Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fallout 3-tråden


Siterer Zyrocz:
Ok, har "The Pitt", men har ikke fullført spillet så jeg lurer på om jeg kan starte den uansett?


Og når du er ferdig med storien o The Pitt, så ikke vær redd for å dra derfra, du kan komme tilbake når du vil!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Ok, men et siste spm.
Er fiendene i The Pitt vanskligere å ta når du er i lavt level ?
Synest å huske at jeg leste en plass hvor det stod at fiendene ble vanskligere å ta hver gang du kom opp i level og holdt seg derfor like vansklige gjennom hele spillet, men er ikke helt sikker.
  • 0
Må bare få sagt det, dette spillet ruler!
Jeg er helt hekta!
  • 0
Da har jeg bestilt GOTY-edition fra Platekompaniet
  • 0
Når man har Broken Steel, er det slik at man kan fullføre main questen uten at gamet starter på nytt? For etter det jeg har hørt starter gamet helt på nytt når main questet er fullført. Correct me if im wrong..
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ja. da kan du fortsette etter at MQ er ferdig
  • 0
Det var fint å høre. Har savet dobbelt evig lenge nå i frykt for å plutselig være ferdig med spillet. Glad for at jeg slipper det bryet

Er foresten ferdig med tre av tillegspakkene, Operation Anchorage, The Pitt og Mothership Zeta. Av de tre likte jeg deffinitivt OA best. The Pitt var altfor kort, og MZ føltes ganske meningsløst, pluss at det ikke var mange kule våpen og drakter. The Pitt hadde noen kule drakter og våpen, liker spesielt godt Auto Axe :3

EDIT; Fem innlegg til, så har vi et tall som passer dette spillet perfekt
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Har ingen av DLC'ene jeg
Må komme meg til en eller annen by, og få kjøpt dem
  • 0
Jeg kjøpte GOTY til PS3 i NY for 360 Kr. Ett ekte røverkjøp
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Har ikke spilt Fallout på lenge xD

må spille det igjen, pluss det er sikkert en god del DLC ute nå ???

har det på 360 BTW
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
må spille det igjen, pluss det er sikkert en god del DLC ute nå ???

har det på 360 BTW


Er ikke alle DLCene ute til 360 da?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer kokiri:må spille det igjen, pluss det er sikkert en god del DLC ute nå ???

har det på 360 BTW

Er ikke alle DLCene ute til 360 da?


Jo, det var der de kom ut først. Kanskje han bare ikke har lastet dem ned enda.
  • 0
Der har jeg endelig fått tak i alle bobbleheads!

Guider FTW!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Slutta å spele i sommer, og venta til GOTY, med å byrje igjen. Absolutt verdt det, var nesten som å spele for fyrste gong. Har ennå ikkje spelt DLCene, me har spelt i rundt sju timer. Held på med GNR. Byrja redigere på wikien og igjen.

Eg er avhengig.
  • 0
Jeg er jeg også

Kult og se noen som faktisk skriver nynorsk! Kjenner noen som kommer fra en region hvor de egentlig skal det, men de gidder ikke :/
  • 0
Har nå gjennomført Anchorage. Tilbake hos outcast begynte char min å slåss/skyte kan ikke stoppe han.....Dette skjer nå på alle savegames eg har på fallout3... wtf... en mega bugs eller ?
EvilSoulEater
  • 0
sliter med å skaffe cap's
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
sliter med å skaffe cap's


Få opp skillen din i Barter og ta perken som gjør at du finner mere caps i containere og adnre steder.
Du kan også ta å ta med deg alt du finner av forksjellig misc på fiender og i hyller og på bakken. Selg alt sammen, så får du MASSE caps
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer kokiri:
sliter med å skaffe cap's


Få opp skillen din i Barter og ta perken som gjør at du finner mere caps i containere og adnre steder.
Du kan også ta å ta med deg alt du finner av forksjellig misc på fiender og i hyller og på bakken. Selg alt sammen, så får du MASSE caps


Og når du kommer opp i høyere level kan du ta perken som gjør at du for 25 % avslag av alle ting du kjøper, da sparer du masse caps, men det krever at du har en god del av barter skill da.
I was frozen, today!
  • 0
tror jeg er i lvl 18, hva er max lvl ?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
tror jeg er i lvl 18, hva er max lvl ?


20, 30 med Broken Steel.
I was frozen, today!
  • 0
Siterer kokiri:
tror jeg er i lvl 18, hva er max lvl ?


Uten Broken Steel: 20
Med Broken Steel: 30
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Kjøper Broken Steel* -.-
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg *hadde* 20 k Caps etter å ha solgt allt i huset mitt
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Siterer Blackwell:
Jeg *hadde* 20 k Caps etter å ha solgt allt i huset mitt


Shit, det er mye. Har selv 10 k etter å ha tatt alle capsene ut av lomma til Moira Brown i Craterside Suply, Megaton.
Det beste var at hun ikke merket noe!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!