LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Fallout 3-tråden


      Har fortsatt ikke fått meg selv til å runde spillet. Bør vell komme igang snart før New Vegas kommer ut!
      ...But our princess is in another castle!
      • 0
      Du burde runne det. Har aldri orket å runne Oblivion (!), rett og slett fordi hoved-historien ikke motiverer meg. Fallout 3 derimot...
      Det var kort men godt!
      • 0
      Kort men godt? Veldig kort og ganske bra er min mening.
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Vel, det rimte i alle fall...
      • 0
      Ja, det gjorde det. Skal du ha New Vegas?
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Fuck yeah. Jeg skal hvertfall ha det. Det kan umulig bli like bra som Fallout 3, men så lenge det ikke er så forjævlig som Alpha Protocol går det bra.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Jeg syns nesten det er litt sleipt at man må betale fullpris for et spill som bruker grafikkmotoren til et spill fra 2006. Assassins Creed: Brotherhood koster 350kr når det kommer og det burde være det samme for New Vegas.
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Siterer F0xHunter:
      Du burde runne det. Har aldri orket å runne Oblivion (!), rett og slett fordi hoved-historien ikke motiverer meg. Fallout 3 derimot...
      Det var kort men godt!


      Tingen er at jeg har lyst å utforske alle stedene før jeg gjør meg ferdig, men tror ikke jeg har så veldig mye igjen
      ...But our princess is in another castle!
      • 0
      Siterer Crazy Kraken:
      Ja, det gjorde det. Skal du ha New Vegas?

      Tror jeg kjøper det ja, men venter til nedsatt pris eller gave. Virker som folka som jeg begynner med på videregående ikke spiller så mye, så får prøve å spille litt i smug.
      • 0
      @F0xHunter:
      Klassen min er ikke det man ville kalt en en haug med gamere, men hey, jeg og et par andre har klart å snu trenden litt.
      Vi startet i det små med litt småtterier som kabal, tetris og pokemon(emulator) for å få timene til å gå,
      (til og med MW2(det er jo så casualvennlig at du skal ikke se bort i fra at det er noen skapgamere i klassen))
      Og etterhvert åpnet de øynene for spill(om ikke helt, iallefall litt), til og med de som ikke hadde vist tendenser til å røre kabal engang.

      (btw, jeg husket 0'en ^^)
      War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
      • 0
      Har ikke peiling på hva slags klasse jeg kommer i. Med untak av at to av de tre jeg kjenner som kommer til å gå der gamer regelmessig...
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Heldiggris.
      Det er èn fra gamleklassen som begynner i min klasse. Og hun, legg merket til kjønnet, spiller så absolutt ikke. Hun er en god venn da.
      • 0
      Jeg var forsåvidt heldig med klassen min, vi er minst 4 stykker som drar på TG hvert år og vi er ikke de eneste som er gamere.
      fargen på denne teksten matcher bildet mitt
      • 0
      Er det mulig å skifte raskt mellom våpen i F3 til PC? På konsoll er det bare å trykke på retningsknappene, men på PC har jeg ikke sett annen mulighet enn å gå inn i Pip boy menyen for å skifte.
      • 0
      Hold inne 1 eller helt opp til 9 mens du trykker på våpnenet/ tingen du vil lage en snarvei til
      • 0
      kan man rulle i dette? siden det hadde vært kult, akkurat som i call of duty black ops
      • 0
      Jeg har spilt mye Fallout 3 på både PC og PS3. Jeg synes det er best å bytte våpen på PS3. Det samme gjelder selvsagt Oblivion
      "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
      • 0
      Siterer reodor9:
      kan man rulle i dette? siden det hadde vært kult, akkurat som i call of duty black ops


      All of my hate...
      fargen på denne teksten matcher bildet mitt
      • 0
      Når jeg skal kjøpe dlc-ene når jeg har fullført selve main questen, lønner det seg og kjøpe Broken Steel først siden den gjør så jeg kan komme til lvl 30? Også kjøpe resten i random rekkefølge seinere?
      You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
      • 0
      Hvorfor ikke alle på en gang, så du kan levle til 30 PÅ DLC-ene?
      • 0
      Skal vurdere det når jeg kommer lengre ut i spillet;)
      Det går vel an å sikkerhets kopiere de dlc-ene når jeg har kjøpt de over på en ekstern harddisk?
      You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
      • 0
      Hva er vitsen når de er kjøpt så kan du jo bare laste de ned på nytt hvis det trengs?
      "We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
      • 0
      Skal begynne på DLCene nå, så lurer på om noen har en anbefalt rekkefølge med tanke på storyen og vanskelighetsgrad. Eller spiller det ingen rolle hvilken DLC jeg tar først?

      Lagt til 2010-10-27 19:13:
      Og kan man fortsette spillet etter Broken Steel?
      Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
      • 0
      Ja, man kan fortsette spillet etter broken steel.
      Jeg vil anbefale å begynne med broken steel eller the pitt og avslutte med point lookout.
      "When you are sick in US and A, you don't drink soup from retard boys' pubics, instead you go to a magician called a doctor."
      • 0
      Har de prestert å lage en Hunting Rifle med ACOG?
      Decyfered!
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!