Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Killzone 2


Siterer Paisley:
Ja, men jeg holder meg enda litt ventende til hypen, vil gjerne se litt mer av spilet først/ gjerne en demo!


Helt enig, hadde så store forventninger til gow og når jeg fikk endelig testet det, så var det en degiden skuffelse, jeg har aldri vært så skuffet før! ikke at gow er dårlig...men men

Siterer Arkus:
Killzone 2 vil nok bli spilt mye online på, men får bytte litt mellom Killzone 2, Resistance 2 og CoD5 da


Håper Killzone 2 får like bra online som Resistance, hvis ikke, vil Killzone bli skuffende
Play hard, go pro^^
  • 0
Killzone skulle vist ha en veldig omfatende onlinedel
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Siterer Arkus:
Killzone skulle vist ha en veldig omfatende onlinedel


Er det jeg håper på. Trenger et bra online spill
For Those About to Rock We Salute You! Crazy Gamereactor Batallion (PS3)
  • 0
Vel, spillet har jo opp til 32 spillere så ikke se bort ifra at dette blir en blanding av CoD4/5 og Resistance 2.
  • 0
men en ting jeg lurer på, hvorfor har ikke xbox spille med mer en 24 spillere online? mens PS3 kan ha 60? latskap fra M$
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Siterer Arkus:
men en ting jeg lurer på, hvorfor har ikke xbox spille med mer en 24 spillere online? mens PS3 kan ha 60? latskap fra M$


Det har ikke noe med MS å gjøre. Det ligger i hvorvidt utviklerne gidder å implisere det. Det å få til noe særlig mer en 32 spillere er en vanskelig prosess, da alle personene som spiller vil ha forskjellig linjehastigheter i down/upload, samt at noen har forskjellig NAT osv. Det har ingenting med produsentene av konsollene å gjøre.
Lust for power is the master disease of our time. This force alone devours the weak and rules the strongest.
  • 0
Siterer Arkus:
men en ting jeg lurer på, hvorfor har ikke xbox spille med mer en 24 spillere online? mens PS3 kan ha 60? latskap fra M$


Hehe, gled deg til MAG kommer til ps3 du, da er det latskap av ms og ikke skaffe seg et skikkelig online spill xD
  • 0
Siterer Arkus:
men en ting jeg lurer på, hvorfor har ikke xbox spille med mer en 24 spillere online? mens PS3 kan ha 60? latskap fra M$


Latskap nei! For det første så passer det jo ikke for alle spill å ha mer enn 16stk online. Dessuten har det jo ikke noe å si hvor mange det er online så lenge spillet er intenst og at man alltid har noen å skyte på.

Se på Gears of War 2 feks. Det hadde jo ikke passet å spille 16v16 der feks!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
jeg håper at multiplayern har både små map og gigantiske
  • 0
Siterer rumpestump:
jeg håper at multiplayern har både små map og gigantiske


32 på en liten map, da må den kutte ned isåfall.
  • 0
Det er *kremt* 8-32 spillere. Så ikke alle baner er like store.
  • 0
Det går ann å spille 4 vs. 4 og 16 vs. 16 og sikkert noe imellom

Lagt til 2008-12-22 16:37:
Btw: Det er så klart mulig å spille 1 vs. 1 men da er mappen du bruker beregnet for 8 spillere.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer Arkus:m

Se på Gears of War 2 feks. Det hadde jo ikke passet å spille 16v16 der feks!


Fordi det ikke går.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg spilte killzone 2 i 6 timer og det eide sykt
  • 0
Hm. Brukernavn: Killzone 2. Profilbilde: Helghast. Utsagn: Killzone 2 eier.

Føler meg ikke helt overbevist enda!
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Kanskje etter han ble overbevist av Killzone 2 lagde han brukeren
  • 0
Da kan det være noe i det, ja. La oss håpe på det
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Fin link
  • 0
Gleder meg til å spille med bots

Får se hvordan det går
My Brain...
  • 0
digger den siste traileren! så dritrått!
  • 0
Siterer killzone2:
Jeg spilte killzone 2 i 6 timer og det eide sykt


hvordan har du greid det.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!