Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Little Big Planet


Siterer Kuriri:
LBP kommer til PSP, gjør det ikke?

Det tror jeg blir digg. Spesielt om det blir slik jeg ser det for meg.
Lager et brett på bussen på vei hjem fra skolen, og laster det opp når vi kommer hjem. Konge
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Den har jo nesten ingen prossessorkraft sammenlignet med PS3
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Ka e greia md den ye updaten? Hva er "updated"?

Lagt til 2009-03-06 16:24:
Se banen min "Test course" Bare å søke på Komodo, så finner dere den
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
...uff, jeg suger i å lage baner.... XD

koser meg mest med andres baner, sammen med venner. Alltid gøy!

På fredag får jeg to venner på overnatting. Det blir Street Fighter IV og Little Big Planet-maraton!
Life is a game. And I am a hacker! :D
  • 0
Jeg suger også på å lage baner, så jeg bruker en "Create trophy boosting thread" på PS3trophies.org for å finne noen artige
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Jeg skal begyne å spille LBP igjen , fordi det er det beste spillet noen sinne!
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Æsj, prøvde LBP hos en venn, det var dritt kjedelig!
skjønner ikke at dere gidder å sitte å spille det!
Jesper. -- Mobo: MSI Z97 G5. PCU: Intel i7-4770K. RAM: Corsair 16GB. GPU: Geinward GTX 660Ti 2GB. SSD: Intel 240 GB. HDD: WD 3TB. Tower: CM Storm Scout 2 Advanced. Monitor: BenQ LED RL2455HM (x2). Keyboard and Mice: Steelseries. Headsett: Qpad QH-90.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Jayz X:
Æsj, prøvde LBP hos en venn, det var dritt kjedelig!
skjønner ikke at dere gidder å sitte å spille det!


Du vet virkelig ikke hva du snakker om, gutt.

Little Big Planet er sjarmerende, sinnsykt underholdende, og ikke minst; Stort. Det er så mye å gjøre. Spille story mode for deg selv eller med en venn, spille andres brett over nettet, eller lage egne brett og publisere dem. Tar lang tid å bli lei det spillet.
You're sleeping over, right?
  • 0
Jeg har bare klart 100% i første og tredje bane i hagen...
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Siterer Zook:
Citerer Jayz X:
Æsj, prøvde LBP hos en venn, det var dritt kjedelig!
skjønner ikke at dere gidder å sitte å spille det!


Du vet virkelig ikke hva du snakker om, gutt.

Little Big Planet er sjarmerende, sinnsykt underholdende, og ikke minst; Stort. Det er så mye å gjøre. Spille story mode for deg selv eller med en venn, spille andres brett over nettet, eller lage egne brett og publisere dem. Tar lang tid å bli lei det spillet.


Selvom det er stort og sjarmerende, er det jo ikke bra. Prøvde i litt over en time, EN TIME... Tenk hva jeg kunne gjort på den timen da? wow, du er en stygg liten bamse som flyr rundt å flytter på ting og lager ting så jeg kommer videre, eller bruker timer på å lage en bane du legger ut online, for deretter å spille på den i 10 min.

Da spørr jeg, HVa er gøy med det?
Jesper. -- Mobo: MSI Z97 G5. PCU: Intel i7-4770K. RAM: Corsair 16GB. GPU: Geinward GTX 660Ti 2GB. SSD: Intel 240 GB. HDD: WD 3TB. Tower: CM Storm Scout 2 Advanced. Monitor: BenQ LED RL2455HM (x2). Keyboard and Mice: Steelseries. Headsett: Qpad QH-90.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Det er rett og slett moro. Hva er gøy med å være en hjernedød muskelbunt som løper rundt og skyter terrorister? Du trenger ikke å late som du er eldre enn du er ved å se ned på spill uten vold.
You're sleeping over, right?
  • 0
Sier heg at det er dårlig fordi det ikke er vold kansje?
Jesper. -- Mobo: MSI Z97 G5. PCU: Intel i7-4770K. RAM: Corsair 16GB. GPU: Geinward GTX 660Ti 2GB. SSD: Intel 240 GB. HDD: WD 3TB. Tower: CM Storm Scout 2 Advanced. Monitor: BenQ LED RL2455HM (x2). Keyboard and Mice: Steelseries. Headsett: Qpad QH-90.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Jayz X:
Sier heg at det er dårlig fordi det ikke er vold kansje?


Nei, men jeg har fått inntrykk av du syns det er et skikkelig barnslig og teit spill bare fordi hovedpersonen i spillet er en sjarmerende filledukke.

Og jeg har aldri forstått meg på folk som sier "hva er gøy med Little Big Planet" eller "hva skal man egentlig gjøre i spillet?"

Da spør jeg tilbake: Hva er moro med f.eks skytespill?
You're sleeping over, right?
  • 0
Jeg lurer også på hva er så moro med Little Big Planet, men skal finne ut det før eller senere.

Siterer Zook:
Citerer Jayz X:
Sier heg at det er dårlig fordi det ikke er vold kansje?


Nei, men jeg har fått inntrykk av du syns det er et skikkelig barnslig og teit spill bare fordi hovedpersonen i spillet er en sjarmerende filledukke.

Og jeg har aldri forstått meg på folk som sier "hva er gøy med Little Big Planet" eller "hva skal man egentlig gjøre i spillet?"

Da spør jeg tilbake: Hva er moro med f.eks skytespill?


Er enig med deg der. Men da mener jeg ikke sånt som spillet er tull, men bare lurer på hva spillet får deg til å underholde. Skal se på Little Big Planet vidoer nå, og finne litt ut av spillet.
  • 0
Håper du finner ut hva som er moro med det, The Lost Boy.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Siterer The Lost Boy:
Er enig med deg der. Men da mener jeg ikke sånt som spillet er tull, men bare lurer på hva spillet får deg til å underholde. Skal se på Little Big Planet vidoer nå, og finne litt ut av spillet.


FUCK THAT SHIT! xP må jo spille spille da mann vidoer av spillet er jo no fun =( jeg lover deg! er fanme det beste spillet ever! er so much fun først når jeg spilte det så tenkte jeg liksom: dette var jo greit nokk, men ikke sånn supergøy... men så spilte meg og en kompis det sammen! oh damn! var som et helt annet spill! vi kunne leke rundt å bare chille! so chill out liksom! så etter det var jeg hektet så er bare prøve det du finner nokk noe som tenner deg for shou!

copy pasted some shit on the internet, lol.

Why you shoud get LBP:
There are literally thousands of reasons to get LittleBigPlanet if you want to
get specific on what you can play, create, and share in this game, but here are
some braoder reasons:

-Extremely easy to pick up and play
-Amazingly fun and addictive
-Arguably the most fun and amazing co-op game ever
-Undeniable charm and appeal
-The music is so varied and easy to fall in love with
-The ability to create anything from Tetris to Gradius levels, LBP style!
-You literally see something new EVERY DAY, and it's all free to play online!
Så løp å kjøp mate

Fikk btw udødelig trophy nå på tirsdag Enklere enn jeg trodde faktisk klarte det på en dag, oyeah ! eneste var bunkeren og den ildgalopereren som var litt tricky! Så nå vil jeg gå for fult for full pott trophy... mangler tingene du får på de to 4x i villmarka, ellers er alt slikket! kan noe help? for er så vanskelig å finne noen som er seriøse på internett.. Er alltid en som skal fucke det opp!
YEEEEAH BUDDY!!!!!!111
  • 0
KAN ikke LBP gå ned i pris snart! Vil ikke sløse 600kr. hvis jeg ikke liker spillet.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Du kødder, takk for tipset.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Siterer Joeymacflow:
KAN ikke LBP gå ned i pris snart! Vil ikke sløse 600kr. hvis jeg ikke liker spillet.

Det er umulig å ikke like LBP. Det er så genialt at det fenger alle. Uansett
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Ikke Jayz X.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Haha, godt svart!
  • 0
Jeg liker LBP;)
  • 0
Jeg også!
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Jeg liker pizza.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!