Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvis du kunne velge... (SSBB)


NOOOOOOOOOooooooooooooo........

Curse you, Mikael Lapp!!!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Du skulle aldri lagt igjen den lappen...
Det blir minst tre år for å stjele fra med gleden med pepperkake-spising på selveste juleaften! Du får garantert ingen gaver av Julenissen i år, når du gjør sånt!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Citerer Anonymkis:han er kul... og skummel
Ja, men han kan jo ikke gjøre noe... som vi veit. .


Han kan sikkert splatte hodet ditt med en sinnsyk telepatisk kraft eller noe i den dur.
  • 0
Ryu Hayabusa !!!!!11
"I Have no Hands and I must Fap: The Making of Star Ocean"
  • 0
Siterer XXassassinXX:
Du skulle aldri lagt igjen den lappen...
Det blir minst tre år for å stjele fra med gleden med pepperkake-spising på selveste juleaften! Du får garantert ingen gaver av Julenissen i år, når du gjør sånt!

NOOOOOOOOOOOOOooooooooooooo.... *Dramatisk musikk i bakgrunnen*.
Men jeg kan godte meg med at JEG fikk nyte masse pepperkaker den jula.

Siterer Anonymkis:
Han kan sikkert splatte hodet ditt med en sinnsyk telepatisk kraft eller noe i den dur.

Ja, for det ville jo skjedd i Smash.

Nei, for meg skulle det bare kommet med flere fra Nintendo sine serier, eller flere fra Sonic-seriene.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Nei, for meg skulle det bare kommet med flere fra Nintendo sine serier, eller flere fra Sonic-seriene.


Den eneste jeg virkelig liker fra Sonic serien er knuckles.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Connors fra conflict seriene! Han kunne meid ned alle med det gigantiske maskingeværet sitt Hadde også vært kult å hatt med kaninene fra Rayman, Dante fra dmc1-4 og kratos fra god of war. Men det jeg absolutt ikke skjønner er hvorfor ikke nintendo har tatt med Waluigi som spillbar karakter! Han er en av de kuleste i hele Mario universet, men er nesten bare med i mario kart og sånn! Og hvorfor i all verden er ikke Waluigi med i noen Wario spill da?!!! Er han ikke broren til Wario da?! Hvis nintendo hadde laget et Wario bros eller super waluigispill hadde jeg kjøpt det på flekken, men NEI da!!! Assist trophie my ass!
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Haldig at WArio Land shake dimmension kommer ut da=)
Barden i fra Bard's TAle hadde vært genialt
  • 0
Siterer dr peace:
Citerer Ikki-kun:
Nei, for meg skulle det bare kommet med flere fra Nintendo sine serier, eller flere fra Sonic-seriene.


Den eneste jeg virkelig liker fra Sonic serien er knuckles.

Hva med Shadow, da? Han er jo ennå mer awesome!
Hvilket er grunnen til at jeg er så sur for at han IKKE er mullig å styre i Smash!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Nintendo holder vel igjen et par characters for å ha noe nytt å brife med i neste spill...
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Håper Crystal kommer da
  • 0
Siterer zonyy:
Håper Crytal kommer da

Javisst.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Huff, så mange ganger jeg har vært innom denne tråden og suttet her og tenkt over hvilken figur jeg ville hatt med i Brawl. Det er så ufattelig mange å ta av, hvem skal man velge?
Vel, etter en tenkeprosess som har forgått lenge og lengre enn langt(?) har jeg bestemt meg for å ta litt lettere på valget av figur, og sier at den jeg ville lagt til i Brawl er:
Ryuk fra Death Note. Ikke forventer jeg at alle skal vite hvem det er, men de fleste kjente ikke til King Dedede eller Meta Knight før Brawl heller !
Square Enix.
  • 0
Også Ryuk av alle, da.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Citerer dr peace:
Citerer Ikki-kun:
Nei, for meg skulle det bare kommet med flere fra Nintendo sine serier, eller flere fra Sonic-seriene.


Den eneste jeg virkelig liker fra Sonic serien er knuckles.

Hva med Shadow, da? Han er jo ennå mer awesome!
Hvilket er grunnen til at jeg er så sur for at han IKKE er mullig å styre i Smash!


vel... ok da, jeg antar at shadow også er ganske kul.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Shadow og Knuckles FTW. Eller kanskje Midna og Wolf Link?
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Midna hadde vært kul å ha med. Men wolf Link?
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Da måtte det ha vært lille Midna. Ikke store midna.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Selvsagt.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Ja, det hadde vært kult!
Men det absolutt feteste hadde vært Ratchet, da, med alle de fete våpnene!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer XXassassinXX:
Ja, det hadde vært kult!
Men det absolutt feteste hadde vært Ratchet, da, med alle de fete våpnene!


Ratchet eier! Har aldri likt Jak.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
*slettet*
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer dr peace:
Citerer XXassassinXX:
Ja, det hadde vært kult!
Men det absolutt feteste hadde vært Ratchet, da, med alle de fete våpnene!


Ratchet eier! Har aldri likt Jak.

Synes ikke Ratchet skulle hatt alle våpna sine hvis han skulle vært med. Dessuten er jeg veldig kresen på hvilke Third-Party character som burde være med.
Jeg liker Jak, forresten, men ville aldri ha ham i Smash.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Skulle hatt han orangutangen frå DK64 med, altså Lanky Kong

Lagt til 2008-09-12 18:55:
Chunky Kong kunne også vore kjekkt

også Conker (ekornet )
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
ett par tillegg til SSBB(me litt tillegsinformasjon):

-Harman Smith(killer7)-akkurat som pokemontrainer bare han kan gjøre seg om til alle i the killer7.
-septiroth-fordi han har langt sverd.
I love the powerglove, its so BAD
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!