Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~

Mer forskjelige dyr, dobbel så stor verden, større byer med mer mennesker, mer ansikts utrykk, litt mindre overdrevet, og mer mysterier!
Bioshock 2!!!
  • 0
Håper det blir bra!
Digger Oblivion men jeg ikke ikke den samme gode stemningen av det som jeg fikk av Morrowind! Loke rundt i flere timer uten mål og mening osv,GAD I MISS MORROWIND, tror jeg får game det litt nå jeg!
  • 0
Mer variasjon i huler, fort og landskap. Bedre grafikk og flere racer.

Lagt til 2008-12-22 16:10:
Jeg håper eks: som i Steel armor at ikke alle rustningene er like at for eksempel fantes 5 forkjelige versjoner av stel armor
Bioshock 2!!!
  • 0
Jeg gleder meg som en liten unge!
  • 0
Vet noen når det kommer?
Bioshock 2!!!
  • 0
Mest sannsynlig i 2010 eller senere, det tokk fire år å lage Elder Scrolls 3 og 4.

Blir helt 100% sikkert bedre grafikk og animasjoner, sånt blir jo bedre og bedre uansett. Håper på flere stemmer, mindre "sjeldent" loot, bedre og mer varierte sideoppdrag som henger sammen med en interresant hovedhistorie og kamp på hesterygg. Tror ikke det er så mye å be om.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Key.. Gleder meg
Bioshock 2!!!
  • 0
blir det et singleplayer RPG, eller blir det et MMORPG?
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Blir det FDEHEIHIEHVIRHVIHVIHIVHREIVJIJEHEOCJOEJCEJCOECOEIHVEIJE
DHEIF eller blir det GHRUVHRUVHURTHVURHVURHVUHRVUHUVHRUVHRUVURVH?
Bioshock 2!!!
  • 0

Det blir vel offline RPG
  • 0
Oblivion var det beste spillet noensinne og vil nok tro at når dette kommer ut at det ikke blir no annet enn rent mesteverk! Det som virkelig hadde vært kult hadde vært online! Da hadde jeg gått helt bananas!

Oblivion + Online = ORGASME!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Siterer Crazy Eyed Gamer93:
Oblivion + Online = ORGASME!

Æsj, nei. Det hadde ikke vært bra.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer -sebastian-:
Citerer Crazy Eyed Gamer93 blivion + Online = ORGASME!

Æsj, nei. Det hadde ikke vært bra.

hvorfor ikke? Det er jo online som teller nå for tida, og når et mesterverk som oblivion for online blir det et spill av det sjeldne!
  • 0
Hadde det blitt ett MMO hadde det blitt sugbart. Kunne heller hatt online arenafighting og co-op istedet.
  • 0
Siterer Crazy Eyed Gamer93:
hvorfor ikke?

Fordi du kan kjøpe Age of Conan istedenfor

Oblivion må forbli et vanlig offline RPG!!!!!!
  • 0
Støtter -sebastian-
  • 0
hva er det med online og oblivion som ikke passer sammen da?
  • 0
Kampsystemet kommer til å suge kuk, umulig å lage like bra eller bedre kampsystem som i Oblivion.
  • 0
kampsystemet må ikke forandre seg bare på grunn av online vetu! Hadde jo vært fett med skikkelige PVP matcher i gladiator arenaen
  • 0
Jo, det er umulig å lage et sånt kampsystem i et MMO. Hadde de klart å lage et skikkelig kampsystem hadde det jo vært driitbra!!
  • 0
ja, og vi vet jo hva bethesda kan klare! Så derfor er jeg veldig optimistisk til online i oblivion unnivers!
  • 0
Dere to kan sikkert koke i hop et kjempe bra MMORPG, men nå får dere la Bethesda lage ferdig Elder Scrolls V OFFLINE til meg først
  • 0
tipper det blir offline, ja.

Kanskje det blir online i PS4/XB720 generasjonen?
  • 0
Hørte jo rykter om et the elder scrolls mmo da ;P Online FTW!
  • 0
Nei, nå skal jeg jammen meg logge på AoC!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!