Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Legend of Zelda split-timeline teori


enig
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
Ja.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Twilight Princess fucked it all up....
  • 0
Siterer zonyy:
Twilight Princess fucked it all up....


he, he ja kanskje det. Spent på hva nye spill kan bringe jeg. Noen som har hørt om det kommer noe mer?
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
blir nok annonsert ett nytt wii-zelda i løpet av året. det er iallefall in the making.
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Jeg hiver meg med her. orket ikke å pløye igjennom syv sider, så beklager om dette har blitt sakt tidligere, men hva om i OOT ble ganon sendt til twilight realm, for så å vende tilbake i TP. I mellomtiden hadde en ny sage kommet på banen grunnet noe vi ennå ikke vet. Kanskje det kan være link SELV, han i OOT som har blitt den åttende sagen og den Link du spiller i TP er sønnen til Link og Zelda som ble unfanget en eller annen gang vi så klart ikke fikk se i OOT
OOT-Link sealet Ganon i OOT, ble han selv en Sage fordi slik ondskap trenger den som banishet ham til å holde ham i sjakk?

Dette feilet jo, og Sagen som var Link, ble drept.
Når det gjelder TP-Link er det ingen som forteller ham at Zelda er moren hans? Greit nok at Zelda ser ung ut, men det betyr ikke nødvendigvis at hun ER så ung som hun ser ut?
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Siterer jonaskram:
Link og Zelda som ble unfanget en eller annen gang vi så klart ikke fikk se i OOT


wøøøt? Er han det?
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Det er virkelig ikke sikkert. Jeg bare gjetter. kunne vært logisk
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Nå har jeg endelig lest igjennom alle kommentarene her, og jammen tok det tid. Er veldig interessant å lese alle teoriene, selv om jeg bare har runda Twilight Princess og Phantom Hourglass. Egentlig så håper jeg ikke Nintendo avslører noe særlig, for det er jo spennende når det er mystisk.
  • 0
da bør du virkelig få spilt alle de andre
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Teorien din kan være riktig, Jonaskram, men du ser bort fra to viktige ting.

1: Ganondorf ble fangen i The Sacret realm, ikke i The Twilight Realm i slutten av OoT.

2: Det er i WW han bryter seg ut igjen, så da kan han ikke ha gjort det i TP.

Det kan godt være at Ganondorf også blir gjenfødt, slik som Link.

Jeg tror at TP kanskje kan komme etter WW, og at vannet har senket seg igjen. Men det er en ting jeg la merke til forrige gang jeg tok Ganondorf i TP:
Etter at Link beseirer ham mister han The Triforce of Power. Hva det kan bety vet jeg ikke, men det kan være en brikke i puslespillet som vi har oversett. Kankje Spirit Tracks gjør alt klarere.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Hva om den nye Ganon som er i TP har nok en gang skaffet seg den? HAn har da alltid mistet Triforce of Power, ikke sant? Ser på de gamle Zeldaspillene til NES nå.
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Har skaffet seg hva? Det er i slutten av TP han mister Triforce of Power.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Triforce of Power. Jeg mener distinkt å huske at i Zelda I til NES mistet Ganon sin Triforce...?
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Jeg vet ingenting om Zelda 1, alt jeg sier er at han mister den i TP. Du ser bare at merket på hånden hans forsvinner, og at han plutselig blir mye svakere.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Han mistet den jo i WW også. Kongen brukte den jo til å ønske Hyrule druknet
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Nei, han brukte den til å ønske en framtid for Link og Zelda.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
samtidig som Hyrule ble vasket vekk. Forsvant ikke da Triforcene også? Ganon hadde den i alle fall ikke...
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Må ta sistebossen i WW en gang til for å få det med meg.

Jeg første gang Hyrule ble vasket vekk var lenge før hovedstoryen begynte, nemlig i eventyret som blir fortalt i begynnelsen. Det var av gudinnene. Andre gang var etter at Link hadde gjort Ganon til statue i slutten.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
ja, men poenget er at Ganon mister triforcen sin. det mener jeg distinkt å huske.
Vi får se
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Håper at Spirit Tracks samler opp noen løse tråder!
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Jeg gjetter at den EGENTLIG ikke gjør det, siden det er en håndholdt, men for alt vi vet, kan den egentlig det. ^^

Men hva om LoZ:TP er en "What IF" historie?
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Hva mener du med det?
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
en historie som EGENTLIG ikke har skjedd. En så kalt "What if"
Hva ville ha skjedd om Ganon kom seg fri?



Twilight REalm og Sacred Realm kan være samme stedet by the way...?
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Tviler jeg på, siden Sacret Realm inneholdt bare The Triforce, ikke en egen sivilisasjon. Dessuten kommer du det til The Twilight Realm via Mirror of Twilight, som befinner seg i Gerudo Desert. Du kommer deg til Sacret Realm via Door of Time, som befinner seg i Temple of Time i Castle Town.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!