Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

beste andre verdenskrig spill


  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Jonas A D:
Nå har jeg bare spilt ett andre verdenskrig spill og det er CoD3, og det var dritbra!


Siterer Crazy Kraken:
5ern blir det beste!


Oh my god! Be ashamed!
Hasta la-vista baby!
  • 0
cod 2 er bra det også , liker det bedre en treern. har ikke lyst på femern når det kommer . men kanskje det kan overraske
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Jocke96:
cod 2 er bra det også , liker det bedre en treern. har ikke lyst på femern når det kommer . men kanskje det kan overraske


Har samme filosofi jeg og
Hasta la-vista baby!
  • 0
For å være ærlig syns jeg 5ern ser kjempebra ut! Det blir nok veldig likt 4ern med samme grafikk, perk system osv, men er det negativt? 3ern var skuffende, men 5ern trenger jo ikke være det, og big red one var jo bra ikke sant?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Crazy Kraken:
big red one var jo bra ikke sant?


nei
Hasta la-vista baby!
  • 0
Jeg mener at Medal of Honor: Allied Assault er det beste WW2 spillet. Det er et av de spillene jeg har hatt det mest morro med på lan.
  • 0
Company of Heroes
Fabelaktig!
  • 0
Company of Heroes er det beste strategispillet jeg har spilt ( delt med Rome: total war) og det alle beste ww2 spillet!
  • 0
jeg har begynt å spille å road to hill 30. er bra det også, men må runne det før jeg kommer fram til min endelig beslutning.
  • 0
Call of Duty 2 - Den beste multiplayeren på et WWII spill på konsoll ihvertfall, samt überbra banedesign.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Husker det første Delta Force spillet, satt og spilte det i time etter time, herlig. Elsket spesielt godt og snike meg rundt fienden og skyte de med pistol
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer zonyy:
Husker det første Delta Force spillet, satt og spilte det i time etter time, herlig. Elsket spesielt godt og snike meg rundt fienden og skyte de med pistol


Andre verdenskrig?
Hasta la-vista baby!
  • 0
Ja, andre verdens krig .......okey jeg vet ikke var 9 sist gang jeg spilte det, uansett det er det beste 2. war spillet!!!
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer zonyy:
Ja, andre verdens krig .......okey jeg vet ikke var 9 sist gang jeg spilte det, uansett det er det beste 2. war spillet!!!


hørtes ikke ut som et WW2 spill, men hva hvet jeg
Hasta la-vista baby!
  • 0
Det er vel Company of Heroes det...
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Company
of
Heroes
.
Less QQ more Pew Pew
  • 0
Siterer tradetown:
Jeg mener at Medal of Honor: Allied Assault er det beste WW2 spillet. Det er et av de spillene jeg har hatt det mest morro med på lan.


Uff, nei, det synes jeg var skuffende dårlig. Jeg gledet meg til å prøve det siden jeg hadde hørt mye bra om det, men jeg likte det ikke i det hele tatt! Uinteressant og kjedelig!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
History Channel: Battle for the Pacific så klart.
  • 0
Har tro på at WaW blir det beste så langt.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Må vel si Company of Heroes.
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Battlefield 1942 har den beste multiplayeren, CoD2 er vel det veste singelplayerspillet jeg har prøvd om WW2...
Never rub another mans rhubarb
  • 0
Det må vel være CoD 4
Skate fast, wreck shit
  • 0
Siterer Lymfe:
Det må vel være CoD 4


Call of Duty 4 er da ikke et andre verdenskrigspill..
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!