Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Siterer Jack the Lack of Crack:
Hvor lang er hovedhistorien? Møtte nettopp Alduin på toppen av det fjellet, og jeg p0wna ræva hans, men tror du ikke han fløy av gårde med halen mellom beina. Er det lenge igjen? Begynner å bli klar for å ta ham!


Har du kommet så langt er det ikke allt for lenge igjen. Hovedhistorien blir veldig liten i forhold til allt annet man kan gjøre i spillet.
  • 0
Takk for svar, folk. Det høres lovende ut, jeg begynner å bli klar for å fullføre hovedhistorien. Vil bare bli ferdig med den så jeg har gjort det for en gangs skyld.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Hvor lang er hovedhistorien? Møtte nettopp Alduin på toppen av det fjellet, og jeg p0wna ræva hans, men tror du ikke han fløy av gårde med halen mellom beina. Er det lenge igjen? Begynner å bli klar for å ta ham!

Nja, 4 oppdrag vel? Husker ikke nøyaktig jeg.

Siterer ElGamer:
Citerer The Cookiemonster:
De fører med seg nye bugs uansett, det er 100% sikkert.


Blir ikke overasket nei. Skyrim ble en flause på PS3.

Bethesda flauser til det meste på PS3 (Fallout 3 og Fallout:NV er også buggy), så det er ikke noe stort sjokk.

Lagt til 2013-01-26 01:15:
Siterer Jack the Lack of Crack:
EDIT: Og kommer det flere drager etter at man har runnet hovedhistorien? Ser flere av dere har møtt maaaange drager, men selv om jeg løper rundt i Skyrim og troller har jeg møtt svært får drager.

De dukker vel opp like ofte som før, det krever bare mye free-roaming (noe du ikke har drevet med såvidt jeg har forstått) og litt tilfeldigheter.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Bethesda flauser til det meste på PS3 (Fallout 3 og Fallout:NV er også buggy), så det er ikke noe stort sjokk.


De spilla du nevner der er jo noen av de beste spilla jeg har spilt på Xbox. Så det er tydlig at de har problemer med PS3.
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer The Cookiemonster:Bethesda flauser til det meste på PS3 (Fallout 3 og Fallout:NV er også buggy), så det er ikke noe stort sjokk.

De spilla du nevner der er jo noen av de beste spilla jeg har spilt på Xbox. Så det er tydlig at de har problemer med PS3.

I bunn og grunn kan det ikke bare være konsollen, de fleste andre spill funker jo på den. Tydelig at Bethesda gjør en dårlig jobb med PS3.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
I bunn og grunn kan det ikke bare være konsollen, de fleste andre spill funker jo på den. Tydelig at Bethesda gjør en dårlig jobb med PS3.


Snakker om at Bethesda har problmer med å få spill til å funke til PS3 konsollen. Aner ikke hva det kan være, men noe må det jo være.
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer The Cookiemonster:I bunn og grunn kan det ikke bare være konsollen, de fleste andre spill funker jo på den. Tydelig at Bethesda gjør en dårlig jobb med PS3.

Snakker om at Bethesda har problmer med å få spill til å funke til PS3 konsollen. Aner ikke hva det kan være, men noe må det jo være.

Latskap og nekt mot å utsette. Samt dårlige bugtestere.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
De dukker vel opp like ofte som før, det krever bare mye free-roaming (noe du ikke har drevet med såvidt jeg har forstått) og litt tilfeldigheter.


Joda, på nekromantikeren min har jeg løpt mye rundt for å finne huler, fort og lignende, men jeg har likevel ikke møtt mange drager. Og i byer har jeg vel aldri møtt en eneste drage - møtte en like før jeg løp inn i Whiterun, men ellers har jeg bare møtt dem en og annen gang midt uti ingenmannsland.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Citerer The Cookiemonster e dukker vel opp like ofte som før, det krever bare mye free-roaming (noe du ikke har drevet med såvidt jeg har forstått) og litt tilfeldigheter.

Joda, på nekromantikeren min har jeg løpt mye rundt for å finne huler, fort og lignende, men jeg har likevel ikke møtt mange drager. Og i byer har jeg vel aldri møtt en eneste drage - møtte en like før jeg løp inn i Whiterun, men ellers har jeg bare møtt dem en og annen gang midt uti ingenmannsland.

Spørs vel litt hvor du er og. Rundt steder der det er et Dragon Lair finner du trolig noen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Fant en drage som voktet en tavle med tre shouts! Og drepte en knark ved navn Krosis i samme slengen - masken han hadde kommer til å være nyttig!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Drager holder som regel til rundt slike steder du nettopp fant. Elllers dukker de ofte opp på tilfeldige plasser mens man utforsker

Du kommer nok til å støte på flere såkalte Dragon Priests. De fleste holder til i gamle ruiner og gravkammer. Mange av de har ganske interessante hodeplagg, ja.
  • 0
Siterer tradetown:
Drager holder som regel til rundt slike steder du nettopp fant. Elllers dukker de ofte opp på tilfeldige plasser mens man utforsker


Så finnes det faktisk en eller to drager ned i huler også. Du må bare vite hvor du finner den.

Siterer tradetown:
Du kommer nok til å støte på flere såkalte Dragon Priests. De fleste holder til i gamle ruiner og gravkammer. Mange av de har ganske interessante hodeplagg, ja.


Digger å finne Dragon Priests. Er tøffe å slåss mot sammtidig som en kan samle maskene dems. Mangler bare en eller to masker før jeg har alle som trengs for å finne den siste, så må kanskje jakte litt på disse prestene.
  • 0
Dragonborn er oppe til forhåndsbestilling på Steam for 19,99€. Selv kommer jeg ikke til å kjøpe det nå som jeg er ferdig med Skyrim.
  • 0
Ble overasket av en Courier i Whiterun. Første jeg møter en courier uten klær bortsett fra et "skjørt". Er ikke sånn jeg hadde forventet å mote telegramene mine.
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Fant en drage som voktet en tavle med tre shouts! Og drepte en knark ved navn Krosis i samme slengen - masken han hadde kommer til å være nyttig!

Du fant altså et Dragon Lair, som jeg beskrev tidligere. Det er rundt slike Lairs dragene som oftest befinner seg. Jeg spilte forøvrig Skyrim i fire timer i går uten å møte en eneste drage. Ganske deilig egentlig. Jeg befant meg mest i byene da, jeg skulle flytte alle tingene mine fra Whiterun til Solitude.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg spilte forøvrig Skyrim i fire timer i går uten å møte en eneste drage. Ganske deilig egentlig. Jeg befant meg mest i byene da, jeg skulle flytte alle tingene mine fra Whiterun til Solitude.


Har klart å ikke møte drager i nesten 5 timer. Men så var jeg så flink at jeg rota meg bort i et Dragon Lair og da var det drage på drage på drage. Men fikk samla mye peng og souls da. Men er veldig godt med dragefri inni mellom.
  • 0
Siterer fantomena:
Selv kommer jeg ikke til å kjøpe det nå som jeg er ferdig med Skyrim.


Dragonborn er faktisk en av de bedre utvidelsene jeg har spilt til et TES spill.
Den nye øya, story og ting du kan gjøre ved siden, er som en fin blanding av de siste tre spillene i serien.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Dragonborn er faktisk en av de bedre utvidelsene jeg har spilt til et TES spill.
Den nye øya, story og ting du kan gjøre ved siden, er som en fin blanding av de siste tre spillene i serien.


Er det så bra at du vil anbefale å kjøpe den? Vurderer den sterkt, men klarer ikke helt å bestemme meg.
  • 0
Hm... fikk akkurat 1000,- i bounty i Whiterun fordi jeg tok fanget en sommerfugl utenfor Honningbrew Meadery. Dafuq?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Hm... fikk akkurat 1000,- i bounty i Whiterun fordi jeg tok fanget en sommerfugl utenfor Honningbrew Meadery. Dafuq?


Tar vel ikke lett på kidnapping av sommerfugler da
  • 0
Haha, skjønte ingenting. Stod der og fanget to sommerfugler, og plutselig hører jeg en lyd, ser "1000 bounty added" i hjørnet av skjermen og oppdager til min store forskrekkelse at piler flyr rundt meg. Dette kommer til å bil gode minner!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Spørs om det har kommet noen nye lover da. Sommerfugl mord/kidnapping er nå blitt like alvorlig som mord. Hadde vært hyggelig å fått vite om dette på forhånd
  • 0
Siterer ElGamer:
Er det så bra at du vil anbefale å kjøpe den? Vurderer den sterkt, men klarer ikke helt å bestemme meg.


Hvis du liker Skyrim og vil ha mer, så er det verdt et kjøp.
Den er bedre enn Dawnguard, by far.
Men hvis du begynner å gå lei hovedspillet, så kan det lønne seg å stå over, eller hvertfall vente til prisen synker.

Får en del nytt innhold på alle punkter, men det er ikke sikkert den er verdt fullpris for alle.

Jeg liker den hvertfall.
  • 0
Jeg fikk et oppdrag i Thieves Guild i går. Jeg skulle dra til et hus i Windhelm, så skulle jeg plante en stjålet ring der. Problemet var at hushjelpen var hjemme, og hun så meg. Det ble til at jeg eliminerte henne. Foran øynene til det lille barn jeg ikke var klar over at var hjemme. Dermed var 1000 bounty sikret, og vaktene så meg. Oppdraget endte i fiasko, og jeg fikk ikke penger for det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Citerer ElGamer:Er det så bra at du vil anbefale å kjøpe den? Vurderer den sterkt, men klarer ikke helt å bestemme meg.

Hvis du liker Skyrim og vil ha mer, så er det verdt et kjøp.
Den er bedre enn Dawnguard, by far.
Men hvis du begynner å gå lei hovedspillet, så kan det lønne seg å stå over, eller hvertfall vente til prisen synker.

Får en del nytt innhold på alle punkter, men det er ikke sikkert den er verdt fullpris for alle.

Jeg liker den hvertfall.


Kommer til å kjøpe den, men venter til den er på tilbud eller noe sånt. Har langt i fra lei av Skyrim og med Dawnguard og Heartfire har jeg en del timer med spilling fortsatt. Så Dragonborn skal i hus, men venter litt med det.

Lagt til 2013-01-27 16:34:
Siterer The Cookiemonster:
Jeg fikk et oppdrag i Thieves Guild i går. Jeg skulle dra til et hus i Windhelm, så skulle jeg plante en stjålet ring der. Problemet var at hushjelpen var hjemme, og hun så meg. Det ble til at jeg eliminerte henne. Foran øynene til det lille barn jeg ikke var klar over at var hjemme. Dermed var 1000 bounty sikret, og vaktene så meg. Oppdraget endte i fiasko, og jeg fikk ikke penger for det.


Damn does housekeepers! Skjedde det samme med meg en gang. Bare at jeg gikk totalt amok og drepte alle som prøvde å stoppe meg. Ente med at jeg selv døde og kunne gjør oppdraget på nytt
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!