Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trenger Fable-liknende spill!!


Jeg var og er blod-fan av Fable og Fable: The lost chapter. Jeg mener det er det beste spillet som er lagd noen gang. Men har gått lei av å spille det om og om igjen. Når jeg fikk vite at det ville komme en oppfølger ble jeg overlykkelig. Men som mange andre Fable fans så synes ikke jeg at Fable 2 levde opp til forhåpningene, for ikke å snakke om alt det Peter Molyneux lovte, som ikke kom med i spillet. Har runnet det en gang, og det frister ikke å starte pånytt. Har lenge lett etter ett spill som kan erstatte mitt kjære Fable 1, men det nærmeste jeg har kommet er Overlord, og det fallt ikke helt i smak. Så hvis noen kunne gi meg noen tips om ett eller flere spill som er som Fable 1 eller bedre.

~KussenX
  • 0
Denne posten har du laget to ganger nå.
Hvorfor det?
Men nei det er ikke så mange spill som er like Fable 1 og 2 dessverre
  • 0
Spørs HVOR likt du ønsker at spillet skal være. Kan være lurt og artig å utforske andre titler og, uten at de ligner så alt for mye? Fable stiller i en ganske særegen sjanger, som henter litt elementer fra forskjellige sjangere, og er derfor litt vanskelig å plassere.

Men er du glad i Fable antar jeg du liker adventure/rpg-spill?
  • 0
Kanskje noe som Oblivion?
Det er en litt annderledes men det er en stor RPG da...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Hvordan er det mulig å ikke like Fable II når du likte Fable?

Det er jo alt Fable var, og mye mer.
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
Yayo:
Bedre historie sikkert og mer fengende
Og i Fable 1 hadde de jo ihvertfall rustninger og gears.
I Fable 2 ser det ut som mesteparten av klærne kommer rett ut ifra en pirates of the carribean film
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
Siterer 333-half-evil:
Yayo:
Bedre historie sikkert og mer fengende
Og i Fable 1 hadde de jo ihvertfall rustninger og gears.
I Fable 2 ser det ut som mesteparten av klærne kommer rett ut ifra en pirates of the carribean film


For meg er dette et lite minus med Fable 2. Det er nesten ikke noe klær å kjøpe.

PS: Viss du liker Fable tror jeg du vil like Oblivion
We could have arranged to have you carried
  • 0
fable er ganske så unik,

men flere gode rpg spill

- mass effect
- oblivion
- fallout 3
Bygones
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!