Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Tekken til X360


MS kan nå skilte med enda ett stort spillnavn på lanseringslisten. I Tokyo fortalte John Schappert at Tekken 6 vil være tilgjenglig fra høsten 2009.

Altså, enda ett eksklusivt navn hos Sony blir tilgjenglig for X360 eiere.

Artikkel hos VG: http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=517171
better to reign in hell than serve in heaven
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Vedder på at det er mange Sony-fanboys som kommer til å rive seg i håret av dette.

Men det var en god nyhet, ja. Tekken 5 var enormt bra. Tror ikke dette kommer til å bli noe annet enn suksess.

Jeg synes egentlig litt synd på Sony, òg. De begynner jo å slippe opp for eksklusive serier.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Hehe. Ja det er nok mange som irriterer seg over dette. Som du sier har de mistet store titler til MS. Er litt nyskjerrig på hvor mye de har tapt, eller blir vell hvor mye de tror de har tapt, når eksklusiviteten er fjernet.

Tekken serien har holdt seg bra syns jeg. Blir spennende og se hvem som blir best av Street Fighter og Tekken.

Det jeg fortsatt ikke helt forstår er hvorfor de ikke slipper spillene til konsoll. Både Street Fighter og Tekken er og finne i arkadehallene i Japan. Hva er det jeg ikke har fått med meg?
better to reign in hell than serve in heaven
  • 0
Jeg skal nok sikkert ikke kjøpe dette. Det er aaaalt for slow-pace for min del. Spilte 5'ern litt hos en kompis, det var nok i bøtter og spann for meg
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer Rakshasa:
Det jeg fortsatt ikke helt forstår er hvorfor de ikke slipper spillene til konsoll. Både Street Fighter og Tekken er og finne i arkadehallene i Japan. Hva er det jeg ikke har fått med meg?

Ja, det er ganske snodig. De kommer jo sikkert til å tjene enorme summer så snart spillet/spillene treffer butikkhyllene, så hvorfor vente? Jeg kan ikke se noen åpenlys grunn til at de skal drøye det så lenge.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
spiller ingen trille for meg! fightingspill er for kjedelig og ensformig! eneste fighting-spillet jeg liker er SSB-serien, men den er jo virkelig noe for seg selv da!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
kommer ikke til å kjøpe dette spillet, men jeg er sikker på at det blir bra.
Surt for PS3 folk
We could have arranged to have you carried
  • 0
jeg likte femeren da det kom men når jeg prøvde det i dag var det så kjipt at jeg fikk lyst til å spille soul caliber IV men har ROD
You picked a hell of a day to join up.
  • 0
Ouch. Det er utrolig kjedelig. Har selv opplevd det men fikk heldigvis tilbake maskinen relativt kjapt. Altså, raskere enn forventet.

Håper du snart får den fikset.

Soul Caliber har jeg ikke kjøpt meg. Synes ikke det er noe engasjerende. Men håper hvertfall Tekken og Street Fighter leverer.
better to reign in hell than serve in heaven
  • 0
Da kan jeg vente med å skjøpe PS3 xD! Haha... jeg syns synd på Sony nå. Skjønner ikke hvilke titler de har mer som kan få folk til å kjøpe konsollen.
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
@ HHH: Det jeg mener også. De tjener kanskje litt ekstra pga folk spiller det i arkade hallene. men og vente ca ett år før det slippes, hvertfall i europa er utrolig unødvendig.

@ NinkeKuN: De har ikke så mye mer og skillte med. Hadde aldri trodd at MS kunne ta over så mange stor tittler. Så kudos til MS, for noe riktig må de gjøre.
better to reign in hell than serve in heaven
  • 0
Ohh yeah! Gleder meg...

Well done MS! Bloody well done..
  • 0
Jo færre eksklusive spill jo bedre. Da kan man velge konsoll basert på kvalitet og ikke på hvilke spillrettigheter produsentene klarer å gribbe til seg, i tillegg får man flere utgivelser av hvert spill å velge blant. Dette er til vår fordel som forbrukere.

Selv kommer jeg nok til å kjøpe PS3-versjonen. Tillitten min til 360-hardwaren er ikke den beste.
  • 0
NinkeKuN skrev: Da kan jeg vente med å skjøpe PS3 xD! Haha... jeg syns synd på Sony nå. Skjønner ikke hvilke titler de har mer som kan få folk til å kjøpe konsollen.</quote>


De har jo alltids little big planet. håper så synsykt at det kommer til 360 snart
  • 0
jeg skal kjøpe dette. Elsker 5'ern. Har ikke ps3, men en venn av meg hadde det til ps3 og han hadde tekken 5. Til han byttet ps3 med en venn av seg for nintendo wii
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Siterer Matscoolio:
Jeg skal nok sikkert ikke kjøpe dette. Det er aaaalt for slow-pace for min del. Spilte 5'ern litt hos en kompis, det var nok i bøtter og spann for meg


Du kødder med meg? Det er jo det som kjennetegner at Tekken er så bra, selve tempoet! Tekken er fartsfylt som det holder, et fantastisk spill og dere x360 eiere som tar dette for gitt, tenk dere om! Det er som at Forza, gow skulle komme til ps3! Dere burde være i ekstase !
Play hard, go pro^^
  • 0
Siterer Joshua:
Citerer Matscoolio:
Jeg skal nok sikkert ikke kjøpe dette. Det er aaaalt for slow-pace for min del. Spilte 5'ern litt hos en kompis, det var nok i bøtter og spann for meg


Du kødder med meg? Det er jo det som kjennetegner at Tekken er så bra, selve tempoet! Tekken er fartsfylt som det holder, et fantastisk spill og dere x360 eiere som tar dette for gitt, tenk dere om! Det er som at Forza, gow skulle komme til ps3! Dere burde være i ekstase !


Forskjell på å ta noe forgitt, og rett og slett bare ikke være innteresert i noe !
MW2 bitchies
  • 0
Jeg gleder meg. Det blir første gang jeg kjøper fighting spill på år å dag. Husker jeg satt i evigheter med Tekken 3 på playstation, ah the memories!
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
Tekken er bra de første gangene du spiller det og det kommer sikkert å være en del achievement hunters på dette spillet i tillegg. Det blir flott for folk som har en 360 som elsker Tekken, nå slipper de å kjøpe en PS3
  • 0
Jubla omtrent når jeg fikk høre det kom ut til Xbox 360. Kommer til og forhånds bestille det. Mye greiere at det kom ut på xbox for da slipper jeg og kjøpe en ps3.
er ganske Tekken fan.
  • 0
Bryr meg ikke noe om Tekken lenger. Det var greit opp til Tekken 3, så oppdaget jeg Dead or Alive. Har ikke rørt Tekken etterpå. Dersom det blir noe som SCIV, er det ikke noe kjøp på meg.
Never rub another mans rhubarb
  • 0
Viss jeg skal ha Tekken 6 skal jeg IKKE ha det til 360!
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Hadde jeg orket å spille tekken med analoger hadde det nok blitt en 360 versjon på meg, men D-pad til 360==FAIL.
This is great banter, it really is.
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer fanzypanzy:
Hadde jeg orket å spille tekken med analoger hadde det nok blitt en 360 versjon på meg, men D-pad til 360==FAIL.


Klarte det fint med Soul Calibur. Kanskje det bare er du som støvsuger...?
#P
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!