Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


<quote author="Parkour Gamer">Citerer fantomena:
Men Tommy har rett, SKyrim updaten kan kum gjøre noe med Skyrim, ikke Steam.

Det første jeg gjorde når jeg fikk skyrim var og instalere det, ikke noe feil hoss meg!
This is how i role motherfuckers!
  • 0
Broren min skaffet seg Skyrim i helgen selv om han vet at jeg har ønsket det til jul. Får vel heller ønske meg Uncharted 3 da

Må si at spillet er ganske digg så langt, men jeg likte ikke det trollet jeg møtte når jeg skulle møte greybeards Valgte å løpe forbi i stedet for å sloss

Fant ett bilde av en målskive som mest sannsynlig blir brukt av banditter i Skyrim: http://30.media.tumblr.com/tumblr_lvzdihmlrZ1r82qcoo1_500.jpg
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Hater at jeg ikke får spilt Skyrim ...

Lagt til 2011-12-12 18:24:
Savner Skyrim så inn i granskauen.
  • 0
Hvis jeg skal begynne på Elder Scrolls - serien, bør jeg spille Oblivion først eller kaste meg rett inn i Skyrim?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hater at jeg ikke får spilt Skyrim ...


Hvorfor får du ikke spilt det?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Duckislate:
Hvis jeg skal begynne på Elder Scrolls - serien, bør jeg spille Oblivion først eller kaste meg rett inn i Skyrim?


Jeg anbefaler Skyrim. Historien i Skyrim fortsetter ikke på Oblivion sin (til tross for at enkelte hendelser fra Oblivion blir nevnt), og det er et mer gjennomført og flott spill. Syntes ærlig talt Oblivion føltes litt utdatert da jeg spilte det i fjor, men jeg likte det temmelig godt. Skyrim er dog mye bedre å spille i dag, vil jeg si. Ikke bare fordi det er nyere og mer oppdatert, men også fordi kontrollene og gameplayet er mer gjennomført. Liker også verdenen langt bedre i Skyrim.
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Enro
  • Enro
Pluss at Skyrim er 10 ganger mer nybegynnervennlig.
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
WTH. Skal spille Skyrim, men jeg får ikke starta det. Jeg trykker på ikonet som vanlig, launcher åpnes, jeg trykker Play, det laster, men jeg kommer bare tilbake til launcher igjen etter 2 sek. Har prøvd å starte ifra Steam også, men funker ikke. For faen da, Bethesda!
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Har ingen problemer jeg
Er jeg ikke del av gjengen da?
Spiller på eksboks da.
Selv Einstein hadde dysleksi!
  • 0
Nope, du er en outsider. Spiller på pese selv, og utenom noen dusinvis krasjer så har jeg hatt få problemer utenom det jeg har nå.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Har opplevd et par krasjer. Men bortsett fra det, og at det plutselig lagger uspillelig og katastrofalt mye, har jeg ingen problemer

Etter den nye updaten fuc*et den til hele pesen. Rett og slett. Bare noen få spill funker. Drar BF3 på full med 80 FPS, mens jeg drar Minecraft med 8 FPS ...
Makes sence, right?
Dermed, Skyrim er et av de spillene som lagger. Det var rett etter Skyrim updaten alt ble slik.
Finner ingen måte å fikse det på.

Altså, det er grunnen til at jeg ikke får spilt Skyrim
  • 0
Bethesda: Y U SUCK AT MAKING PACTHES
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Har ikke opplevd noe bugs, lag eller noe utenom det vanlige. Og jeg spiller på PS3.

  • 0
Siterer Alexander Lange:
Har ikke opplevd noe bugs, lag eller noe utenom det vanlige. Og jeg spiller på PS3.


Sikker på det ikke bare er Guds PS3 du har rappa med deg fra sjappa da?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Spillet sluttet å krasje etter at jeg lastet ned 4Gb fixen
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Hellige helvete, istad lagga det så sinnsykt at jeg ikke klarte å spille. PS3
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Xbox 360 <3 Ingen gamebreaking bugs/glitches so far (230-240 timer playtime!)
Carpe Noctem
  • 0
Trenger hjelp til Thieves Guild:
Spoiler:Jeg har gjort det tredje oppdraget, Loud and Clear, den hvor man skal brenne de bikubene. Men jeg får ikke det neste oppdraget! Mercer Frey gidder ikke å snakke med meg, og han Brynjolf finner jeg på forskjellige steder i byen, og han gidder heller ikke snakke med meg. Jeg har også prøvd å snakke med Maven Black-Briar, men hun vet jo ikke hvem jeg er. Er Thieves Guild ferdig for meg...? =(
  • 0
For første gang så bugger Skyrim! Har 45 timer gameplay, og dette er første gangen noe crap skjer. Det som skjer er den mye omdiskuterte ''drager flyr baklengs'', men ikke bare det! De står søren meg helt stille! Ikke en dritt skjer, kan ikke angripe dem engang.
  • 0
Noen andre enn meg som spiller på master vanskelighetsgrad?
Hvordan har du klart deg? Jeg har nettopp startet.
Jeg skrev denne signaturen.
  • 0
Nei Har bare spillt på Adept og begynt på novice
Per aspera ad astra
  • 0
  • Play
  • Play
Blir spennende å se hva Tytanis få til på multiplayer-siden. Co-op hadde vært awesome.
  • 0
To legendary glasskniver med elemental fury! Superdigg!
Decyfered!
  • 0
Har ikke spilt så veldig mye enda, men jeg fant noe ganske kult

Så ett troll før det så meg, og prøvde å snike meg forbi. Ble sett noen ganger og drept Quickloadet og prøvde på nytt. Snek meg så langt unna som mulig på andre siden av en elv, og av en eller annen grunn løp trollet vekk (sikkert ett dyr den fikk lyst på).

Anyways. Der hvor trollet stod lå det selvsagt noen lik og skjeletter. I tillegg lå det to stormcloak soldater der. En av dem hadde en lapp på seg som sa at innbyggerne nordvest for riften hadde blitt plaget av angrep. De viste ikke hva, men tippet det var noen ulver, så de skrev at det var kun nødvendig å sende to stykker dit

Ah, skyrim er fantastisk. Hvis du ser bort i fra at du alltid veier for mye
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Ah, skyrim er fantastisk. Hvis du ser bort i fra at du alltid veier for mye

Fant den jeg og. Elsker sånt!
Carpe Noctem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!