Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

Glorfindel
Moderator
Glorfindel
#30 - Kingdom Hearts III

Dette er nok vesentlig lettere å platte enn de andre spillene i serien. Ingen av trofeene er spesielt vanskelige. En del collectibles, en del grinding og et par mini-spill jeg nå er dritt lei. Men ellers en ganske fornøyelig jakt.

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Glorfindel
Moderator
Glorfindel
#31 - Grand Theft Auto: San Andreas

En ren fornøyelse. Litt på grunn av at trofeene er greie, ingen som krever at du river håret av deg eller legger ned timesvis med grinding. Men mest på grunn av hvor fordømt bra dette spillet er. Begynner å bli en liten stund siden sist jeg spilte det sist, så jeg fikk en ordentlig nostalgibølge skylt over trynet mitt. Men jeg hadde nesten aldri i bakhodet at spillet har blitt 15 år gammelt. Kontrollene er kanskje småknotete i år 2019, men resten er ren og forblir kvalitet. Særlig musikken som etter alle disse årene fortsatt sitter limt fast på hjernebarken.

Klasse.

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Glorfindel
Moderator
Glorfindel
#32 - Crash Bandicoot: Warped

Rene plankekjøringen i forhold til Crash 1, selv om dette spillet også har noen baner som er ganske aids. Sannsynligvis hakket lettere enn Crash 2 også.

The Cookiemonster
The Cookiemonster
#52 - Just Cause 4

Prøver å endre litt fra forgjengerne, på godt og vondt. Kaos blir satt litt i baksetet til fordel for objektivbaserte oppdrag i hver region. Usikker på hva jeg føler om det, var mer tilfredsstillende å sprenge absolutt alt som kunne sprenges hver enn jeg dro, samme hvor lang tid det tok.Stunts og slik er isolert sett en god idé, men det blir for mange av de, rett og slett.

Når det er sagt, fortsatt morsomt å surre rundt i, og de nye alternativene på grappling hooken til Rico er ikke så dumme.

• Veni, Vidi, Cessi •
The Cookiemonster
The Cookiemonster
#53 - RiME

Ikke spesielt vanskelig eller tidkrevende, selv om spillet tidvis føltes litt tregt. Er et spill som er litt vanskelig å tolke store deler av tiden, men når man endelig skjønner det, så innser man fort at det er ganske snedig spill. Skulle likevel ønske at gameplayet føltes litt mer flytende og kjapt, føles veldig tregt til tider. For platina var det bare å gjøre litt tilfeldig surr og å samle collectibles, ikke spesielt vanskelig det heller.

• Veni, Vidi, Cessi •
The Cookiemonster
The Cookiemonster
#54 - Until Dawn

Strengt tatt er det her et langt mer visuelt appellerende Telltale-spill med masse jumpscares. Interessante nok karakterer og slikt, og bakhistorien er interessant, men jeg følte aldri at jeg ble veldig glad i spillet heller. Uansett var det greit nok å skaffe platina i det, var bare litt collectibles og slikt som måtte sopes opp.

• Veni, Vidi, Cessi •
The Cookiemonster
The Cookiemonster
#55 - Star Wars Battlefront 2

Også trofé nummer 4000 i samme slengen. Den her tok sin tid, for å si det pent. Det var en del arbeid å nå lvl. 50, ettersom man trenger voldsomt mye exp. per level. Sakte, men sikkert kom jeg meg derimot i mål, og jeg fikk et ganske sjeldent platina som belønning. Fornøyd med den her.

• Veni, Vidi, Cessi •
Glorfindel
Moderator
Glorfindel
Siterer The Cookiemonster:

Også trofé nummer 4000 i samme slengen. Den her tok sin tid, for å si det pent. Det var en del arbeid å nå lvl. 50, ettersom man trenger voldsomt mye exp. per level. Sakte, men sikkert kom jeg meg derimot i mål, og jeg fikk et ganske sjeldent platina som belønning. Fornøyd med den her.

Insane in the membrane.

Taktikkeren
Taktikkeren

Haha, må la PS4'n din hvile litt nå...

Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
The Cookiemonster
The Cookiemonster
Siterer Taktikkeren:
Haha, må la PS4'n din hvile litt nå...

Skal la den jobbe så hardt at jeg får en unnskyldning for å kjøpe en Pro.

• Veni, Vidi, Cessi •
The Cookiemonster
The Cookiemonster
#56 - Conan Exiles

Sa noen admin mode?

• Veni, Vidi, Cessi •
Glorfindel
Moderator
Glorfindel
#33 - Sekiro: Shadows Die Twice

Skal ikke si at dette var enkelt, men om du først kommer deg gjennom spillet en gang, er resten grei skuring. Å farme exp for alle skill points var drit kjedelig, men resten av troféene var egentlig bare en fin forlengelse av en allerede glimrende spillopplevelse.

Finalfantasyfrelst
Finalfantasyfrelst
(Xbox) - Sekiro: Shadows Die Twice

Det å samle 30 skill levels på slutten var driiiitkjedelig. Men tok "heldigvis" bare 3t på NG+++.
Tok meg også 68t tilsammen å gjøre alt her, et helt fantastisk spill fra FromSoftware. Tørr jeg kanskje si min nye favoritt fra dem?

The D' is silent.
TK Quill
TK Quill
#7 - Borderlands GotY Remastered

Rimelig mye raskere å komme gjennom nå enn for 10 år siden, med de nye våpnene og småendringer her og der.
Gjorde unna mp trofeene med to kontrollere.

The Cookiemonster
The Cookiemonster
#57 - Need For Speed: Payback

Spillet er noe ræl, men nå er det uansett unnagjort.

• Veni, Vidi, Cessi •
Glorfindel
Moderator
Glorfindel
#34 - Dark Souls III

Hadde gjort en del i spillet fra før, så da bestemte jeg meg for å gjøre ferdig alt.
Å spille gjennom tre ganger er ikke så ille. Ikke å samle diverse ting som ligger rundt omkring heller. Men den farmingen av covenant-ranks .... jeeeeeeeeesus.
Hvem ved sine fulle fem legger til noe slikt i tro om at det skal være gøy...
Hjernedød slakting av fiender som først og fremst kan 2-shotte deg, men som også har en drop-chance på 1/50, hvis du er heldig. Har ikke vært borti mer tedious grind i et spill noen gang, kanskje med unntak av jakten på de mer sjeldne godsakene i World of Warcraft.

Nå er det derimot gjort og det føles godt, for resten av spillet er høy kvalitet.
Men med utgangspunkt i troféer foretrekker jeg virkelig heller listen til Bloodborne og Sekiro.

Glorfindel
Moderator
Glorfindel
#35 - Tekken 7

Rimelig kort prosess. Noe story, noe online, noe teit grinding i "practice-mode" og "treasure battles". Ellers er jeg for så vidt glad for at det er såpass få (og enkle) onlinetroféer, for dette spillet er jeg jaggu ikke mye god xP

The Cookiemonster
The Cookiemonster
Siterer Glorfindel:
#35 - Tekken 7

Gratz. Tar meg vel igjen snart du.

• Veni, Vidi, Cessi •
Glorfindel
Moderator
Glorfindel
Siterer Glorfindel:#35 - Tekken 7

Gratz. Tar meg vel igjen snart du.

Er Den galen.

The Cookiemonster
The Cookiemonster
#58 - Assassin's Creed IV Black Flag

Fysj, det der var mye arbeid. Både multiplayeren og mengden skip jeg måtte senke for å oppgradere skipet var voldsomme greier.

• Veni, Vidi, Cessi •
Glorfindel
Moderator
Glorfindel
#36 - Rime

Kjærlighetsbarnet til ICO og The Wind Waker?
Ganske flott spill. Vag historieformidling som løser opp i alle trådene til slutt. Ikke for vanskelig, ikke for langt, utsøkt lydspor. Chapter select gjør at ingen troféer er missable, selv om man kan se seg nødt til å måtte spille gjennom et helt kapittel på nytt om man glemmer noe. Jeg gjorde det et par ganger...

#37 - Slyde

Må være et av de rareste platinum-troféene som eksisterer.

The Cookiemonster
The Cookiemonster
Siterer Glorfindel:
#36 - Rime

Gratz.

Siterer Glorfindel:
#37 - Slyde

Tar du nok av de der så tar du meg i alle fall igjen.

• Veni, Vidi, Cessi •

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!