Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

TK Quill
TK Quill
Siterer The Cookiemonster:
Gratz. Har dobbel platina i det selv, men ikke 100%, litt grunnet en Dawnguard-quest som glitchet seg.

Stahlrim questet i Dragonborn bugget seg for meg i Xbox One versjonen, som gjorde at jeg ga opp 100% der.

The Cookiemonster
The Cookiemonster
Siterer TK Quill:
Stahlrim questet i Dragonborn bugget seg for meg i Xbox One versjonen, som gjorde at jeg ga opp 100% der.

Lost to the Ages var den som ikke fungerte her.

• Veni, Vidi, Cessi •
The Cookiemonster
The Cookiemonster
#41 - Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

Greit nok platina. Mange collectibles som må samles, og en stor verden, men ikke vanskelig.

• Veni, Vidi, Cessi •
Grallen
Grallen
#90 - Life is Strange: Before the Storm

Ezpz

#91 - The Sexy Brutale

Kort og enkelt. Er bare et par collectibles utenom storyen, og de er greie å få finne med guide. Utrolig kult spill, da!

#92 - Marvel's Spider-Man

Også ganske lett, bare man passer på å bruke tokens rett. Ble veldig lei av å fighte random crimes for å få 100% in-game da.

Let the voice of love take you higher
The Cookiemonster
The Cookiemonster
Siterer Grallen:

Plutselig nærmer du deg 100, noen planer for hva de neste sju blir?

• Veni, Vidi, Cessi •
Grallen
Grallen
Siterer The Cookiemonster:
Plutselig nærmer du deg 100, noen planer for hva de neste sju blir?

Ikke egentlig. Har en del spill der jeg ikke mangler så alt for mye, som feks Dark Souls 1 og 2 på PS4, og Uncharted 1-4 på PS4. Har også en del Telltale-spill liggende som jeg ikke har spilt enda, men vi får se.

Grallen
Grallen
#93 - LittleBigPlanet 3

Ganske greit, men irriterende at man må spille gjennom hele greia i co-op, spesielt når det virker som at mange av banene ikke er laget for det. Utenom det var det et par baner som var vanskelige å ace, og et par glitcher som var litt irrterende å løse. Takk til The Cookiemonster som var med på co-op-greiene.

The Cookiemonster
The Cookiemonster
#42 - LittleBigPlanet 3

Det Grallen sa, pluss at man ikke bare måtte spille gjennom hele sulamitten i co-op, men også gjøre det en gang per bruker, slik at vi endte opp med å spille gjennom det to ganger i co-op. Takk til Grallen for hjelpen.

• Veni, Vidi, Cessi •

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!