Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~

Siterer sirupkaramell:
De burde også få til bedre animasjoner..

Ja, særlig på munnene til folka som snakker
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Jeg håper på mye av det samme systemet som i Oblivion (IV), men selvsagt med en forbedret grafikkmotor, en annen historie, men i samme univers. Jeg likte Oblivion veldig godt, og en fornyet verson av det (altså The elder scrolls IV, 5) hadde ikke gjort noe!
Men jeg hvet hva Bethesda kan skape så jeg føler meg trygg på at de vil levere noe vi kommer til å like!
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Det blir nok bra uansett
  • 0
Jeg håper at de ordner litt opp i drop-systmet, så det ikke er så jævlig lett og få tak i highlevel armor. Når man kommer over lvl 25 ligger det jo strødd like mange deadric armors rundt som det er banditter i spillet! Nei, jeg vil tilbake til sånn det var i Morrowind hvor det fantes EN deadric armor som var spredt del for del rundt over alt! Det samme gjelder for våpen egentlig..
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Siterer Thincker:
Jeg håper at de ordner litt opp i drop-systmet, så det ikke er så jævlig lett og få tak i highlevel armor. Når man kommer over lvl 25 ligger det jo strødd like mange deadric armors rundt som det er banditter i spillet! Nei, jeg vil tilbake til sånn det var i Morrowind hvor det fantes EN deadric armor som var spredt del for del rundt over alt! Det samme gjelder for våpen egentlig..

Det er et veldig godt poeng. Ifølge loren er Deadric armour ekstremt sjeldent, og bæres kun av store krigere. Deadric armour er enchanta med deadric blod, derfor virker det også for meg litt rart at det ser ut til å være en klestrend. Kle heller NPC`ene i steel armour og iron armour og gjør dem sterkere.
  • 0
Det er et veldig godt poeng. Ifølge loren er Deadric armour ekstremt sjeldent, og bæres kun av store krigere. Deadric armour er enchanta med deadric blod, derfor virker det også for meg litt rart at det ser ut til å være en klestrend. Kle heller NPC`ene i steel armour og iron armour og gjør dem sterkere.</quote>

Amen!
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Siterer Thincker:

Enig, ble sur når jeg fikk den beste armoren allerede i lvl 21
Les en bok, pok en snok!
  • 0
shait, TESV tråd allerede? Najs..

HVA TES V MÅ HA

1. Bruke hele Tamriel! Ikke bare en og en provins.. er ikke alle provinsene brukt allerede?
2. Flere quests!
3. Lenger main quest uten så ekstremt mye gjentakelser(Snakker så klart om gjentatte besøk til Oblivion)
4. Flere typer armor, våpen osv.
5. Ikke gjøre dyr sterkere når du blir sterkere(IUlver osv.) men heller flere svære monstre i utvalgte områder.
6. Quests avhengig av din klasse (Age Of Conan style).. dette fører også selvfølgelig til rewards som passer til dine skills og din class... jævlig kjipt å få robes, potions og spells hvis du er mer warrior type...
7. Mer varierende natur.. ikke bare skog og ett sted med snø liksom....
8. Bedre kampsystem, men ikke skikkelig mye blod og gørr(Det er fett, men jeg er bare 14 år og jeg kan ikke kjøpe 18-års grense spill )
9. Sloss fra hesteryggen!
10. Mange flere guilds!
Bah!!?
  • 0
Siterer Game-King-Martin:
6. Quests avhengig av din klasse (Age Of Conan style).. dette fører også selvfølgelig til rewards som passer til dine skills og din class... jævlig kjipt å få

Nei, det er kjipt. Liker å få litt robes og potions selv om jeg er warrior. Det de heller kunne ha er at man kan velge om man skal få robe eller armour.

En annen ting TES V må fikse på er løpe og hoppe fysikken. Må si det er rart å ha den tyngste armoren og kunne løpe kjempefort og hoppe og ta salto og rulle. Foresten fjern hele salto og rulle funksjonen, den hvar bare kjempe stygg.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Warwigan1:
En annen ting TES V må fikse på er løpe og hoppe fysikken. Må si det er rart å ha den tyngste armoren og kunne løpe kjempefort og hoppe og ta salto og rulle. Foresten fjern hele salto og rulle funksjonen, den hvar bare kjempe stygg.

Vell, det der er vel bare for at det skal være "realistisk".. men hvis jeg skal løpe dritsakte bare fordi jeg er heavy armor.. det orker jeg ikke
Tar for lang tid.... det med saltoer osv. driter jeg i, for det er ikke morro uansett
Bah!!?
  • 0
Håper de retter det mer mot Hardcore spillere (det er jo tross alt nesten bare harcore gamere som spiller RPG) sånn som Morrowind.

Er enig med sirupskaramell, både Oblivion og Fallout (i litt mindre grad) har slitt med dårlige animasjoner.
  • 0
Siterer 4nd325:
Er enig med sirupskaramell, både Oblivion og Fallout (i litt mindre grad) har slitt med dårlige animasjoner.

Det er jo samme grafikkmotoren stort sett, så det er ikke så rart.

syntes de kunne kanskje startet med cutscense. Med den flotte grafikken som er i spillene til bethesa, så kunne de brukt in-game motoren uten de store problemene. Oblivion ble litt for statisk, og historiene og plottene kom fram mer eller mindre klønette flere ganger. Mye på grunn av at det var et massivt antall individuelle historier og fortelle, men til og med hovedquesten var lite fortrolig. Det var litt for enkelt bygd opp rett og slett.
  • 0
Veldig fornøyd med oblivion IV faktisk. litt bedre levelsystem hadde ikk gjort seg. kam fra hesterygg. Bedre voice acting. kanskje bedre animasjoner på peronene. Likte egentli 1 peron i IV så bra at de fokuserer på det litt mer variert landskap selv om det i IV var fantastisk men ikke så velidg variert.. kanskje lit flere guilds. og sleng på tilleggspakker så vi får mer enn 200 timer ;)
Skal du fiske, eller få fisk?
  • 0
Siterer A-Ciller:
Veldig fornøyd med oblivion IV faktisk.

Elder scrolls IV: Oblivion?
  • 0
Siterer 4nd325:
Håper de retter det mer mot Hardcore spillere (det er jo tross alt nesten bare harcore gamere som spiller RPG) sånn som Morrowind.

Eh.. litt uenig der, jeg.. da blir det kjipr for folk som meg som ikke er hardcore gamere.. jeg skal liksom kjøpe TESV(hvis det blir bra), men orker ikke å kjøpe det hvis jeg må være skikkelig hardcore gamer for å ha det morro med spillet...
Bah!!?
  • 0
Siterer 4nd325:

Jeg heter sirupkaramell, ikke sirupskaramell!!!
  • 0
Kommer det the elder scrolls IV må dette være med:
Mange flere quests og spennende oppdrag.
Bedre animasjoner
Stilige sanger
Bedre grafikkmotor
Mindre bugs og bedre framerate
Mye mindre loading
Ny provins/land.
Fjellområder
Større verden
Bedre kampsystem
Flere armors og våpen
Flere hus og kjøpe
En bedre historie
Mer variasjon i hulene(I oblivion ser nesten alle hulene helt lik ut)
Større byer
Være på lag med de onde eller de snille
Beskytte og angripe byer
På oblivion er det litt plagsomt at de ofte sier: Lurer på hvem som er the grand champion i arenaen. Det er deg, men du får ikke sagt noen ting!
Bedre Al
Større kamper!
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Synes Oblivion var dritbra! Det eneste jeg ønsker meg er et spill som er like bra, med enda bedre grafikk (gjerne utsett det til neste konsollgenerasjon), og fiender som ikke levler med deg...
Ære være Naughty Dog!
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Heh, en del argumenter går for at Fallout 3 er Elder Scrolls 5. På mange punkter må jeg desverre si meg enig.
  • 0
Håper egentlig dette spillet blir mer som Morrowind enn Oblivion selvom jeg elsket Oblivion.
Morrowind er jo mer rollespillaktig, det er mye større, og evig med oppdrag
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer tguls:
Håper egentlig dette spillet blir mer som Morrowind enn Oblivion selvom jeg elsket Oblivion.

Det triste er at dette etter all sansynlighet ikke kommer til å skje. Bethesda har vist at de har endret måten de driver buisness på. De har ikke bare valgt å endre sin utviklerstil, men også sin målgruppe. Spillene deres er mye mer tuftet på mainstream og ikke tro fans, rett og slett for å tjene penger, og Elder Scrolls 5 kommer nok også til å være bygget på den samme mainstream-filosofien som fireren og Fallout 3. Dette er deler av grunnen til at Bethesda ble kicket ned fra min personlige favorittliste med utviklere.
  • 0
Håper folka fra Bethesda låser seg inne og gjør akkurat hva de vil, uten å surfe rundt for å se hva folk vil. Blir mer trolig et mesterverk da

Lagt til 2008-11-12 16:13:
Det viktigste er at de tar seg goooooood tid
Fabelaktig!
  • 0
Håper på mere vold, noe likt fallout 3. Altså ett 18 års-spill. Fallouts 3's skillsystem fungerer kjempe bra så det kunne ha vært med. Ellers: Mer våpen, items, klær, skills, quests, bedre og lengere hovedquest osv osv.
  • 0
Håper at spillet blir omtrent helt likt som Oblivion bare med flere guilder, våpen, og rustninger. En litt støre verden med flere byer hadde også vært fint.

Lagt til 2008-12-22 11:43:
Magien kunne også vært forbedret.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!