Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Du som hater securom!

Andzel
Andzel
Til dere som hater SecuROM der ute . Nå må vi ta igjen snart eller?

Gå inn på dette forumet og diskuter: http://antisecurom.forumotion.net/ <-- Diskuter hva dere vil der angående SecuROM hva vi skal gjøre og sånt videre med problemet!.

Gå inn her og bli med på underskriftkampanjen: (JO FLERE JO BEDRE SÅ SI DET TIL VENNER OG)

[b]http://www.petitiononline.com/sec74562/petition.html[/b]

Til du som ikke veit hva det er så gå på siden her:

http://www.freewebs.com/antisecurom/

Linken blir endret senere men for test så funker den.

* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
fanzypanzy
fanzypanzy
Hvorfor skriver du det på engelsk i tilegg?

This is great banter, it really is.
Andzel
Andzel
Fordi postet det på et engelsk forum å

* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
Andzel
Andzel
Jeg har gjort det jeg og

Zyrocz
Zyrocz
Ja, securom er irriterende, iogmed at hver gang jeg kjøper et spill med securom må jeg trykke på en knapp for å fjerne det etter jeg har klart spillet xD
( Om du lager en snarvei rett inn til cmd med mappen skrevet inn kan du slette securom fort hver gang du instillerer det)

Andzel
Andzel
Good good, bare å forsette!. Post på andre forum også videre. FÅ MED OSS MANGE NÅ!

Suppeelsker
Suppeelsker
Boikotter spill med SecuROM. Låner Spore av en kamerat, men kommer ikke til å kjøpe det i protest mot EA.

Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
Zechez
Zechez
Siterer Suppeelsker:
Boikotter spill med SecuROM. Låner Spore av en kamerat, men kommer ikke til å kjøpe det i protest mot EA.

\Signed.

Square Enix.
Andzel
Andzel
Bra flere som må signed, post dette på flere forum også videre.

Andzel
Andzel
Er du den eneste? Funker med alle de andre.

Jonas A D
Jonas A D
Det er bra vi får en underskriftskampanje på dette! Håper vi slår igjennom

Ære være Naughty Dog!
Andzel
Andzel
Da må dere si det til venner og sånt. Som sagt poste på forum angående dette og andre ting .

Andzel
Andzel
Da er som sagt EA saksøk fordi spore spillere synes SecuRom 7 er teit. Enda en vei for aa vinne krigen!

Jonas A D
Jonas A D
Ja, det er fantastisk. Håper EA taper saken!

Ære være Naughty Dog!
Andzel
Andzel
Ja, det håper jeg og. Men hvorfor bare anmelde dem i USA? Anmeld dem her i Norge og hvem vil =)?

Missing Avatar
Music og Gameiac
hvis Securom er som en rootkit, kan kanskje dette hjelpe:
AVG Antirootkit Free

Søk etter det på google, den fjerna rootkit-ene på laptopen min

You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
Fist-Of-Lightning
Fist-Of-Lightning
ahhh jeg kjøpte Spore og ante fred og ingen fare også får jeg vite de har sneket inn noe drit program som kjører hele tida >_< EA gå å dø.

Your Hands Cant Hit What Your Eyes Cant See Float Like A Butterfly And Sting Like A Bee xD
Andzel
Andzel
Sånn er det når de blir store.

mek001
mek001
Skrevet under. EA go u self

XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
Andzel
Andzel
Kanskje vi kan saksøke EA her i Norge og?
Lurer på hva slags lover vi kan gjøre det da

kokiri
kokiri
Siterer Zyrocz:
Ja, securom er irriterende, iogmed at hver gang jeg kjøper et spill med securom må jeg trykke på en knapp for å fjerne det etter jeg har klart spillet xD
( Om du lager en snarvei rett inn til cmd med mappen skrevet inn kan du slette securom fort hver gang du instillerer det)

hvordan da.

jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!