Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Resistance 2 vs Gears of war 2

Hvem blir best?
vnb
  • 0
Dårlig førstepost og VS tråd Men tror nok Gears of War 2 blir noen hakk bedre ja!
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Tror Gears of war 2 jeg blir best.
Resistance 2 tror jeg blir noen hakk bedre enn det forrige, men
ikke nok til å kunne overgå gears of war 2. Dessuten var ikke restsance 1
altfor bra det heller.

Dårlig første post.
Bolle?
  • 0
Nice førstepost, digger sånn tråder joohooo! Aldri sett før.

Gears of War 2 fordi: Bedre grafikk, mer flyt i gameplayet, ikke-statiske omgivelser (bedre fysikk), mer badass, kulere våpen, kan ta dekning, sage folk i 2. Selfølgelig mye mer++++

Resistance er mer run&gun. Bringer ikke så mye nytt til sjangeren.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Jeg tror nok ærlig talt at Gears of War 2 kommer til å bli best. Det kan vel nesten kalles fanboyisme å si noe annet . Men jeg tror nok at Resistance 2 kommer til å bli veldig bra det også, men Gears of War 2 må jo bare bli best. Ingen tvil om det. Synd jeg ikke har Xbox 360 da (Men jeg har kanskje planer om å gå til innkjøp av en til vinteren hvis jeg føler meg like fristet da!
Ære være Naughty Dog!
  • 0
.. jeg tror gears 2 får best reveiwer.

jeg personlig tror resistance 2 blir best spill overall.

bedre online, og bedre story. flere/bedre våpen. flere kjøretøy.

gears vil nok bli en mye mer intens og voldlig aka fun factor.

tror også at resistance 2 blir mer episk, det er bare rein gjettnig så klart. jeg vet enda ikke hva cliffy b har i ermet.
  • 0
  • Zook
  • Zook
En av de dårligste trådene jeg har sett. Versus-tråder er fy-fy, i hvert fall hvis det ikke har noe som helst grunnlag for diskusjon, samt en elendig førstepost.

Anyway, skal ikke ha noen av spillene. Gears of War 2 fordi jeg ikke har 360, Resistance 2 fordi det ikke ser interessant nok ut.
You're sleeping over, right?
  • 0
Resistance 2 er et kommende Alternative History første persons-skytespill i utvikling av Insomniac Games og blir publisert av SCEA for PlayStation 3. Spillet er oppfølgeren er til PS3-spillet Resistance:Fall Of Man.

Oversikt:
Spillet ble offisielt annonsert februar 2008, nummeret av Game angiver med en Nord-Amerikansk utgivelsen av 4 november 2008 og en senere kunngjøring av en europeisk og norsk utgivelse i november 2008. Den første teaser traileren hadde sin debut under den 11 april 2008 utgaven av GameTrailers TV, som også fortalt av en trailer med spillet å komme fram på den 13 juni 2008 bare på GameTrailers. Til tross for påstander om markedsføringssjefen for SCE, Scott Steinberg, og SCE Worldwide Studios president Shuhei Yoshida, Insomniac har ikke bekreftet at spillet vil bli satt på en 50GB Blu-ray DL.

I Resistance 2, Chimera har lansert en fullskala invasjon på både øst og vest kysten av USA, med Nathan Hale sammenføyning "The Sentinels", en spesiell arbeidsgruppe gruppe satt sammen av Special Research Project Administration (SRPA) som også er motstandsdyktig mot de Chimera-viruset. Hale vil bekjempe den Chimera gjennom ulike steder i USA som han kamper i Chimera-viruset i seg.

Gameplay:

Resistance 2 vil funksjonere to kampanjer. En enkelt spiller kampanjen som vil følge historien av Nathan Hale, og opptil åtte spillere online co-operative (eller to spiller delt skjerm) kampanjen som vil ha en historien som kjører parallelt med Hale's kampanje. Begge kampanjene vil også omfatte sjef-kamper. En av de sjefene er Leviathan, Godzilla-jakt monsteret, som er den største sjefen, stående over 300 meter høy(!).Samarbeidsorientert kampanje vil støtte opp til 8 spillere online med klasser inkludert en medic klassen, en tung våpen klasse, og en spesiell OPS-klasse. The online multiplayer-aspektet av spillet vil støtte opptil 60 spillere online på patrulje basert grupper i en modus kalt "småslåss".Spillet vil også ha 12 nye Chimeran fiender, Tre av disse vil bli kalt Chameleon (som kan kamuflert seg helt, kostnad mot deg, og drepe spilleren i en hit) og Grim (som er en melee fighter som angriper i horder, lik den grå Jack i det første spillet). Det vil også ha en fiende som kalles "Fury", en skapning som lurks i havområdene. Under E3 2008 trailer en ny fiende ble vist. Denne fienden kalles Ravager (som slaps spilleren og har et skjold.). Også fiender som Stalker vil være tilbake med modifikasjoner. Pluss Hybrids vil ha avanserte rustning sett på noen bilder. [10] [11] Det er ti tiden kjent våpen i Resistance 2. Disse vil bli wielded på parene i stedet for å komme til å velge fra flere våpen. Den l23 Fareye, Bullseye, M5A2 Folsom karabin, Auger, LAARK og Rossmore 236, vil være tilbake med noen nye endringer.

Gears Of War 2 er et taktisk tredje-persons skytespill i utvikling av Epic Games og til å bli publisert av Microsoft Game Studios eksklusivt for Xbox 360.Det er oppfølgeren til kritikerroste best-selger Gears of War, og ble annonsert av bly designer Cliff Bleszinski under 20 februar 2008 Game Developers Conference. Spillet vil bruke en sterkt oppgradert versjon av Unreal Engine 3. Under E3 2008, et verdensomspennende lanseringsdato for spillet ble satt til 7 november 2008.

I Gears of War 2, har Locust funnet en måte å gjøre gigantiske fremveksten hull i stand til å ødelegge hele byer samtidig. Marcus Fenix og resten av Kogge Delta Squad er nå bore underground å "ta kampen til Locust. I en teaser av de første scenene i spillbarheten av Gears of War 2, Tannhjul soldater deltar i kamp med en stor hær av Locust som de reiser for å bore inn i den underjordiske regionen. Comic book writer Joshua Ortega sier innsatsen er reist. Dette er menneskeheten's Last Stand. Alt er i faresonen. Ingenting er sikkert.

Gameplay:

Demonstrasjonen på Game Developers Conference indikerte at mye av kjernen spillet elementene som var sentrale i Gears of War (en tredje-person spill som har en tung vekt på å bruke beskyttende dekselet heller enn "kjøre og Gun"-stil spillet) ville være tilstede i oppfølgeren.
John DiMaggio, har stemmen til et av spillets viktigste karakter, Marcus Fenix, bekreftet til IGN at spillerne ville være i stand til å bekjempe de store Brumaks i Gears of War 2. Han avslørte også det vil være en dypere historie med nye tegn, nye våpen og nye fiender. Spillet vil også inkludere muligheten til å duellere med en AI eller menneskelig motstander når begge bruker motorsag vedlegg av Lancer rifle, som sett i 2008 Game Developer's Conference salgsfremmende video, senere bekreftet i uformelle intervjuer med utviklerne og en Game angiver forhåndsvisning.
Epic har gitt ut en spillbarhet-video som viste spilleren at han kan nå bruke "ned" fiender som skjold . Bleszinski bekreftet også at spillere som har vært skadet kan gjennomgå som et siste desperat forsøk på livet. Spillerne ville trykke på "B"-knappen for å gjennomgå raskere. Nivået av blod og gore vil også bli økt, for eksempel når spilleren er nær døden, uansett hvor han beveger seg vil det være løyper av blod bak ham. Dette er det samme for fiender og motstandere som har vært brukt som et kjøtt skjold. Det vil også være flere måter å drepe en motstander på, som å slå dem mens de er ned, ved hjelp av snikskytter rifle som en slegge, eller ved hjelp av dreiemoment bow som en øks.

Hvilket spill som blir best?
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Hvem som er best er helt opp til øye som ser. Spillene er dessuten i forkjellige sjangere og blir derfor vanskelig å sammenligne og diskutere. VS tråder som dette fører som oftest også bare til masse ukonstruktiv krangling.