Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Rock Band


Har tenkt på å kjøpe meg rock band til xbox 360, med trommer, gitar og mikrofon.
Eneste stedet jeg finner i norge som de selger det er cdon.com og der er det til 1899.- vet noen om noe billigere?
I bagged a noob, and i liked it.
  • 0
Du finner nok mye billigere iutlandet så hadde heller sjekket på amerikanske sider eller noe sånt. Men vil du ikke ha fra utlandet, så må du vite at rock band ikke har komme ut i Norge.
Var kanskje litt kort førstepost
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
Det er jo PAL i europa, så kan ikke kjøpe fra amerika ;)
Men er det mulig å få billigere av å bestille fra engelske sider?( hvilke i så fall)
I bagged a noob, and i liked it.
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Amazon.com, kanskje? Har ærlig talt ikke peiling.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Amazon selger det ikke med PAL
Teneker på å kjøpe med bare trommer og kjøpe gitar senere.. blir LITT billigere tror jeg
I bagged a noob, and i liked it.
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Bor du nær svenskegrensen kan du jo ta turen innom Sverige. Spillet lanseres jo der den 24.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
blir det mye billigere der da?
Bor i bærum så det er ca 4 timer dit tror jeg :/
I bagged a noob, and i liked it.
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Det vet jeg ikke.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Siterer Sheafty:
Amazon selger det ikke med PAL
Teneker på å kjøpe med bare trommer og kjøpe gitar senere.. blir LITT billigere tror jeg


Amazon selger PAL versjon jo.. Jeg kjøpte fra Amazon. Spillet er lansert i England, så det er ikke importert fra USA.

Platekomaniet.no selger hele pakka får 1790,- og det ifra 25 Juli. De har nok import fra England
  • 0
Fant ut at Elkjøp får det inn 24 juli... så fikk beskjed av mamma og pappa med å vente dtil det, blir billigere også 1295 for instrumenter og 499 for spill dere kan stenge tråden hvis dere vil nå ..
I bagged a noob, and i liked it.
  • 0
Siterer Sheafty:
dere kan stenge tråden hvis dere vil nå ..


Ja, det finns egentlig allerede en Rock Band tråd du kunne brkt
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!