Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies

Glorfindel
Moderator
Glorfindel
#39 - Assassin's Creed: Broterhood (Remastered)

Takk høyere makter for at de har fjernet onlinetroféene i dette spillet. Da er det overkommelig, selv om det også er en uhyre langdryg affære. Collectibles-gallore med 144 kister, 101 flagg, 10 fjær og et hav av sideoppdrag hvor det noe klønete kontrollsystemet virkelig skinner som best...
Allikevel merkverdig hvor tilfredstillende det er å huke av det ene symbolet etter det andre, men i lengden kan man begynne å lure på hvorfor i all verden man gidder.

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
The Cookiemonster
The Cookiemonster
Siterer Glorfindel:
#39 - Assassin's Creed: Broterhood (Remastered)

Takk høyere makter for at de har fjernet onlinetroféene i dette spillet. Da er det overkommelig, selv om det også er en uhyre langdryg affære. Collectibles-gallore med 144 kister, 101 flagg, 10 fjær og et hav av sideoppdrag hvor det noe klønete kontrollsystemet virkelig skinner som best...
Allikevel merkverdig hvor tilfredstillende det er å huke av det ene symbolet etter det andre, men i lengden kan man begynne å lure på hvorfor i all verden man gidder.

Grætz. Personlig fant jeg det siste oppdraget i da Vinci-DLCen mest irriterende.

• Veni, Vidi, Cessi •
Taktikkeren
Taktikkeren
Crash: Team Racing Nitro-Fueled

Faen så mye frustrasjon, men gud så tilfredsstillende, et platina jeg er stolt over og ha fått. Nå legger jeg dette spillet dødt ei stund...

Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
bent_a
bent_a
#26 Bioshock 2

Manglet et par trofeer, dermed tok jeg en sjarmøretappe på veldig enkel vansklighetsgrad.

-Kill -Loot -Return.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!