Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Little Big Planet


Jeg skal innom Gamestop etter skolen i dag. Skal bytte inn Harry Potter og Skate slik at jeg kan kjøpe LBP for 9kr
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Jeg skal innom Gamestop etter skolen i dag. Skal bytte inn Harry Potter og Skate slik at jeg kan kjøpe LBP for 9kr


Har alle Gamestop butikker ett slikt tilbud? Gjelder det for alle spill eller bare for LBP?
better to reign in hell than serve in heaven
  • 0
Bare for LBP, og ja, jeg tror alle Gamestop butikker har det tilbudet.
Men du forhåndsbestille det. Så du må være kjapp.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg håpe på julklapp. Så jeg får vänta litt mera
Guppande fiskar och spelande ungar
  • 0
Da var det bestillt. Gleder meg noe enormt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Tror jeg satser på å få dette til bursdagen den 12
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer Kronoz:
Bare for LBP, og ja, jeg tror alle Gamestop butikker har det tilbudet.
Men du må forhåndsbestille det. Så du må være kjapp.


Dumt jeg allerede har bestillt det hos elprice. Fikk jo fortsatt en god pris. Men 9Kr er jo bedre enn 399Kr.

Får ta en tur til dem imorra da. Kanskje de har fått inn noen bra brukte spill.
better to reign in hell than serve in heaven
  • 0
3 dager igjen nå! Kan ikke vente til fredagen, skal ta første buss/trikk som går med en gang etter skolen til spaceworld! Har gledet meg så sykt lenge at jeg holder på å dø!
  • 0
Fått mail fra Gamezone om at de skal levere det idag!!
Just kill him with your awesome
  • 0
er det i dag (5) eller den 7 det kom/kommer?
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Siterer Onyck:
er det i dag (5) eller den 7 det kom/kommer?


7.
  • 0
Siterer Nero The Elder:
Fått mail fra Gamezone om at de skal levere det idag!!


Du får bare håpe på at posten er rask da

Gleder meg sjukt til fredagen, lovte lillebrodern at han skulle få spille med meg på realesen, går jo greit det i og med at man kan spille 2 player + noen ting må man være 2 for å få tak i
Skal kjøpe inn brus, iste, oreo, potetgull ++ til helga å spille nesten nonstop
  • 0
Gjett hvem som glad og fornøyd skrøt av at han skulle kjøpe LBP idag og ikke skulle på jobb imorra... Meg??? RIKTIG!!! Det var meg.

Men, hvem var det som skuffet forlot butikken uten spillet? Meg??? RIKTIG igjen!!!

Lenge siden postkassa har satt så ille fast i sjegget mitt. Men det henger fortsatt der, takk og lov for det. Men en ting er sikkert. Møkkauka marserer selvsikkert uforstyrret videre. Men jeg har helga fri også, så jeg får hvertfall litt tid med spillet før jobben krever min oppmerksomhet igjen (hadde jo vært ille og ikke hatt jobb også).

Men men. Jeg får trøste-drikke og kose meg med Warhammer Online
better to reign in hell than serve in heaven
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer Nero The Elder:

Fått mail fra Gamezone om at de skal levere det idag!!


Det var Soraki som skrev det
  • 0
De har begynt å selge spillet på Narvesen.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
De har begynt å selge spillet på Narvesen.


Seriøst? Hvor mye?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
jeg har vært litt smart ikke for å skryte.
jeg fant ut at coop obs hadde salg på spill jeg kjøpte genji og skate til 300 kr tilsammen. jeg kjappet meg til nermeste ebgames/gamestop butikk å forhåndsbestilte det for 2 spill + 9 kr nå har jeg kvitteringen å gleder meg til imorgen
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Siterer -sebastian-:
Seriøst? Hvor mye?

599.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Rakshasa:
Gjett hvem som glad og fornøyd skrøt av at han skulle kjøpe LBP idag og ikke skulle på jobb imorra... Meg??? RIKTIG!!! Det var meg.

Men, hvem var det som skuffet forlot butikken uten spillet? Meg??? RIKTIG igjen!!!

Lenge siden postkassa har satt så ille fast i sjegget mitt. Men det henger fortsatt der, takk og lov for det. Men en ting er sikkert. Møkkauka marserer selvsikkert uforstyrret videre. Men jeg har helga fri også, så jeg får hvertfall litt tid med spillet før jobben krever min oppmerksomhet igjen (hadde jo vært ille og ikke hatt jobb også).
Men men. Jeg får trøste-drikke og kose meg med Warhammer Online

Edda Bedda!
Fikk det i dag, bestilte fra Absoluttspill.
Men du greier nok å vente til i mårra....dette blir sjeft!
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
First Week T-Shirt koster 40 kr, er den verdt det?
  • 0
Siterer sicktrick:
jeg har vært litt smart ikke for å skryte.
jeg fant ut at coop obs hadde salg på spill jeg kjøpte genji og skate til 300 kr tilsammen. jeg kjappet meg til nermeste ebgames/gamestop butikk å forhåndsbestilte det for 2 spill + 9 kr nå har jeg kvitteringen å gleder meg til imorgen


Den var sleip
  • 0
YEEEEEEEEEEEES!!!!! Får LBP om 10 minutter, må gjøre litt lekse så får ikke spillt det med engang Men uansett

Skal laste ned halloween costume, spacesuit costume og kjøpe motorstorm costume med engang.
  • 0
Siterer Zyrocz:
First Week T-Shirt koster 40 kr, er den verdt det?


Selfølgelig er det verdt det
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer Zyrocz:
Skal laste ned halloween costume, spacesuit costume og kjøpe motorstorm costume med engang.

Hvor får du det ifra? Ligger det på PSN eller?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Ligger det på PSN eller?


Antageligvis...
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!