Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


Siterer The Cookiemonster:
Gratz. Har dobbel platina i det selv, men ikke 100%, litt grunnet en Dawnguard-quest som glitchet seg.


Stahlrim questet i Dragonborn bugget seg for meg i Xbox One versjonen, som gjorde at jeg ga opp 100% der.
  • 0
Siterer TK Quill:
Stahlrim questet i Dragonborn bugget seg for meg i Xbox One versjonen, som gjorde at jeg ga opp 100% der.


Lost to the Ages var den som ikke fungerte her.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
#41 - Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

Greit nok platina. Mange collectibles som må samles, og en stor verden, men ikke vanskelig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
#90 - Life is Strange: Before the Storm

Ezpz

#91 - The Sexy Brutale

Kort og enkelt. Er bare et par collectibles utenom storyen, og de er greie å få finne med guide. Utrolig kult spill, da!

#92 - Marvel's Spider-Man

Også ganske lett, bare man passer på å bruke tokens rett. Ble veldig lei av å fighte random crimes for å få 100% in-game da.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
#92


Plutselig nærmer du deg 100, noen planer for hva de neste sju blir?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Plutselig nærmer du deg 100, noen planer for hva de neste sju blir?


Ikke egentlig. Har en del spill der jeg ikke mangler så alt for mye, som feks Dark Souls 1 og 2 på PS4, og Uncharted 1-4 på PS4. Har også en del Telltale-spill liggende som jeg ikke har spilt enda, men vi får se.
Let the voice of love take you higher
  • 0
#93 - LittleBigPlanet 3

Ganske greit, men irriterende at man må spille gjennom hele greia i co-op, spesielt når det virker som at mange av banene ikke er laget for det. Utenom det var det et par baner som var vanskelige å ace, og et par glitcher som var litt irrterende å løse. Takk til The Cookiemonster som var med på co-op-greiene.
Let the voice of love take you higher
  • 0
#42 - LittleBigPlanet 3

Det Grallen sa, pluss at man ikke bare måtte spille gjennom hele sulamitten i co-op, men også gjøre det en gang per bruker, slik at vi endte opp med å spille gjennom det to ganger i co-op. Takk til Grallen for hjelpen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
#6 Marvel's Spider-Man

Ikke veldig vanskelig, men noe tidkrevende med ørten repeterende crimes i hver bydel. Kunne nok kuttet ned et par tre timer hvis jeg ikke måtte reloade til stadighet pga bugs og glitches. Men nå er det gjort og spillet er slettet
  • 0
#25 - Marvel's Spider-Man

Ikke den mest spennende troféjakten jeg har vært med på, selv om det jevnt over var ganske grei skuring. Repeterende i lengden, men jeg likte fremdeles spillet som helhet veldig godt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
#43 - The Crew 2

For det meste grei platina, men loot i spillet er fullstendig tilfeldig, som gjorde et par trofeer passe irriterende.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
#44 - Assassin's Creed Unity

Hadde gjort en god del av grovarbeidet fra før, men det var likevel en del igjen. Trodde på forhånd at det verste ville være å få 100% i storyen, men det var overraskende fornøyelig å spille gjennom det på nytt. Verste var å åpne alle kistene, som det var usaklig mange av. Heldigvis hadde jeg også gjort en del av de fra før. Totalt sett greit nok, det tok bare litt tid. Takket være litt triksing fra meg ble platina-trofeet også mitt trofé nummer 3500 totalt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
#22 Marvel's Spider-Man

Greit spill. Veldig repeterende.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
#45 - Life is Strange: Before the Storm

Feels.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
#26 - Assassin's Creed: Odyssey

Et nokså typisk AC-plat. Lite vanskelig, men tidkrevende. Noen collectibles, noe dreping og en haug med utforsking. Heldigvis trenger man ikke å fullføre hver eneste location i spillet som i Origins, men 42 underwater locations og å avdekke hele kartet er ikke fryktelig spennende det heller. Når det er sagt så har spillet en del artige sidequests, så utforskingen i seg selv er ikke det verste.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
#94 - Spyro the Dragon

Enkelt og fornøyelig, spesielt siden jeg allerede har 100%'a det på PS1.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Spyro the Dragon

Fantastisk moro, holdt seg mye bedre enn for eksempel Crash. Meget enkelt platinum...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
#95 - Spyro 2: Ripto's Rage

Samma som eneren. Enkelt og fornøyelig.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Spyro 2

Easy peasy...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
#27 - Spyro the Dragon
#28 - Spyro 2: Ripto's Rage
#29 - Spyro 3: Year of the Dragon


Ganske lik opplevelse gjennom alle tre spillene. Mye samling, noen spesielle gjøremål, men aldri spesielt vanskelig.

Samtidig må jeg få skyte inn at denne pakken knapt kunne kommet på et bedre tidspunkt. Etter 3x open-world i Dragon Quest XI, Spider-Man og AC: Odyssey, begynte jeg å bli temmelig forsynt. Derfor har jeg sannsynligvis hatt større glede av Reignited Trilogy enn jeg hadde trodd på forhånd. Selv om jeg forventet et godt produkt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
#96 - Spyro 3: Year of the Dragon

Kanskje det enkleste av alle tre. Virker nesten som om utviklerne hadde gitt helt opp på den lista her.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Måte på mye Spyro det var her da.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Spyro 3

Lett kan vel oppsummere dette...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
#46 - inFamous 2

Tok en liten opprydding seks og et halvt år etter forrige gang jeg spilte det. Litt diverse surr jeg måtte gjøre, ting som måtte samles, og jeg måtte leke helt på høyeste vanskelighetsgrad. Grøss.

Alt i alt ganske overkommelig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
47 - Marvel's Spider-Man

Særdeles fornøyelig spill, og en veldig enkel platina.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!