorfindel
#20 - Ys VIII: Lacrimosa of Dana

Dette tok sin tid. Nærmere bestemt 98 timer. En del grinding, flere gjennomspillinger og collectibles du må passe på og ikke gå glipp av. Hadde man ikke kunnet skippe cutscenes, hadde jeg nok strøket med på andre gjennomspilling...

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Xtord
Xtord
Siterer Glorfindel:
#20 - Ys VIII: Lacrimosa of Dana

Gratulerer med ditt 20 plat, nice Ja, det å noen ganger å ha sjanse å skippe cutescene og dialog forsåvidt er veldig fint.

Lagt til 2018-06-28 12:12:
Siterer The Cookiemonster:
Naturligvis veldig enkelt. Fint spill, som er tematisk interessant. Siste kapittelet var derimot helt grusomt.

Husker jeg likte life is strange veldig godt ,når jeg fullført det på steam, syns dog siste kapittel ikke var så ille før helt på slutten, men, ja er vel meninger det å .

The Cookiemonster
The Cookiemonster
#37 - Sleeping Dogs

Grei nok platt, med litt grinding etter historien var fullført. På tide at jeg fullførte det uansett, tok meg jo bare fem år og tre måneder.

Siterer Xtord:
syns dog siste kapittel ikke var så ille før helt på slutten, men, ja er vel meninger det å .

Det blir rett og slett alt for langt. Man spiller de samme delene om og om igjen, og det blir ganske kjedelig. Slutten følte jeg også at var svakt gjennomført, da de unnlater å si noe som helst om hva som skjedde med forskjellige folk.

• Veni, Vidi, Cessi •
Xtord
Xtord
Det blir rett og slett alt for langt. Man spiller de samme delene om og om igjen, og det blir ganske kjedelig. Slutten følte jeg også at var svakt gjennomført, da de unnlater å si noe som helst om hva som skjedde med forskjellige folk.

Kan nok stemme er blitt et par år siden jeg spilte det , men ja det stemmer vel det. Slutten er i hvertfall som du sier veldig svakt gjennomført, i tillegg likte jeg heller ikke at valgene du gjør frem til da har så og så ingenting og si når du får det siste valget av hva du vil gjøre på slutten der.

Xtord
Xtord
Skaffet meg platinum til både Undertale og Horizon zero dawn i går
Undertale er jo både et av de letteste platinum jeg har fått men, også det korteste, du trenger jo ikke å runne spillet en gang, men anbefales allikevel sterkt å få spilt det om man ikke har gjort det fra før av.

Horizon zero dawn er heller ikek spesielt vanskelig, også et av de greiere platinum jeg har tatt ,med vel enkelig ingen missable trophy også greit. Et godt spill, likte det enkelgi veldig godt.

TK Quill
TK Quill
#1 - God of War

Fant de siste tre ravnene akkurat. Overall rimelig enkelt å få full pott her, og ikke spesielt mer tidkrevende enn lignende spill. Litt problemer med en spesifikk muspelheim trial, men så kom jeg på at skjoldet eksisterte XD.

Tror forøvrig ikke det blir så mange platinum på meg. Ps4 er mest til eksklusiver, og jeg jakter ikke aktivt på trofeer. Kanskje jeg går for full pott i de jeg liker best.

TK Quill
TK Quill
#2 - Bloodborne

Fikk jobbet meg gjennom de siste chalice dungeons i går kveld og i morges, så nå er jeg ferdig med Bloodborne + DLC.
Betydelig enklere enn full pott i noen av Dark Souls spillene. Både basert på vanskelighetsgrad, og antall ting som må samles i løpet av gjennomspillingene.

The Cookiemonster
The Cookiemonster
Her gikk det unna, Gunnar. Gratulerer.

• Veni, Vidi, Cessi •
TK Quill
TK Quill
#3 - Ratchet & Clank

Hadde fire-fem trophies igjen. Måtte løpe gjennom en gang til med groovitron blandt annet. Tror det ble fire gjennomspillinger for å få 100%.

Glorfindel
Moderator
Glorfindel
#21 - Undertale

#22 - Rocket League

Fordi ... hvorfor ikke.

The Cookiemonster
The Cookiemonster
Siterer TK Quill:
#3 - Ratchet & Clank
Her gikk det unna, Gunnar. Gratulerer.

Siterer Glorfindel:
#21 - Undertale

#22 - Rocket League

Makan. Tar igjen gnygrid snart nå.

• Veni, Vidi, Cessi •
bent_a
bent_a
#21 Wolfenstein: the new order
Old school shoother. Relativt enkelt Platinum.

-Kill -Loot -Return.
Taktikkeren
Taktikkeren
Siterer TK Quill:
#3 - Ratchet & Clank

Hadde fire-fem trophies igjen. Måtte løpe gjennom en gang til med groovitron blandt annet. Tror det ble fire gjennomspillinger for å få 100%.

Følern, idiotisk trophy...

Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
The Cookiemonster
The Cookiemonster
#38 - God of War

Tidkrevende, men ikke merkverdig vanskelig platt. Niflheim og de ravnene var mest irriterende.

• Veni, Vidi, Cessi •
Glorfindel
Moderator
Glorfindel
#23 - Shadow of the Colossus

Time attacks var generelt greit, men de gangene det gikk litt skeis, så kokte det virkelig over. Den frustrasjonen jeg fikk av å gjøre noe galt her, er av de større jeg har vært borti et spill til dags dato. Resten er ikke noe stress. Jeg var smånervøs for ikke å klare hard mode innen tidsfristen, men satt igjen med 3 timer til gode da rulleteksten gikk. Å makse stamina og helse er ikke fryktelig gøy og selv om jeg spilte gjennom spillet 3 ganger og samlet noe frukt og øgler, måtte jeg drepe colossus 1 nærmere 30 ganger for å makse alt...

TL;DR: fantastisk spill og en tidløs klassiker. Om det skulle være nødvendig å påpeke det igjen.

The Cookiemonster
The Cookiemonster
#39 - Sly 2: Band of Thieves

Som regel enkelt, men man merker på enkelte av mekanismene som spillet tvinger det til å bruke at det er en del år gammelt. Best når det bare lar spilleren holde på fritt fremover å tvinge gjennom gimmickene.

#40 - The Witcher 3: Wild Hunt

Mesterverk. Håndplukket av undertegnede som platt nummer 40. Like fantastisk andre gangen på death march som det var første gangen, om ikke bedre. Om du av en eller annen grunn ikke har spilt det, spill det nå.

• Veni, Vidi, Cessi •
Glorfindel
Moderator
Glorfindel
#24 - Jurassic World: Evolution

Tidkrevende, men lite vanskelig. Å få 5 stjerner på alle øyer og fullføre databasen var det eneste som var litt stress.

Xtord
Xtord
#40 - The Witcher 3: Wild Hunt

Gratulerer med ditt 40 platinum Witcher 3 er heller ikke noe dårlig valg.

Siterer Glorfindel:
#24 - Jurassic World: Evolution

Gratis. Nå må du vel nesten gå får et platinum til da så har du 25

Ayub Dizaei
GR®
Ayub Dizaei
Fikk nå Platinum trophy i DMC1 HD (PS4). Dante Must Die vanskelighetsgraden var jammen meg PAIN IN THE ASS!

Ayub
Xtord
Xtord
Siterer Ayub Dizaei:
Fikk nå Platinum trophy i DMC1 HD (PS4). Dante Must Die vanskelighetsgraden var jammen meg PAIN IN THE ASS!

Husker når jeg fullført dmc 1 på ps3-en og vurderte en ny gjennomgang, jeg er enkelig glad for at jeg ikke gadd, den siste bossen var også frustrerende, men gratulerer, greit å ha det plat da.

Ayub Dizaei
GR®
Ayub Dizaei
Haha var godt forberedt på alle bossene i spillet. Har tross alt spilt gjennom 1'ern på PS2, PS3 og nå på PS4. Sparte opp til omtrent 20 Devil Stars og suste i vei med Devil Trigger mot Mundus. I runde 2 mot han så brukte jeg vel 2-3 Untouchable og 1-2 Devil Stars. Å bruke Holy Water var bare bortkastet, for det tok vekk minimalt av hans liv.

Ayub
TK Quill
TK Quill
#4 - My Name is Mayo

#5 - Skyrim Special Edition

Fjerde plattformen jeg spiller det på. På tross av utallige bugs, går jeg fremdeles tilbake til det når ikke noe annet frister.
Kjedelig å levle til 78 for å spawne Legendary Dragons, ellers var det en grei liste å pløye gjennom. Tok omtrent 80 timer, og fokuserte ikke utelukkende på trophies, så det kunne sikkert vært kuttet ned til 50-60 timer.

The Cookiemonster
The Cookiemonster
Siterer TK Quill:
#4 - My Name is Mayo

Best game.

Siterer TK Quill:
#5 - Skyrim Special Edition

Gratz. Har dobbel platina i det selv, men ikke 100%, litt grunnet en Dawnguard-quest som glitchet seg.

• Veni, Vidi, Cessi •

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!