Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


Siterer Finalfantasyfrelst:
2# - Slyde


Ett platina-trofé, så ble du plutselig fullstendig trophywhore. Makan.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Ett platina-trofé, så ble du plutselig fullstendig trophywhore. Makan.


Kjøpte det for morroskyld. Er achievementwhore tho. Jobber på Spider-Man nå som Nr.3, så blir nok bloodborne 4.
The D' is silent.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Ett platina-trofé, så ble du plutselig fullstendig trophywhore. Makan.


Kjøpte det for morroskyld. Er achievementwhore tho. Jobber på Spider-Man nå som Nr.3, så blir nok bloodborne 4.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Kjøpte det for morroskyld. Er achievementwhore tho. Jobber på Spider-Man nå som Nr.3, så blir nok bloodborne 4.


Ah, skjønner. Går kun i playstation for meg. Prøver å holde meg unna hore-platinaene uansett.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
#3 - Spider-Man

Nå blir det å runde Persona 5, før jeg går for Bloodborne, og platinum i det.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
#3 - Spider-Man


Her går'e unna, Gunnar.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Her går'e unna, Gunnar.


Utrolig kjedelig å få 100% i alle districs.. Faen meg 20 crimes i hvert distrikt.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Utrolig kjedelig å få 100% i alle districs.. Faen meg 20 crimes i hvert distrikt.


Yup. Mer av det samme i DLCene.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
#59 - ONRUSH

Ganske grei skuring det her. Noen irritasjonsmomenter som trekker ned spillet totalt sett, men jevnt over ganske morsomt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
#8 - Slyde

#9 - Little Adventure on the Prairie

#10 - Ni No Kuni 2
Andre spillet jeg startet på når jeg kjøpte Ps4 i fjor, men grindingen for noen trophies har holdt meg fra platinum frem til nu. Gjorde unna det siste rælet i dag på 6-7 timer. Aldri mer skirmish plez.

Ellers prøver jeg å moppe opp resten i Dragon Age Inquisition, Horizon Zero Dawn og Call of Cthulhu. Er dog litt lei alle tre.
  • 0
Siterer TK Quill:
#8 - Slyde

#9 - Little Adventure on the Prairie


Snakker om trophyhorer, hah.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Persona 5 blir nr 36 hvis vi tar med gamle brukeren. Var enkelig på tide å få plate og gjort så og si alt. Ikke så ille, rett og slett mye lettere enn p4g siden du har mer feil marginer i forhold til confidant links etc. Ved unntak av dette tar litt tid så er det enkelig bare fusingen som kan være mest vrient.
Så får vi se om det blir så mange flere plat i år, kan se for meg et par stk da.
  • 0
#1 God of war

Ett fantastisk spill som var en glede å få hundre prosent i. Jeg likte skikkelig godt hvordan valkyriene var knyttet til historien i spillet. Det motiverte meg til skikkelig til å finne og overvinne alle sammen.
  • 0
Litt på etterskudd, men de nyeste jeg har er Days Gone og Astro Bot: Rescue Mission.
  • 0
#11 - Far Cry 3 Classic

Må jo være det minst krevende i serien med tanke på trophies/achievements. Ingen multiplayer, ingen spesifikk vanskelighetsgrad, og en trenger bare gjøre en brøkdel av sideaktiviteter og samleobjekter. Helt ålreit liste, ikke for mye grinding eller kjipe oppgaver.
  • 0
#25 League of evil

Enkelt og morsomt spill. Et av få spill som jeg har kost meg med på mobil. Da jeg så at det lå på ps store, måtte jeg slå til.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
#99 - Persona 4: Golden

Med guider og sånt så er det et ganske greit platina, men det er ganske tidkrevende siden det krever to gjennomspillinger. Og selv om den andre gjennomspillinga tar en del mindre tid enn den første så tar det fort 25ish timer å komme igjennom. Ingen spesielt irriterende trofeer, med unntak av Hardcore Risette Fan, men det var greit å grinde etter med guide.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ser at trenden her er å skrive om platinum, men jeg tenkte jeg skulle bryte den formen litt ved å skrive om ett av de mest tilfredsstillende trophyene jeg har greid å karre til meg. Det må være det du får for å ta en horde i Days Gone.

Jeg veit det er en del delte meninger om spillet i seg selv, men følelsen jeg satt igjen med etter jeg endelig greide det var veldig givende. Det eneste lignende må være etter man slår den siste valkyrien i God of war.

Hadde vært kult å høre om deres favoritt trophy

  • 0
#100 - The Last of Us: Remastered

Tenkte det var passende å feire platina nr 100 med et av mine all-time favorittspill. Ikke så alt for vanskelig, men det er litt stress å spille gjennom historien to ganger på survivor, og man blir ganske lei av å spille MPen.

Siterer Daniel91:
Hadde vært kult å høre om deres favoritt trophy


Et av speedruntrofeene i det originale Mirror's Edge. Et par av de er ganske vanskelige, men man får så syk en mestringsfølelse når man endelig greier det.
Let the voice of love take you higher
#60 - Call of Duty: Modern Warfare Remastered

Tidvis seigt og irriterende på veteran, men totalt sett var det overkommelig. Time trial-herket likte jeg derimot ikke.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
#61 - Heavy Rain

Helt okay første gjennomspilling. Etter det ble det gradvis mer irriterende. QTE kan dra til helvete, faen for noe møkk.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
#59 - Trover Saves the Universe.
Alle utenom ett kom ganske naturlig for en nysgjerrigper som meg. Bare en viss basketkurv jeg manglet. Greit å ha en podcast på øre mens man tar seg av det
  • 0
#38 - Ni no Kuni 2

Ganske standard rollespill-plat. Collectibles, sideoppdrag og en del grinding.
Dog skal det skal sies at dette spillet aldri føltes som noe voldsom grind, da de fleste sideaktivitetene og troféjakten var ganske fornøyelig i seg selv. Det eneste som opplevdes som et slit var å fullføre 50 skirmish-kamper, da den modusen kun var morsom de første to gangene.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
<quote author="Glorfindel">#38 - Ni no Kuni 2</quote

Gratulerer!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Driver å spiller Battlefield 1,
Satser på at det blir mitt neste platinum, så sant jeg ikke tar en pause når jeg er ferdig med online-trofeene.
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!