Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Det beste og verste med PS3


Siterer sirupkaramell:
Hvis dere synes PS3 kontrollen er ræva, da har dere prøvd ytterst får kontrollere.


Selv om det helt klart finnes mange mye dårligere kontrollere så forandrer vel ikke det at PS kontrollen er dårlig ( for de som måtte mene det)? Selv om det finnes værre frossenpizzaer enn Grandiosa betyr jo ikke det at grandiosa er en god pizza, samme greia.
This is great banter, it really is.
  • 0
Jeg må si at det beste med ps3 er at grafikken er helt gud til å være konsoll, en annen ting er kontrollene bare elsker dem, vi har også det at den har blu-ray og til slutt den ser kjempe stilig ut.
Noen ting som ikke er bra er at det er dårligere spillutvalg,dårligere online, og til slutt den er svær og tung.

Jeg er kjempe fornøyd med min ps3 det er nok det beste kjøpet jeg noen gang har gjordt. Jeg kjøpte originalt ps3 med 40GB men jeg fikk for liten plass så jeg satt in en hardisk på 232GB, dette er også en bra ting med ps3 du kan lett skifte ut hardisken
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Syns det er teit at man ikke kan "få" litt cash for hver trophy man tjener, fordi det hadde vært bedre siden vi som ikke har Kreditt kort ikke kan kjøpe ting i PSS
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
ehm dere er ikke så gode å finne feil med deres egen konsoll, og isteden for finner feil på xbox(egen tråd for verste/dårlige ting), ja vi vet det er feil på den men vi koser oss med gode spill som sikkert dere også gjøre. så hva med å være litt mer kritiske og ikke komme med den der "den er perfekt" for det er det få ting som er, alle har sine svake punkt og det er 100% at ps3 også har en god del. så bring it on og fortell hva som er verst eller dårlig med din ps3.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
leste hele threaden og jeg synes det var mange negative og positive tilbakemeldinger om ps3.
synes også det blir litt feil å si vi, som om ps3 og xbox brukere er to forskjellige grupper. ikke alle er fanboys. men det er bare min mening.
  • 0
Jeg mener jeg var mer eller mindre nøytral da jeg skrev her...
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
Siterer Sleephead:
leste hele threaden og jeg synes det var mange negative og positive tilbakemeldinger om ps3.
synes også det blir litt feil å si vi, som om ps3 og xbox brukere er to forskjellige grupper. ikke alle er fanboys. men det er bare min mening.

var ikke meningen å skille mellom ps3 og xbox for alle er jo game'ere, men lest noen av sidene her og ser jo mye om xbox. men mange kommer her med bare prisen som minus feks, forventer at dere er ærlige med dere selv og nevner de feil som er slik at vi andre som kanskje kunne se på om de feilene vil hindre folk i kjøp i framtiden.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Liker ikke ps3 kontrolleren fordi den ser nesten helt lik ut som ps2(hadde vært kult med noe mer hippt), og at jeg ikke liker plasseringene på noen av knappene og bevegelsesstickene.

Jeg synes ikke Ps3 er en dårlig maskin, den er helt toppen den altså, men liker bare spillene på 360 bedre, og online spilling bedre.
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Tror vi som har ps3 skal være glad sony valgte den "gamle" modellen. De vurderte en bumerang lignende kontroll når ps3 var i ferd med å bli lansert som så helt forferdelig ut.
  • 0
det beste med ps3 er nok at du kan spille gratis på nett, på xbox 360 må du betale det suge kis12
Jenter er som busser..Gidder ikke løpe etter de, bare vent på neste!
  • 0
Positivt:
- Stilig og elegant design (subjektivt sett)
- Den har en symmetrisk, komfortabel og tidløs kontroller (med oppladbart batteri (miljøvennlig))
- Den er et utmerket (UUUtmerket(!!)) mediesenter
- Den har Blu-Ray spiller
- Den lager varme (lurt om rommet du spiller på er kaldt)
- Ratchet and Clank, Uncharted, LBP, FF versus XIII, KZ2
- Playstation 3en trenger ingen ekstern transformator som er like stor som den selv
- Man kan lett koble til en ekstern harddisk eller en usb-stick
- Gratis nettspilling
- Den inneholder Top Noch teknologi

Negativt:
- Få (FÅ) gode lokale multiplayerspill
- Vifta lager litt for mye lyd (ikke for mye) om den overopphetes
- De senere modellene har ikke minnekortleser eller bakoverkompatibilitet pluss at de har to færre USB-porter
- Få (dog noen) virkelig gode eksklusiver, siden alle skal deles med en viss konsoll fra Microsoft
- Det følger ikke med HDMI-kabel i pakken (litt teit)
- Enkelte titler blir litt bedre (visuelt sett) på XBOX360 siden mye av spillprogrammeringen ofte skjer på et operativsystem fra Microsoft.
- Den er "dyr", som enhet, men få synes å huske/vite hvor mye man egentlig fikk/får for pengene
- Sixaxis, som er litt for mye brukt i spill, uten at det trengs. Av og til tøfft, men ofte bare til irritasjon...

Det det hele koker ned til er at: Om man kjøper seg en PS3, så er det mye mer å glede seg over, enn å klage over. Jeg er utrolig glad i min PS3, og jeg oppdager stadig nye ting som gjør meg enda gladere i den. Jeg vil enda en gang påpeke hvor fantastisk den er som mediesenter. Og muligheten for å koble på en ekstern harddisk gjør det bare bedre....
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Jenter er som busser..Gidder ikke løpe etter de, bare vent på neste!
  • 0
Jeg liker kontrollen til Playstation 3. Enkel, forholdsvis lett og akkurat passe antall knapper på rett sted.

  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Liker ikke de nederste skulder knappene på ps3 kontrollen
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
Liker ikke de nederste skulder knappene på ps3 kontrollen


Ja, de har en stygg tendens til bli veldig følsom
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Siterer Lufteluke:
Citerer oski:Liker ikke de nederste skulder knappene på ps3 kontrollen

Ja, de har en stygg tendens til bli veldig følsom

Spesielt i F.E.A.R. (1) hvor R2 blir brukt som skyteknapp... og da mener jeg at det ikke funker helt bra
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Det positive og det negative i kontrast med Xbox 360.

Først det positive:
- PSN er gratis.
- Power Supplyen er inne i konsollen.
- Hovedmenyen ser bra ut utseendemessig.
- Muligheten til å innstallere et annet OS, og muligheten til å ta backup av filer.
- Harddisken kan byttes ut.

Også det negative:
- (Kontrollen) Stikkene er for nærme slik at tomlene kolliderer når stikkene går mot hverandre.
- (Kontrollen) Skulderknappene er for harde og for korte, noe som resulteres i at R1 som oftest blir brukt til skytespill i steden.
- (Kontrollen) Ledningen som skal lade kontrollen er for kort slik at jeg må skjøte.
- (Kontrollen) Den er for liten til hendene mine.
- Menyen er dårlig strukturert.
- PS Store er dårlig strukturert.
- PSN profilene er lite innholdsrike.
- Det at det ikke følger med mic gjør at 80% ikke har mikrofon og at de resterende 20% har mic i dårlig kvalitet som lager bråk.
- Installering av demoer etter man har lastet de ned.
- Tregt å navigere seg gjennom Trophies og PSN profiler.
- Ikke mulighet til å spille musikk in-game.
- EU PS Store oppdateres sjeldnere og skaper et prioritetsskille.
- Nesten ingen utformingsmuligheter på sin egen profil.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Er på ikke noe som helst måte PS3-fanboy, derimot kunne jeg tenkt meg en 360 kun for å spille Forza Valgte PS3 pga. gratis online, Blu-Ray og at jeg har PS2 fra før Liker at de valgte den gode gamle kontrolleren framfor noe nytt og fænsischmænsi
Ikke se!
  • 0
Trophy systemet liker jeg ikke, iforhold til Gamerscore på Xbox 360 som er mye lettere å sammenligne med venner.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer snappa:
Tror vi som har ps3 skal være glad sony valgte den "gamle" modellen. De vurderte en bumerang lignende kontroll når ps3 var i ferd med å bli lansert som så helt forferdelig ut.

Synes bumerangen så god ut jeg. Liker Dual Shock'en også da . Vet egentlig ikke hvilken kontroll jeg foretrekker av 360 og PS3. 360 kontrollen er mer fargerik og artig å se på, men jeg synes kanskje PS3 kontrollen sitter bedre i hånda. 360 kontrollen blir litt for stor...

Lagt til 2009-03-29 12:57:
Siterer Cboy J-kins:
Trophy systemet liker jeg ikke, iforhold til Gamerscore på Xbox 360 som er mye lettere å sammenligne med venner.

Nei, det er mye fetere med trophies da! Morsommere å samle på trofeer en poeng . Også liker jeg at det er platinum trophies. Det er liksom en ekstra gulerot for å få alle trophies, achievments
Ære være Naughty Dog!
  • 0
De skulle lagt til poeng med trophies..
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
De skulle lagt til poeng med trophies..
Ja, men du har jo en form for poeng med levler da. Men ja, du har rett: det er lettere å sammenlikne achievments enn trophies...
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Hvis Sony legger til poeng vil jo Boxerne skrike ut herming da
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
ærlig talt, hvis dere bruker 5- 10 000 på spill må dere faen ha råd til å spille online? HAllo? HVORDAN kan det være negativt? kan noe komme med godt argument? xbox live er jo mye bedre enn det dumme PSN network. Det vet alle.

at det er neagtivt, og at folk ser på det som en negativ ting er bare idiotisk.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!