Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Siterer Parkour Gamer:
Citerer Decyfer torgleder meg til jul, da jeg kan dra fram Skyrim igjen.

Hvorfor ikke spille nå?


Kanskje han ikke har tid pga. andre ting h*n prioriterer før gaming?
  • 0
Noen som har ideer til hva man kan gjøre på skyrim?
Er så sinnsykt mye å gjøre, så vet liksom ikke helt hvor jeg skal starte.
  • 0
Har drept mange drager nå, man kan vel si at jeg begynner å få "draget" på det
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Har drept mange drager nå, man kan vel si at jeg begynner å få "draget" på det


OOOH MAAAI GAAAAD HOOORYYY SHEEEET!
  • 0
Hentet den fancy versjonen av guiden på posten idag.
Utenom coveret er den identisk med paperback utgaven, men den gjør seg mye bedre i hyllen.
Har såvidt brukt noen guide hittil, annet enn for å se på lvl'en til fiender, så det er vel strengt tatt ikke noe poeng i å ha den.
Men jeg husker å ha funnet en drøss med hemmeligheter i Oblivion guiden, så jeg satser på at det er noen her også.

Siterer RockFuzzEleven:
Har drept mange drager nå


Jeg er drit lei alt som heter drager.
Har ifølge stats skjermen absorbert 93 dragesjeler på hovedsaven...
Drager er bare kult så lenge, før de istede er bortkastet tid og piler.

Hver gang jeg kommer til en liten eller stor by = Drage
Hver gang jeg går i fjellet = Drage
Hver gang jeg kommer ut av en hule = Drage

Så på min nye save, har jeg latt vær å gjøre noe på main-questet, for å slippe dem helt.
And i love it!

Dragene hadde ikke vært like irriterende, hvis det ikke hadde vært for at de dreper folk som er en del av misc. oppdragene jeg surrer rundt å gjør.
Men nå har jeg som sagt begynt på en ny, dragefri save, så da er det bare å få alt annet unnagjort før jeg går løs på main-questet igjen.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Fullførte main questen i dag. Historien var spennende så lenge den varte, men den kunne da gjerne vært 10-15 timer lengre. Ikke at det ikke er nok å gjøre utenfor historien, men uansett. Syntes også slutten var veldig kort og lett. Kommer ikke til å legge fra meg spillet med det første da, fremdeles vanvittig mye å gjøre.
You're sleeping over, right?
  • 0
Noen som har gjort Dark Brotherhood? Isåfall, hvor lenge varer det? Krysser fingrene for at det er lengre enn Companions, som var ferdig før jeg visste ordet av det.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Noen som har gjort Dark Brotherhood? Isåfall, hvor lenge varer det? Krysser fingrene for at det er lengre enn Companions, som var ferdig før jeg visste ordet av det.


Ble ferdig med det i dag. Tror man trenger maks tre-fire timer på hele greia. Kanskje fem. Men det var sabla bra, så selv om det var noe kort, så likte jeg det veldig godt uansett.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer fantomena:
Kanskje han ikke har tid pga. andre ting h*n prioriterer før gaming?


Indeed. Eksamen tar opp all tid jeg har.
Kan selvfølgelig presse inn en time her og der, men får ikke noe ut av det i ett spill som Skyrim synes nå jeg. Så like greit å ikke spille i det hele tatt.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Tror man trenger maks tre-fire timer på hele greia.


WHAAAT THE FUCK
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg syntes det er kjipt at de lager Companions, Mainquest osv. så korte. Kunne de ikke lagt inn litt mer: Gå dit, gjør det, finn noen sånne, drep alle de, osv osv. Det er kanskje ikke det morsomste, men da hadde man i det minste fått følelsen av at quest-linen varte en stund. Fighters Guild var jo lang, og med masse småjobber - men det funket bedre for min del!
Entourage!
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Skuff?


Jeg er skuffet, forrådt...faen.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Noen som vet hvordan jeg kvitter meg med Amulet of Talos? Har sånn syv av dem i inventoryen, men får ikke kvittet meg med noen av dem. Trenger jo strengt tatt bare èn av dem, så å få kvittet seg med resten hadde jo vært stas.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Noen som vet hvordan jeg kvitter meg med Amulet of Talos? Har sånn syv av dem i inventoryen, men får ikke kvittet meg med noen av dem. Trenger jo strengt tatt bare èn av dem, så å få kvittet seg med resten hadde jo vært stas.

Gå til Solitude, finn søsteren eller noe til Rogvar (fyren som ble executed i byen) og gi 1 amulet til henne. Etterpå kan du droppe alle sammen
Carpe Noctem
  • 0
Er det bare jeg som har spilt over 100 timer uten å ha gjenomført main questen?
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Er det bare jeg som har spilt over 100 timer uten å ha gjenomført main questen?


Nærmer meg ja! Prøver å holde meg unna hovedoppdraget så lenge som mulig.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Nye 360 patchen gir blandt annet drager som flyr baklengs og fjerner all form for resistance på både spilleren selv, fiender og NPC'er.
Noen opplever derfor mer feil enn før patchen og det anbefalles å vente med oppdatering til neste patch dukker opp og heller spille offline i mellomtiden.
Gjelder ikke alle, men det ser ut til at mange opplever disse tingene etter patchen.

Sjøl har jeg ikke opplevd annet enn at spillet fryser et par ganger, som nesten er obligatorisk for Bethesda spill, så jeg står over oppdateringen foreløpig.

Kilde:
http://www.xbox360achievements.org/news/news-10238-Report--S
kyrim%E2%80%99s-New-Patch-Nukes-All-Resistances---Brings-Ba
ckwards-Flying-Dragons-With-It.html
  • 0
Nei jeg merket ikke noe slikt etter at jeg installerte patchen. Men kanskje jeg støter på noe senere.
Per aspera ad astra
  • 0
Den patchen de kom med (PC) hjalp ingen ting. Spillet krasjer fortsatt i blant, og jeg ser bugs over alt.

Her er et lite utvalg (før patchen):

http://bildr.no/view/1039804
http://bildr.no/view/1039805
http://bildr.no/view/1039808
http://bildr.no/view/1039809
http://bildr.no/view/1039810

Disse er oppdaget på forskjellige steder til forskjellige tider.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Har opplevd mye lagging etter den nye patchen. Klarte ikke å spille mer etter en periode med megalag.
  • 0
Er det noen som har hørt noe om når det kommer DLCer til Skyrim?
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Er det noen som har hørt noe om når det kommer DLCer til Skyrim?


Veldig sikker på at ingenting har blitt annonsert enda.
Har heller ikke kommet over stort med troverdige rykter, så jeg vil tro det hvertfall går noen uker før vi hører noe slikt.

Skyrim er jo allerede stappet med quests og ting å gjøre/finne, så jeg har ikke noe umiddelbart behov for DLC.

Dessuten burde de fokusere alt på å fikse bugs og andre feil, før de tenker på DLC. (Noe jeg er sikker på at de gjør også)
  • 0
Husker ikke helt hvordan det var i Oblivion, men det hadde vært fett om de hadde klart å få med nye type rustninger og våpen i DLC'ene.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!