Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spill du ikke kan fordra!


Noen spill er utrolig frustrerende, irriterende eller rett og slett drit dårlig.
På listen min har jeg blandt annet Final Fantasy 3 DS. Grunnen? Når jeg kom til siste boss var det fullt av små bosser før den endelige bossen! Aldri overlevde jeg de. Og i tilegg hadde jeg ikke noen White Mage, så det ble vanskelig å holde meg i live.Utrolig frustrerende!
  • 0
Mario og Luigi spillene er morsomme men jeg har ikke klart siste bossen på begge. Satt i minst 3 timer på begge
Les en bok, pok en snok!
  • 0
et mega man spill jeg har til Game Boy, løper og løper og hopper og skyter og løper og løper men kommer aldri til bossen!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Føler med deg caveman. Kom ikke langt på det, gitt
En Fuego!
  • 0
Halo 3 og wow..
  • 0
WoW, pek og klikk spill. De kan gå å henge seg begge to.
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Big Rigs og Action 52 er gjengangere i slike tråder. Og de er mine spill som jeg rett og slett hater
  • 0
The Sims 1 og 2. Fyttigrisen.
Og fotballspill...
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Beyblade til GBA.. Booring..
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
WoW!!!!!! Biggest poisen ever made. Har aldri spilt det og har ikke tenkt heller
Second tought, MMO=poisen
"get poor die tryin"
  • 0
stort sett alle gameboycolor spilla jeg eier er møkk! Har ikke hatt noen som helst grunn til å huske navn, men asterix og obelix samt et mariospill med hele nintendo gjengen er 2 av spillene. Blir irritert av å tenke tanken av å spille de. Som jeg har sagt 9090 ganger før så er også hardwear online arena noe av det værste bullcrapet jeg har sett, hørt og spillt. Jeg spiser heller rotten kål som er dyppet i avføringen til Erna Solberg..Sonys største tabbe var å komme med nyheten om at hardwear 2 kommer til å bli det beste ekslusive spillet til ps3. Major failiur sony!
  • 0
Jeg takler ikke GTA eller å se på noen spille GTA, selvom det er ett "bra spill" jeg bare hater det av personlige grunner.

Dårligste spillene jeg vet om er de som er basert på film og så gis ut på alle plattformer, bare for å få bestemødre til å kjøpe dem til sine barnebarn i uvitenhet om hva det er de driver med.

Hvis det tels, så var nok min føste tamagochi det værste spillet jeg har hatt. han daua hver dag når jeg kom hjem fra skolen.
  • 0
Alene hjemme spillet. Men hvordan kunne egentlig det bli bra?
I am the devil. And I'm here to do the devil's work!
  • 0
Siterer hack shack:
WoW!!!!!! Biggest poisen ever made. Har aldri spilt det og har ikke tenkt heller
Second tought, MMO=poisen


Burde du ikke prøve det før du legger ut om hvor dårlig det er?
(ikke spilt det selv heller...)

For min del er det Enter the Matrix, hellve** for et drittspill!
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
Blue Dragon.

Spilte det i fem minutter på Spaceworld og trodde jeg skulle drite på meg

Lagt til 2008-11-13 11:10:
Siterer hack shack:
WoW!!!!!! <33 Biggest poison ever made. Har aldri spilt det og har ikke tenkt heller
Second tought, MMO=poison


Fix´d.
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Suprem Command er det værste spillet jeg vet om! Makan til møkk skal man lete lenge etter! Men det sikkert de som liker det og...... Og kan jo ikke glemme Wow heller da....
Tungur Knivur
  • 0
Alle film til spill prosjekt er bare kvalmt...
Ellers så kan jeg vel si at jeg blir gretten av å se Masterchief.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Syns kanskje man burde begrunne hvorfor man hater et spill. En setning minst kanskje?

Jeg hater Pariah pga en elendig historie, dårlig kontroll på kjøretøy og utrolig repetivt!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Tja, de siste Medal of Honor-spillene ligger vel høyt på listen. Kjedelige, ensformige og en spilleglede som er lik null.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
cod4 et av de verste spillene jeg har spillt kjedelige baner, forferdelig historie og ikke glem møkka våpen. så med andre ord noe pokkers dritt
"1f y0u c4n r34d 7h15, y0u r34||y n33d 70 637 |41d."
  • 0
Siterer HHH:
Tja, de siste Medal of Honor-spillene ligger vel høyt på listen. Kjedelige, ensformige og en spilleglede som er lik null.

Helt enig med deg

Siterer simpsons fan:
cod4 et av de verste spillene jeg har spillt kjedelige baner, forferdelig historie og ikke glem møkka våpen. så med andre ord noe pokkers dritt


Håper du tuller nå.
I am the devil. And I'm here to do the devil's work!
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Alle film til spill prosjekt er bare kvalmt...
Ellers så kan jeg vel si at jeg blir gretten av å se Masterchief.


Bortsett fra Goldeneye på n64 da.

Siterer simpsons fan:
cod4 et av de verste spillene jeg har spillt kjedelige baner, forferdelig historie og ikke glem møkka våpen. så med andre ord noe pokkers dritt


Forklar, eller så tror jeg du kødder.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer Lufteluke:
Citerer hack shack:

WoW!!!!!! Biggest poisen ever made. Har aldri spilt det og har ikke tenkt heller
Second tought, MMO=poisen



Burde du ikke prøve det før du legger ut om hvor dårlig det er?
(ikke spilt det selv heller...)


Nei, har ikke tid til å begynne engang, og HDD'ene mine er stappa med spill og film som er bedre å bruke plassen på en WOW som tar 20GB++
"get poor die tryin"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Alle film til spill prosjekt er bare kvalmt...


Chronicles of Riddic å?

vel... må si jeg av en eller annen grunn ikke liker Halo 2 spessielt godt... et annet spill jeg ikke kan fordra er Catwoman spillet. det sugde faktisk MER enn filmen
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Jeg liker ikke GTA...
Hannah... Montata... Must... Die...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!