Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den Ultimate Fable 2 tråden


Siterer Big Hurt:
Dårlig med armors i spillet, finner bare mer eller mindre vanlige tøyklær. Latterlig at man ikke kan gå knight, savner også det at man fikk mer scars i det første Fable. Nå får man kun scars hvis man blir knocked out, og med vanskelighetsgraden i spillet skjer det aldri, hvis man ikke går inn for å dø da

Savner også det at man så mer "good" ut når man var max good i Fable 1, nå har jeg bare halo, men det lyser ikke av meg elns.

Fable 2 var fett, men litt som GTAIV så var det mye som manglet for min del.


Enig! Fable 2 innfridde ikke helt for meg. Det var så utrolig mye som manglet.
Story linen var også veldig tynn og dårlig. Fable 1 var såå mye bedre.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hæ? Hva mener du? Karakteren min ser jo ut som en bjørn i forhold til en av karakterene til en av kameratene mine. Han er en syltynn magiker, og jeg er en svær kriger. Størrelsen varierer mye.


Enig, og det ser forferdelig rart ut på kvinnekarakterer. Mannen passer det liksom med monstermuskler, mens kvinnen ser ut som en bodybuildertransvesitt =P

*Spoiler*
*Spoiler*

Når man eldes av the Shadowcourt, kan man bli seendes ung ut igjen? Eller må jeg for all fremtid se ut som en zombie med rødglødende øyne? Passer litt dårlig med min Good/Pure karakter =P

*No more spiler*
Never rub another mans rhubarb
  • 0
Til dere som klager på at personen ser ut som en bjørn: Sjekk på statusen/personligheten på helten deres. Er "fatness" på minus siden så betyr det at deres helt er tykk. Alt man kan spise gjør helten deres tykk. Eneste som jeg kan komme på som gjør dere tynn er å spise seleri'er.

Siterer Kniggeth:
*Spoiler*
*Spoiler*

Når man eldes av the Shadowcourt, kan man bli seendes ung ut igjen? Eller må jeg for all fremtid se ut som en zombie med rødglødende øyne? Passer litt dårlig med min Good/Pure karakter =P

*No more spiler*


Rødglødende øyne forsvinner etter hvert, men du vil uansett se gammel ut. Men du kan alltids farge håret og skaff deg sminke e.l.
  • 0
mamma sier at hun skal kjøpe Xbox bare fordi hun har lyst på fable

men jeg tror hun tenker på at vår spillnerdogså vil ha den.....MEG!
  • 0
Kul mor
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Noen som har lyst å bytte dokker ...ja..
Hero Dolls!

Har Theresa dokka.
  • 0
Nå har jeg skaffet meg Fable 2
Skal spille det nå
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Finnes det en demo for Fable 2?
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Vet ikke om noen har nevnt det før på denne tråden, men jeg sier det likevel:
- Det er VELDIG mye grafikk glitcher i Falbe 2! Spesiekt med hunden, når du graver opp ting. Og ganske mye ellers!
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Siterer Lefty:
Noen som har lyst å bytte dokker ...ja..
Hero Dolls!

Har Theresa dokka.


Bare viss du sier hvor man kan få en dokke!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg har 100% på Pure og Good og jeg har en engel ring rund hode
Jeg sparer opp til Castle Fairfax
Nå får jeg jo penger selv om jeg ikke spiller spillet eller er på den saven, så om en stund så har jeg råd til å kjøpe Castle Fairfax
Jeg har lagd en ny save der hvor jeg er ond
Jeg drepte kona til zatzinki
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Så slemt! (håper ikke han ble sur...)
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Nei, han ble heldigvis ikke sur, men etter jeg drepte kona hans gikk jeg rund og sjøtt sønnen hans
Hahaha, jeg var ond
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Bare viss du sier hvor man kan få en dokke!

Jeg fikk iallefall mine på westcliff shooting range, må vinne andre plass
  • 0
Er det noen som vet om noen skikkelig brae våpen på spillet ?. som er lette å få tak på.
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Det er en ganske bra Katana i brightwood.

Gå til tårnet til Garth.
Når du står med Cullis gate'en går du til venstre,
Da kan du hoppe ned i et tårn

Så må du bare gjøre en lett oppgave, så får du et fett katana når du kommer ut.
  • 0
Daichi mener du altså, den ligger i Archons Knot i Broghtwood Tar 96dmg.
"get poor die tryin"
  • 0
Siterer hack shack:
Daichi mener du altså, den ligger i Archons Knot i Broghtwood Tar 96dmg.


Mhm. så har den 3 augments: lightning, attractiveness og en til som jeg ikke husker. Bruker den selv

Hmm Lurer på hvor mye penger jeg får nå siden jeg ikke har spilla spillet på ca. 6 dager. Fikk en income på 3700 gull. Regner med ett par hundretusen?
  • 0
Jeg har ikke spilt Fable, men jeg liker tanken på så mye frihet og jeg leser disse postene for å forberede meg på spillet, som jeg skal kjøpe når jeg har sluttet å spille mer på Oblivion og etter Wrath of the Lich King og det blir sånn ca. 3 månder? Vel uansett så håper jeg at dette spillet er så utrolig som det høres, og det høres ganske utrolig ut!

Lagt til 2008-11-11 17:30:
Lol?! Har rankingen min blitt borte igjen...
  • 0
*SLETTET*
  • 0
er jo det samme med fable 1. det var også ganske tynt, selv om jeg likte det.

men jeg elsket the lost chapters... det var komplett

Lagt til 2008-11-15 19:26:
det kommer garantert en god del med ekstra materialer.

at det ikke finnes armor er helt greit liksom. men synes at klærene er så stygge at jeg skammer meg.

hightway man utstyret er ganske kult. om man går med kåpa åpen.
assassin utstyret ser også bra ut, bortsett fra at jeg kun har funnet jakka...

ALt for få klær, Alt for lite ekstra. fable 1 var utrulig mye bedre når det først kom.

jeg er ikke skuffet,. får se hva de hoster opp av extras.. selv om det er litt seint.

og, spillet er lettere en eneren. hva skjer med det?
Bygones
  • 0
Siterer hack shack:
Daichi mener du altså, den ligger i Archons Knot i Broghtwood Tar 96dmg.


For å få det må du gjøre ferdig wraith marsh ? ellerno
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Siterer hack shack:
Daichi mener du altså, den ligger i Archons Knot i Broghtwood Tar 96dmg.


Jævlig bra våpen, du kan få tak i det etter at du har vært i Bloodstone. Men det er litt ubalansert da, mest damage og syk speed. Dessuten er det jo veldig lett og få henda i.

Nå kan jeg snart kjøpe Castle Fairfax. Investert masse i realestate og satt opp leia så jeg har en income på 15 000. Formue på 730 000.
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Skal kose meg med Fable 2 om ikke så lenge. Er enig i at det er lite klær å velge mellom.

Har egentlig ikke begynt med selve story'en enda, det er så mye annet å drive med i Brightwood akkurat nå, men må vel kanskje videre hvis jeg skal få tak i the super katana som det er snakk om her
ACHIEVEMENT UNLOCKED - Left the house
  • 0
Har funnet en rosa klubbe/warhammer. Husker ikke navnet helt, men er den egentlig å foretrekke isteden for den vanlige master mace?

Synes egentlig det er for få våpen i spillet, 5 av hver type er litt skralt....
Never rub another mans rhubarb
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!